Objavljeno: 25 septembra, 2019
Vizualizacija vsebine je zadnji korak v pripravi dobre vsebine za splet. Po tem, ko napišete vsebino in jo optimizirate za spletne iskalnike, je čas za piko na i: dodajanje vizualij vseh oblik. Vizualije so lahko vse od fotografij in videov pa do nečesa tako preprostega kot sta izbira barv in tipografije. Od ideje do izvedbe nas loči le nekaj korakov – da pa bodo ti koraki čim hitrejši, smo za vas izbrali nekaj trikov.
Tipografija
Če naše vizualizacije vključujejo besedilo, moramo posebno pozornost nameniti izboru pisav, ki komplementirajo sporočilo in dizajn. Google Fonts vam ponuja pester nabor pisav, ki si jih lahko brezplačno prenesete in uporabljate. Alternativno lahko uporabite tudi DaFont, vendar bodite pozorni na tip licence pisave in ali le-ta ustreza vašemu namenu uporabe.

Barve
Nobena vizualizacija vsebine ni popolna brez ustrezne barvne palete! Pri izboru barv pogosto naletimo na težavo, katere barve je smiselno med seboj uskladiti. Včasih pa je veliko huje: sploh ne vemo, katero barvo izbrati. Če nismo preveč obremenjeni s sporočilnostjo izbrane barve, nam iz zagate lahko pomaga kar nekaj orodij. Omenimo dve orodji, ki nam olajšata izbor barv in celotnih palet: Color Hunt ter Colour Lovers. Slednji ponuja možnost iskanja palet, ki vključujejo želeno barvo, obenem pa ponuja tudi kar nekaj ozadij in vzorcev, ki jih lahko uporabite.

Fotografije
Dodajanje galerij na spletne strani je ustaljena praksa. Kaj pa če nimamo kvalitetnih fotografij s profesionalnim izgledom? Za to ne potrebujemo pregrešno dragega fotoaparata, niti ne rabimo biti mojster v uporabi programov za grafično urejanje. Kako? Povsem preprosto. Velika izbira brezplačnih, t.i. stock, fotografij je na voljo na straneh Pixabay, Pexels in Unsplash. Uporabite iskalnik ali pa pobrskate med milijoni fotografij – zagotovo najdete nekaj za vas.
Vkolikor pa želite kakšni fotografiji dodati prav poseben pečat, pa lahko to storite s preprostimi in *BREZPLAČNIMI* grafičnimi programi kot so Fotor, Placeit, Photopea ali Pixlr. Pomagate pa si lahko tudi z aplikacijami, ki jih imate na svojem pametnem telefonu ali tabličnem računalniku.
Vizualizacija vsebine – na kaj paziti?
Ne glede na to, kako boste opremili svojo vsebino, imejte v mislih svoje občinstvo in komu je vizualizacija namenjena. Vizualizacija vsebine ni pomembna le za to, da vsebina boljše izgleda, temveč za to, da je opažena in že pred branjem vsebine sporoča glavno sporočilo.
Za pomoč pri vizualizaciji vsebine pa se vedno lahko obrnete tudi na nas. Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.
Članek je del tridelne serije »Vsebina je vse: Kako pripraviti privlačno vsebino?“