Kako upravljati z naročili v WooCommerce trgovini?
Izbor naročila
Opomba: vkolikor ne vidimo katerega izmed stolpcev, vklopimo njegov prikaz tako, da kliknemo jeziček 9) Nastavitve pogleda in obkljukamo želene možnosti. Izbor potrdimo s klikom gumba uporabi.
Do podatkov o naročilih dostopamo tako, da kliknemo zavihek 1) WooCommerce in s spustnega seznama izberemo možnost 2) Naročila.
Odpre se nam seznam vseh naročil, ki so opremljena s standardnimi podatki: 3) št. naročila z imenom stranke, 4) št. Računa, 5) datum oddaje naročila, 6) status naročila, 7) znesek naročila ter 8) PDF račun in naročilo.
Za dodatne možnosti za delo z naročili, kliknemo naročilo, ki ga želimo obdelati.
Obdelava naročila
Ob ogledu podrobnosti naročila vidimo 1) splošne podatke, 2) status naročila, s katerim določamo, v kateri fazi nakupa se naročilo nahaja, 3) in 4) podatke o stranki in plačniku, 5) vsebino naročila, 6) dejanja za naročilo, s katerimi lahko stranki pošljemo avtomatizirana sporočila ter 7) opombe, ki si jih lahko pribeležimo k naročilu.
Status naročila – zaključek naročila
S spreminjanjem 2) statusa naročila povzročimo, da stranka dobi avtomatizirano informacijo o poteku njenega nakupa. Prvo stanje nakupa je Zadržano, ki ga povzroči obdelava plačila, zadnji status pa je Zaključeno, ki označuje uspešen zaključek nakupa/prodaje (op. določi ga upravitelj trgovine, s čimer potrdi, da je bilo plačilo uspešno izvedeno).
Status določamo s spustnega seznama 2) status. Po spremembi posodobimo naročilo s klikom gumba Posodobi.
Možni statusi naročila:
- Plačilo v teku – naročilo prejeto, plačilo ni izvedeno. Čakanje na plačilo (neplačano).
- Neuspešno – plačilo ni uspelo ali je bilo zavrnjeno (neplačano) ali zahteva preverjanje pristnosti (SCA). Upoštevajte, da se to stanje morda ne prikaže takoj in namesto tega bo prikazano kot čakajoče, dokler ni preverjeno (npr. PayPal).
- Obdelava – prejeto (plačano) plačilo in zaloge so zmanjšane; naročilo čaka na izpolnitev. Vsa naročila izdelkov zahtevajo obdelavo, razen tistih, ki vsebujejo samo izdelke, ki so navidezni in prenosljivi.
- Dokončano – Naročilo izpolnjeno in dokončano – ne zahteva nadaljnjih ukrepov.
- Na čakanju – Čakanje na plačilo – zaloga se zmanjša, vendar morate potrditi plačilo.
- Preklicano – prekliče skrbnik ali stranka – zaloga se poveča, nadaljnja dejanja niso potrebna.
- Vrnjeno – vrnjeno s strani skrbnika – nadaljnje ukrepanje ni potrebno.
- Zahteva se preverjanje pristnosti – čakanje na dejanje stranke za preverjanje pristnosti transakcije in / ali izpolnjevanje zahtev SCA.
Ponovno pošiljanje e-maila
Vkolikor stranka ni prejela potrdila o prejetju naročila/računa, lahko iz administrativnega vmesnika še enkrat sprožimo pošiljanje. To storimo na zavihku 6) Dejanja za naročilo in izberemo bodisi Pošlji e-pošto z računom/podatki naročila ali Ponovno pošlji pošto o prejetem novem naročilu.