Pregled naročil in prodaje v trgovini OpenCart
Pregled naročil in prodaje v spletni trgovini OpenCart
Najprej se prijavimo v nadzorno ploščo in v levem stranskem meniju kliknemo razdelek 1) Prodaja ter nato izberemo možnost 2) Naročila. Odpre se novo okno Naročila.
V tem pogledu je na voljo 3) seznam vseh naročil. Za ogled podrobnosti naročila kliknemo gumb za 4) ogled naročila, za ogled urejanje naročila pa gumb za 5) urejanje naročila. Oba gumba se nahajata v isti vrsti z izbranim naročilom.
Podrobnosti naročila
Naročilo, ki si ga želite ogledati, se odpre v novem oknu. Tam lahko vidite 1) podrobnosti naročila (npr. datum naročila), 2) Podatke o kupcu, da ga lahko lažje obveščate o stanju naročila, 3) Dodatne možnosti za dodeljevanje ugodnosti in točk zvestobe ter 4) podatke o plačilu in dostavi. V nadaljevanju pa je na voljo tudi podrobna 5) razčlenitev naročila.
Obvestila in komentarji
Na dnu vsakega naročila se nahaja razdelek Zgodovina naročil, ki ga lahko uporabite za obveščanje kupca. Na zavihku 1) Zgodovina se nahaja celotna zgodovina naročila – vsaka sprememba statusa ali dogodek v povezavi z naročilom. V zgodovino naročila lahko dodate nov dogodek ali obvestilo. To storimo tako, da s spustnega seznama 2) Status naročila izberemo enega izmed predpripravljenih statusov. Dodatno lahko v polje 3) Komentar vnesete komentar. S tem komentarjem lahko kupca obvestite (npr. o datumu pošiljanja) ali pa komentar samo zabeležite zase. Če želite, da kupec je kupec obveščen o spremembi statusa naročila ali da vidi komentar, potem obkljukate možnost 4) kupec obveščen. Ko končamo z urejanjem in želimo, da se spremembe/komentar shranijo oz. obvestite kupca, kliknemo gumb 5) Dodaj zgodovino.
Prednastavljeni statusi naročila:
Upravljanje z naročili
Na vrhu vsakega naročila imate dodatne možnosti za upravljanje s posameznim naročilom. S klikom zelenega gumba lahko 1) ustvarite račun, z vrhnjimi gumbi pa lahko 2) natisnete račun (gumb s košarico) ali pa izdate 3) dobavnico (gumb s tovornjakom).