Spletna vsebina – kje začeti? Na začetku!

Imate 10 sekund časa, da se predstavite in poveste, s čim se ukvarjate. Preprosto? Seveda – kadar to povemo. Na spletu pa veljajo drugačne zakonitosti. Spletna vsebina je vaša spletna predstavitev.

Kadar moramo napisati predstavitev, se nam zgodi ena od dveh stvari: ali težko karkoli povemo ali pa povemo preveč. Slednji problem je najpogostejši in se pokaže v predolgem besedilu, ki odvrača naše obiskovalce. Kako se temu izognemo?

Revolver blog: Vsebina je vse - dolžina besedila je pomembna
Spletna vsebina ima svoje zakonitosti – dolžina besedila je pomembna.

Kratka vprašanja – kratki odgovori

Predstavljajte si, da se morate nekomu prvič predstaviti. Kako se boste predstavili? Kaj boste povedali o sebi? Kako boste to povedali? Spletna vsebina zahteva jasnost in neposrednost. Za vodilo, kako to doseču, je tukaj nekaj vprašanj, ki vam bodo v pomoč. Odgovori na njih pa naj bodo kratki in jasni – takšni, da bi jih tudi vaša babica takoj razumela.

  • Kdo ste in zakaj počnete, kar počnete?
  • Kaj je vaš cilj?
  • Kakšne storitve ali izdelke ponujate? Izpostavite, kakšen problem rešujete potencialnemu kupcu oz. stranki.
  • Zakaj bi vam morali zaupati? V čem ste boljši od konkurence?

Dolžina je pomembna

Vaše besedilo naj bo kratko in sladko. Povejte svojo zgodbo na jasen, preprost in neposreden način. Poskušajte se izogibati nepotrebnemu besedičenju in olepševanju stavkov, saj s tem izgubljate jasnost vašega sporočila. To pa vodi v prosto interpretacijo napisanega in v najslabšem primeru povzroči pomanjkljivo ali napačno razumevanje vašega osnovnega sporočila.

Naj bo kratko in sladko.

Stavke povezujte v smiselne odstavke, ki pa naj bodo kratki. Večina obiskovalcev vaše spletne strani bo do strani dostopala prek mobilnih naprav – predvsem telefonov. Četudi je vaša vsebina zelo zanimiva, je uporabniška izkušnja branja besedila na telefonu lahko zelo slaba, če je besedila preveč. Razbijte ga na čimveč odstavkov, ki tvorijo smiselno zaokroženo celoto.

Revolver blog: Največ obiskovalcev dostopa do spletne strani prek mobilnih naprav.
Največ obiskovalcev dostopa do spletne strani prek mobilnih naprav.

Bodite človeški

Z vašo vsebino pokažete, da ste strokovnjaki na svojem področju in vam potencialne stranke in kupci lahko zaupajo. Vendar vaše stranke in kupci ponavadi niso strokovnjaki z vašega področja – zato se obračajo na vas.

Povejte preprosto in jasno.

Izogibajte se uporabi pretirano strokovnega jezika, saj lahko zmede obiskovalce vaše strani. Vaš cilj mora biti, da se obiskovalci ob obisku vaše spletne strani počutijo udobno in dobijo občutek, da so dobili vse pomembne informacije. Zamislite si, da s svojimi obiskovalci spletne strani sedite na kavi in jim morate povedati, kar imate napisano. Kar je pomembno, jim približajte s preprostimi besedami in na prijazen način. Tako se bodo zagotovo vračali k vam.

Ne pozabite: spletna vsebina je ključ do uspeha!

Za pomoč pri pisanju vsebine, ki očara, pa se vedno lahko obrnete tudi na nas. Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.


Članek je del tridelne serije »Vsebina je vse: Kako pripraviti privlačno vsebino?