Čiščenje Acolav
2016
Acolav d.o.o. je specializiran čistilni servis, ki največ deluje na področju čiščenja zdravstvenih ustanov, šolskih in poslovnih prostorov.
IZVEDBA:
Acolav
Pri zasnovi spletne strani smo sledili načelu, da ima obiskovalec spletne strani na vsakem koraku možnost stopiti v kontakt s podjetjem. To smo dosegli tako, da smo na spletno stran Acolav integrirali klepetalnik, prek katerega lahko obiskovalci spletne strani v trenutku začnejo pogovor s podjetjem. Na spletno stran smo dodali tudi kontaktni obrazec za lažjo oddajo povpraševanja. A največjo prodajno vrednost strani dajejo jasni pozivi k dejanju. Vsebino spletišča smo razporedili in oblikovali na način, pri katerem uporabnika informiramo s kratko vsebino, ki ji nato sledita dva jasna poziva k dejanju: povabilo k pridobivanju več informacij in povabilo k oddaji povpraševanja.
PODROBNOSTI
OBOGATENO BESEDILO
Pogosto uporabljenim elementom za oblikovanje besedila smo dodali novo dimenzijo. Izpostavljeni deli, poudarjeno besedilo in ikone seznamov po meri – vse elemente smo uskladili z grafično podobo naročnika. S subtilnimi oblikovnimi spremembami vsakdanjih (in dobro poznanih) elementov smo poskrbeli, da vsebina še bolj pritegne pozornost obiskovalca kot bi sicer.
VDELAVA VIDEOV
Slika pove več kot 1000 besed – koliko pove pa video? Na spletni strani www.acolav.si smo poskrbeli za vdelavo informativnih videov na vstopni strani, s katerimi obiskovalcem hitro in učinkovito podamo pomembne informacije o postopku izvajanja storitve.
KLEPET V ŽIVO
Imate kratko vprašanje, na katerega želite čim hitrejši odgovor? Ne najdete določene informacije na spletni strani? Brez skrbi – spletno stran acolav.si smo opremili s klepetalnikom, ki obiskovalcem omogoča hitro, takojšnjo in neposredno komunikacijo s ponudnikom.
GALERIJA SLIK
Človeška domišljija ne pozna meja in ravno domišljija je tisto, kar nam omogoča, da si ustvarimo lastno predstavo. Za nedvoumno predstavo o obsegu storitev smo ob opise storitev dodali tudi galerijo slik.
OBRAZEC ZA POVPRAŠEVANJE
Potrošniki imamo veliko vprašanj, kadar sestavljamo besedilo našega povpraševanja. Ker smo tako osredotočeni na to, kaj bomo vprašali, se nam včasih pripeti, da naše povpraševanje pozabimo opremiti s povsem osnovnimi podatki kot sta naše ime in kontaktne informacije. V ta namen smo spletno stran opremili s kontaktnim obrazcem za oddajo povpraševanja, ki uporabnika opomni, katere podatke naj poda. Da pa ponudnik ne bi spregledal vašega povpraševanja med vsemi sporočili, smo obrazec opremili z zaščito pred neželeno pošto.
IZPOSTAVLJENO
IZPOSTAVLJENE STORITVE
Prodajno naravnana spletna stran hitro informira obiskovalca, ga prepriča ter nemudoma omogoči oddajo povpraševanja ali kontakt. Na spletni strani acolav.si smo hitro “prodajno” pot ustvarili tako, da smo uporabniku omogočili, da se sam poljubno poglobi v vsebino in mu omogočili, da odda povpraševanje takoj, ko je prepričan v nakup. Nekateri potrebujejo manj, drugi več informacij, da se odločijo za nakup – in ravno to smo naslovili. Globje kot uporabnik potuje po spletni strani, več informacij pridobiva. Ne glede na to ali se bo uporabnik prepričal v nakup na vstopni strani ali pa na tretji ravni podstrani – na vsakem koraku smo dodali poziv k oddaji povpraševanja.
STRANSKE PASICE
Prodajno usmerjena spletna stran mora pritegniti in spodbuditi k oddaji povpraševanja! Zato smo notranje strani spletne strani opremili s stranskimi pasicami. Poskrbeli smo za njihovo oblikovanje, jasne klice k dejanju ter jih opremili s povezavami na ustrezne dele spletišča. V pasice smo vključili poziv k oddaji povpraševanja, klicu in ogledu dosedanjih referenc.
VSE SE ZAČNE Z IDEJO…
…kako se najbolje predstaviti na spletu. Ste že večkrat razmišljali o novi spletni strani, a se niste mogli odločiti, kje sploh začeti? Preberite si več o izdelavi spletnih strani, nato pa nas kontaktirajte. Poskrbeli bomo, da se boste na spletu predstavili v najboljši možni luči.