Objavljeno: 20 maja, 2022
Bodimo iskreni – naši poštni nabiralniki se redno polnijo z (ne)zaželeno vsebino. Za to smo v veliki meri krivi uporabniki sami, saj privolimo v različne oblike obveščanja za enkratno ugodnost ali pa enostavno zato, ker se nam ne ljubi brati drobnega tiska – kar pa je voda na mlin oglaševalcev. Potrošniki prek e-mail marketinga izvemo za marsikatero dobro ponudbo, e-mail marketing pa je še danes zelo pomemben tudi za vaš posel.
E-mail marketing in njegov vpliv na posel
Čeprav živimo v dobi, ko se dobršen del oglaševanja dogaja na družbenih omrežjih, je e-mail marketing še vedno tista oblika marketinga, ki zelo verjetno doseže želeni učinek. Razlog za to se skriva v navadah uporabnikov in potrošnikov. Naprimer:
58 % uporabnikov zjutraj najprej preveri svoj e-poštni nabiralnik. Za primerjavo pa 11 % uporabnikov najprej preveri obvestila na družbenih omrežjih (konkretno na Facebooku).
Razlog tiči v tem, da v e-poštnem predalu pričakujemo e-maile, ki so namenjeni izključno nam. Sem sodijo osebni e-maili in morda celo kakšen službeni e-mail. Na drugi strani pa je preverjanje obvestil na družbenih omrežjih bolj povezano z zabavo in občutkom, da smo na tekočem z vsem, kar se je zgodilo, medtem ko smo bili odsotni.
Email marketing za vse vaše potrebe!
Začnite učinkovito komunikacijo s kupci z email marketingom. Naj email marketing postane del vaše marketinške strategije še danes.
91 % uporabnikov uporablja e-mail dnevno, pri čemer Facebook dnevno uporablja le 57 % uporabnikov.
Čar e-maila je v tem, da ima osebni kot tudi poslovni namen. Zaradi tega ga večina uporabnikov pregleduje večkrat dnevno.

77 % potrošnikov raje prejema promocijska sporočila prek e-maila kot pa prek družbenih omrežij.
Promocijska sporočila v e-poštnem nabiralniku so manj vsiljiva kot si mislite. V e-poštnem predalu z lahkoto filtriramo med pomembnimi in promocijskimi sporočili. Na družbenih omrežjih pa smo bombardirani s promocijami, če jih želimo ali ne. Vse to pa se odvija na podlagi spletnih vsebin, ki smo si jih ogledali.
Začnite z e-mail marketingom!
E-mail marketing je zmogljivo prodajno orodje, ker na najboljši način uporablja bazo kupcev in partnerjev, ki so vam že zaupali. Na družbenih omrežjih imate sledilce, ki vas s svojimi všečki podpirajo, ampak ne veste ali so to vaši dejanski kupci in stranke.
V kolikor imate e-poštni naslov stranke, imate neposredni prodajni kanal in s tem tudi najverjetneje dovoljenje za trženje. E-mail marketing je tu in še dolgo bo ostal. Kako ga boste izkoristili vi?
Email marketing za vse vaše potrebe!
Začnite učinkovito komunikacijo s kupci z email marketingom. Naj email marketing postane del vaše marketinške strategije še danes.