Prostočasnik

2022

Prostočasnik je revija za ustvarjalno preživljanje prostega časa, v kateri so zbrane raznovrstne zamisli za domiselno in ustvarjalno preživljanje prostega časa otrok in staršev, revija pa je še posebej primerna za popestritev dela v vrtcih in šolah.

IZVEDBA:
Revija Prostočasnik

Za naročnico, avtorico in odgovorno urednico revije Prostočasnik, Rado Kos, smo izdelali novo spletno stran, na kateri so zbrane vse pretekle številke revije, izpostavljene vsebine iz vsake izmed številk ter drugi priročniki in knjige avtorice. Spletna stran prostocasnik.si vključuje več kot 270 različnih kosov vsebin, ki pa se še vedno sproti dodajajo.

Za naročnika smo pripravili grafično predlogo pristajalne strani, grafične predloge posameznih tematskih sklopov vsebin ter oblikovali posamezne elemente spletišča. Poleg tehnične izvedbe spletišča smo poskrbeli še za SEO optimizacijo vsebine. Da pa je spletna stran čim hitreje zaživela, smo za naročnika poskrbeli tudi za prvi vnos večine poslanih vsebin.

PODROBNOSTI

RAZLIČNE VSEBINE

Vsaka številka revije Prostočasnik je bogata s tematskimi vsebinami. Za vsak tematski sklop smo pripravili po meri izdelano predlogo, ki ob vnosu in kasnejšem prikazu vsebin upošteva zakonitosti in specifiko le-te.

ARHIV ŠTEVILK

Revija Prostočasnik izhaja že vrsto let, zato ni presenetljivo, da se je v vseh letih nabral kar obsežen arhiv številk. Da bi uporabnikom olajšali brskanje po arhivu številk, smo na spletno stran uvrstili dve vrsti arhivov: enega, ki razvršča številke po letniku ter drugega, ki številke razvršča tematsko po letnemu času.

BARVITOST

Revija Prostočasnik je v prvi vrsti namenjena mladim ustvarjalcem, zato smo poskrbeli, da barvna shema odraža mladostniško igrivost in neomejeno kreativo. Barvna shema tako obsega kar 3 vpadljive barve: petrol zeleno, magento ter koruzno rumeno.

IZPOSTAVLJENO

Tematske stranske vrstice Prostočasnik

STRANSKE VRSTICE

Različni tematski sklopi zahtevajo različne stranske vrstice. Glavni cilj pri oblikovanju stranskih vrstic je bil, da se v stranskih vrsticah pojavljajo uporabne informacije, a da le-te na odvračajo pozornosti od glavne vsebine. Zato stranske vrstice vključujejo napovednike oz. uvodne besede, bližnjice do arhivov številk ter hitre kontakte za naročanje revije ali posameznih priročnikov.

Preverjena kakovost

Smo preverjeni strokovnjaki za digitalni marketing, ki poskrbimo za učinkovito in profesionalno izvedbo vsakega projekta. Najdete nas v DIH katalogu strokovnjakov.

Slovenski podjetniški sklad logo
DIH Slovenija logo
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije logo
Evropski sklad za regionalni razvoj logo

VSE SE ZAČNE Z IDEJO…

…kako se najbolje predstaviti na spletu. Ste že večkrat razmišljali o novi spletni strani, a se niste mogli odločiti, kje sploh začeti? Preberite si več o izdelavi spletnih strani, nato pa nas kontaktirajte. Poskrbeli bomo, da se boste na spletu predstavili v najboljši možni luči.