MUNSC Salient 2021
2021
MUNSC Salient je večdnevna mednarodna konferenca o pomembnih globalnih vprašanjih, ki jih naslavlja vsakoletna krovna tema. Konferenco organizira Model United Nations Slovenia Club (MUNSC).
PRENOVA:
MUNSC SALIENT 2020/21
Primerjava spletnih strani Salient 2020 in Salient 2021 služi kot prikaz tega, kako je mogoče z manjšimi spremembami doseči povsem drug učinek in izgled strani. Ob prenovi spletne strani ni cilj spremeniti čisto vse, temveč le tisto, kar potrebuje spremembe. V primeru spletne strani Salient smo zato obdržali večino lanske postavitve, prenovo pa osredotočili na drugačne grafične elemente z izbrano barvito barvno paleto.
PODROBNOSTI
VSTOPNI ZASLON
Spletna stran MUNSC Salient 2021 je zasnovana z idejo, da so vse pomembne informacije dostopne takoj ob odprtju strani. Te informacije so grafika, ki pritegne, stanje prijav (odprte/zaprte), naslov krovne teme, termin konference in gumb za prijavo.
TOPLINA BARV
Izbrana barvna paleta ponazarja toplino, ki jo povezujemo z afriško celino. Asociacijo z višjimi temperaturami smo še dodatno poudarili tako, da smo se izognili uporabi bele barve in jo nadomestili s pastelno barvo puščave, ki je namesto kontrasta ustvarila nežen most med barvami in poudarila njihovo komplementarnost.
OČITEN CTA
Poziv k dejanju (CTA – call to action) mora biti izpostavljen! Na prenovljeni spletni strani MUNSC Salient 2021 smo ga umestili na 4 mesta: v glavo, na vstopni zaslon, ob predstavitev teme ter v samostojno pasico na koncu predstavitve posameznih podtem in njihovih odborov. Da CTA resnično izstopa, smo ga opremili z velikim gumbom v rumeni barvi, ki od vseh barv barvne sheme najbolj izstopa, kadar je postavljena ob bok katerikoli drugi barvi izbrane barvne sheme.
IZPOSTAVLJENO
IZZIV: BARVITOST
Največji izziv nam je predstavljala letošnja barvna shema, ki je v svojem izvirniku vključevala kar 6 različnih barv (rdečo, rumeno, zeleno, modro, rjavo, pastelno rumeno) ter črno. Vse barve ponazarjajo Afriko in sovpadajo z izbrano temo, a zaradi njihove številčnosti lahko vzbujajo neželen občutek prenasičenosti. V ta namen smo barve omilili in jim določili pripadajoče vloge: rumena je primarna barva, ki se uporablja za poziv k dejanju na gumbih, rdeča, modra in rjava predstavljajo podteme, zelena pa je uporabljena kot obvestilna pasica, ki sporoča ali so prijave odprte ali ne.
Preverjena kakovost
Smo preverjeni strokovnjaki za digitalni marketing, ki poskrbimo za učinkovito in profesionalno izvedbo vsakega projekta. Najdete nas v DIH katalogu strokovnjakov.
VSE SE ZAČNE Z IDEJO…
…kako se najbolje predstaviti na spletu. Ste že večkrat razmišljali o novi spletni strani, a se niste mogli odločiti, kje sploh začeti? Preberite si več o izdelavi spletnih strani, nato pa nas kontaktirajte. Poskrbeli bomo, da se boste na spletu predstavili v najboljši možni luči.