Tipla Safety
2016
Tipla je blagovna znamka zaščitne opreme, ki je na trgu že od leta 1968. Najbolj poznani so njihovi izdelki za zaščito glave.
IZVEDBA:
TIPLA SAFETY
Barvna paleta vključuje nevtralne tone, s katerimi izražamo uglajenost in profesionalnost, uporabnika pa pritegnemo z dodatki živahnejših barv, ki so del grafične podobe znamke. Vsebina spletne trgovine je prikazana v mreži, ki vzbuja občutek modularnosti. S tem smo spletni trgovini vnesli več fluidnosti in razgibanosti, ki pa je še vedno zamejena z medsebojno uravnoteženostjo elementov. Glavni vodili pri oblikovanju spletne trgovine Tipla sta bili preprostost in preglednost, ki smo ju dosegli z zadostnim razmikom med elementi, visokim kontrastom med navadnimi elementi in elementi, ki spodbujajo k nakupu, ter uporabo nizkokontrastnih elementov za dosego subtilnega občutka globine in izpostavljenosti.
Načeli preprostosti in preglednosti pa smo pretvorili tudi v samo uporabniško izkušnjo. Spletni trgovini smo dodali izbirnik valut, hitre povezave za pregled in nakup izdelkov, tematske oglasne grafike za spodbujanje nakupa ter modul e-novic za lažje in hitrejše informiranje kupcev o novi ponudbi in posebnih ugodnostih.
PODROBNOSTI
VEČVALUTNI PRIKAZ CEN
Blagovna znamka Tipla je znana tudi izven naših meja. Za pomoč pri poslovanju s tujino smo spletno trgovino opremili z izbirnikom valut. Vse cene je tako mogoče prikazati v treh valutah: evru (€), britanskem funtu (£) in ameriškemu dolarju ($).
DROBTINICE
Uporabniki med brskanjem v spletni trgovini v vsakem trenutku vedo, na kateri strani se nahajajo. Izstopajoče spletne drobtinice in aktivni elementi v navigaciji olajšajo premikanje po hierarhiji spletne trgovine in poskrbijo za dodatno preglednost kategorij in podkategorij.
PRIKAZ ŠTEVILA IZDELKOV
Vsem kategorijam izdelkov smo dodali samodejni števec izdelkov. Števec ob vsaki kategoriji izdelkov označuje število izdelkov v spletni trgovini, ki pripadajo določeni kategoriji.
OCENE IZDELKOV
Niste prepričani, če vas je izdelek prepričal? Poglejte njegovo oceno. Pri odločitvi za nakup šteje vsako mnenje. V spletni trgovini lahko uporabniki ocenijo vsak izdelek z zvezdicami od 1 do 5 in tako povedo, kako so bili zadovoljni z izbranim izdelkom.
E-NOVICE
Novi izdelki, akcije in posebne ponudbe – ne zamudite ničesar. Spletno trgovino Tipla smo opremili z modulom za spletne novice. Uporabniki se lahko prijavijo na Tipla novice tako, da prek preprostega obrazca oddajo svoj e-mail naslov.
IZPOSTAVLJENO
MODULARNA RAZPOREDITEV
Vsebina je razporejena v bloke različnih velikosti, ki se lahko raztezajo čez celotno širino zaslona, polovico, tretjino ali četrtino. Velikost posameznega bloka in njegova pozicija sta odvisni od stopnje pomembnosti vsebine, ki jo vključuje. Večji kot je blok, pomembnejšo vsebino nosi v sebi. Ta stopnja pomembnosti je najbolj razvidna na mobilnih napravah, kjer se bloki zlagajo eden nad drugim glede na njihovo pomembnost. Na velikih napravah (op. računalnikih) pa ti bloki vnašajo razgibanost v samo vsebino in pomagajo pritegniti pozornost uporabnika k pomembnejšim delom vsebine.


PREDSTAVITEV IZDELKOV
Pri velikem številu izdelkov v določeni kategoriji, se potrošnikom lahko zgodi, da kakšnega spregledajo. Izpostavljene izdelke določene kategorije smo predstavili na kompozitni sliki, ki označuje, kateri izdelki so predstavljeni. S klikom na izdelek si je že na sliki mogoče neposredno ogledati več informacij o izbranem izdelku ter ga z enim klikom dodati v košarico.
VSE SE ZAČNE Z IDEJO…
…in verjamemo, da jih imate veliko. Ste razmišljali o novi spletni trgovini, pa niste povsem prepričani, če jo res potrebujete? Preberite si več o izdelavi spletnih trgovin, nato pa nam pišite ali pa nas pokličite. Z veseljem uresničimo vaše želje.