Objavljeno: 21 maja, 2023

O Facebooku velikokrat slišimo, da je to platforma, na kateri se najbolj »splača« oglaševati. Resničnost trditve je odvisna od tega ali je na Facebooku prisotna vaša ciljna publika, ki jo želite nagovoriti in ali je Facebook sploh ustrezen medij za želeno oglaševanje. Če ste vsaj na eno vprašanje odgovorili z ‘da’, potem preverite, kateri so najbolj uporabni Facebook oglasi za vašo digitalno oglaševalsko kampanjo.

Najbolj uporabni Facebook oglasi za spletno oglaševanje

Slikovni oglasi

Slikovni oglasi se pojavljajo v viru novic uporabnikov. Ker je vir novic vedno zasičen z najnovejšimi ali izpostavljenimi vsebinami, je zelo pomembno, kakšno sliko izberemo za Facebook oglas. Priporočeno je, da gre za sliko, ki bo pritegnila pozornost in na tak način uporabnika odvrnila od pomikanja navzdol po viru novic.

Video oglasi

Video oglasi so nadgradnja slikovnih oglasov, s katerimi je na interaktiven način mogoče prikazati več kot le v sliki. Pri tem pa je potrebno upoštevati dolžino pozornosti, ki jo uporabniki namenijo vsebini. Zato naj bodo videi kratki, zanimivi in informativni.

Oglasi v klepetalniku Messenger

Oglasi v klepetalniku Messenger so oglasi, ki se pojavijo v seznamu sporočil klepetalnika. So pravzaprav zelo učinkovit način za doseganje potencialnih strank, ki omogoča začetek komunikacije s tistimi, ki so že pokazali zanimanje za vaše izdelke in storitve.

Oglasi v zgodbi

Oglasi so celozaslonski vertikalni oglasi, ki še posebej pridejo do izraza pri ogledu na mobilnih napravah. Gre za kratke 15 sekundne pokončne videe, ki se pojavijo v viru zgodb – storyjev. Če oglasni video presega 15 sekund, bo razdeljen v več delov zgodbe.

Oglasi v zgodbi so primerni za predstavitev posameznih produktov ali storitev, hkrati pa so odlična izbira za predstavitev primera uporabe izdelka s strani končnega kupca. Če video oglas vključuje tudi zvok, lahko na tak način nagovorite svoje kupce in jim podate dodatne informacije ter tako pritegnete pozornost. S funkcijo spotlight pa lahko tudi predstavite svojo znamko ali promovirate prihajajoče pomembne dogodke.

Primeri uporabnih Facebook oglasov - Revolver blog
Primeri uporabnih Facebook oglasov – vir posnetkov zaslona: facebook.com

Druge vrste oglasov

Nabor oglasov in funkcionalnosti se na Facebooku nenehno spreminja, pri čemer nekatere funkcionalnosti niso na voljo na vseh uporabniških računih. Med drugimi vrstami oglasov najdemo še:

Lead oglasi (oglasi za pridobivanje uporabnih kontaktov)

Značilnost lead oglasov je, da lahko oglasu dodate po meri prilagojen gumb ali obrazec, ki uporabnike odpelje na vašo spletno stran, ponudi prenos digitalnih vsebin ali pa omogoči, da od uporabnika pridobite kontaktne podatke kot so ime, e-mail naslov in telefonska številka. Dodatno pa lahko obrazcu dodate tudi specifična vprašanja, na katere uporabniki odgovorijo s pomočjo odprtega ali zaprtega tipa odgovora (op. izberejo eno izmed ponujenih možnosti.)

Izkustveni oglasi (Instant experience ads)

Izkustveni oglasi ponujajo bolj poglobljeno uporabniško izkušnjo. Gre za celozaslonske oglase, ki uporabnikom omogočajo globlje raziskovanje izdelkov, storitev ali vsebine s pomočjo uporabniške interakcije s slikami in opisi. Takšni oglasi uporabljajo mešanico fotografij, videoposnetkov, vrtiljakov vsebin in drugih vizualnih elementov z nagibom in pomikanjem (npr. 360°fotografije). Vse to je vključeno v enem oglasu, kar zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo.

Kaj je cilj oglasa?

Pri oglaševanju vedno določimo naš cilj in na podlagi cilja izberemo vrsto oglasa. Na Facebooku je lahko naš cilj oglaševanja povečanje prodaje, pridobivanje obiskovalcev na spletno mesto, pridobivanje sledilcev, kontaktov, spodbujanje k interakciji…

Učinkovito oglaševanje na družbenih omrežjih

Za učinkovito oglaševanje na družbenih omrežjih je potreben aktiven pristop, ki vključuje dobro vnaprejšnjo pripravo vsebin, preučitev in sprotno spremljanje preferenc ciljne publike ter redno prilagajanje aktivnih oglaševalskih aktivnosti. Vse to terja veliko časa in energije, pri čemer vam pomaga Agencija Revolver v sklopu celostne storitve upravljanja z družbenimi omrežji in digitalnega oglaševanja – tudi na Google Ads in YouTube.

Zmanjkuje idej za pisanje vsebin?

Potem ste na pravem mestu. Za vas in vaše podjetje pišemo zanimive vsebine, ki jih lahko uporabite na spletni strani, v spletni trgovini ali pa na družbenih omrežjih.