Jako Slovenija
2018
Vitasport d.o.o. je ekskluzivni zastopnik za priznano nemško blagovno znamko športnih oblačil, obutve, pripomočkov in dodatkov JAKO za Slovenijo.
IZVEDBA:
JAKO SLOVENIJA
Za zagotovitev čim boljše uporabniške izkušnje smo žičnati model in navigacijsko strukturo spletišča zasnovali tako, da različni tipi uporabnikov (op. persone potencialnih kupcev) čimprej najdejo tisto, kar želijo. Elementi na vstopni strani so razporejeni v osrednjem in stranskem mrežnem delu. Odseki osrednjega dela spreminjajo svojo velikost glede na pomembnost vsebine, ki jo vključujejo. S tem smo vzpostavili vizualno hierarhijo vsebine, s katero uporabnika vodimo prek vstopne strani do delov spletne trgovine, ki bi ga najbolj zanimali.
PODROBNOSTI
OBLIKOVANJE PO MERI
Svet športne mode se hitro spreminja z vsako novo kolekcijo – bodisi sezonsko bodisi tematsko. Obiskovalce spletne trgovine smo na vse novosti in posebne ponudbe opozorili s tematskimi drsniki in pasicami z grafikami po meri. Vse grafike so pripravljene tako, da niso le vizualno privlačne, temveč tudi informativne z jasnim sporočilom.
IKONOGRAFIJA
Za spletno trgovino JAKO Slovenija smo pripravili ikonografijo za grafično ponazoritev športov, za katere obstajajo izdelki v ponudbi. Glavno vodilo pri pripravi ikonografije je bilo, da ikone jasno prikazujejo, za kateri šport gre. Za hitro in jasno prepoznavnost so vse ikone zasnovane kot silhueta športnika pri izvajanju športa, ki ga ikona vizualno ponazarja.
PREDVIDLJIVO ISKANJE
Pri bogati ponudbi izdelkov iz enake skupine, lahko iskanje pravega izdelka predstavlja izziv. Zato smo spletno trgovino opremili z iskalnikom, ki prikazuje sprotne rezultate iskanja v obliki predogleda s sliko, osnovnim opisom izdelka ter njegovo ceno. Tako uporabniki hitreje najdejo želeni izdelek, obenem pa odkrijejo izdelke, ki jih morda sicer ne bi.
DRUŽBENA OMREŽJA
Spletna trgovina je povezana z družbenima omrežjema Instagram in Facebook. Povezavo s omrežjem Facebook smo nadgradili tako, da v nogi spletne trgovine prikazujemo Facebook zid – najnovejše objave na Facebook profilu naročnika z neposredno možnostjo ogleda profila in všečkanja.
KATALOGI
Potrošniki so radi na tekočem z novostmi v ponudbi in izzidom novih kolekcij. Ker so kolekcije in njihova ponudba ključnega pomena za spletno trgovino, smo posebno mesto v trgovini namenili tudi naboru trenutnih in preteklih katalogov izdelkov. Na ta način k spletnemu nakupovanju pritegnemo tudi tiste potrošnike, ki rajši listajo po ponudbi kot pa neposredno brskajo po izdelkih v spletni trgovini.
IZPOSTAVLJENO
HITRA NAVIGACIJA
Spletno trgovino JAKO Slovenija smo opremili z dvema različnima navigacijskima blokoma – naprednim in preprostim. Napredni je vključen v stranski meni spletne trgovine in omogoča usmerjeno brskanje po izdelkih, saj se v njem nahajajo vse hierarhično urejene kategorije in podkategorije. Preprosti pa uporabnikom omogoča hitro raziskovanje posebnih, bolj predstavitvenih delov strani. Vključuje hitre povezave do najnovejših izdelkov, posebnih ponudb, akcij, katalogov in še več.
RAZLIČICE IZDELKOV
Izdelki, ki so na voljo v večih različicah, so opremljeni s pripadajočimi izbirnimi možnostmi za hiter izbor. Uporabniki lahko izbirajo med različnimi velikostmi izdelka in barvnimi kombinacijami le-tega. Za boljšo predstavo so barvne kombinacije izdelka grafično ponazorjene.
VSE SE ZAČNE Z IDEJO…
…in verjamemo, da jih imate veliko. Ste razmišljali o novi spletni trgovini, pa niste povsem prepričani, če jo res potrebujete? Preberite si več o izdelavi spletnih trgovin, nato pa nam pišite ali pa nas pokličite. Z veseljem uresničimo vaše želje.