Kako ustvariti Mailchimp račun?
Mailchimp je spletna storitev za množično pošiljanje e-poštnih sporočil. S pomočjo storitve Mailchimp lahko pošiljate e-poštna sporočila, promocijska sporočila ter novice (newsletter) na več e-poštnih računov hkrati, obenem pa lahko vodite svojo mailing listo – povsem brezplačno do 2000 e-poštnih naslov.
Kako ustvariti Mailchimp račun?
Obiščemo spletno stran https://mailchimp.com in kliknemo gumb 1) Sign up Free.
Po kliku se nam odpre okno za vnos uporabniških podatkov. V polje 2) Email vnesemo svoj e-poštni naslov, v polje 3) Username pa želeno uporabniško ime. V polje 4) Password vnesemo želeno geslo za Mailchimp račun, pri tem pa upoštevamo, da mora geslo vsebovati eno malo, eno veliko črko, eno številko, en poseben znak ter mora biti dolgo vsaj 8 znakov. Ko vnesemo geslo, obkljukamo ali se želimo naročiti na Mailchimp novice ter kliknemo gumb 5) Sign Up.
Ko izpolnimo vse podatke o računu, na vpisani e-poštni naslov pridobimo povezavo za potrditev novega računa. Po potrditvi računa nas vmesnik odpelje na dodatne nastavitve našega profila.
Podatki o uporabniškem računu
V prvem koraku izberemo želeni paket. Mailchimp ponuja del svojih storitev brezplačno, zato za začetek izberemo paket 6) Free in kliknemo gumb 7) Next.
V naslednjih dveh korakih izpolnimo polja z osebnimi podatki. V koraku Let’s set up your account v vnosna polja vnesemo svoje ime, priimek, ime podjetja, spletno stran podjetja in telefonsko številko. Ko zaključimo z vnosom, kliknemo gumb Continue, kar nam odpre vmesnik za vnos našega naslova. V vnosna polja vnesemo svoj naslov, mesto, regijo, poštno številko ter državo in kliknemo gumb Continue.
Oglaševalske nastavitve
V zadnjem koraku nastavitev računa nam Mailchimp ponudi možnost uvoza obstoječih kontaktov. Vkolikor že imamo sestavljen seznam e-poštnih prejemnikov, ga uvozimo tako, da izberemo možnost Yes in izberemo želeno .csv datoteko z našega računalnika. Če seznama nimamo, pa izberemo No in kliknemo gumb 8) Continue.
Mailchimp glede na vaše potrebe prilagodi tudi nekatere funkcionalnosti storitve. V Kolikor želite izkušnjo po meri, lahko izberete, s čim se ukvarjate ali pa ta korak preskočite s klikom povezave Skip.
V zadnjem koraku pa le še nastavite svoje želje obveščanja o Mailchimp novostih. Glede na pomembnost marketinga v digitaliziranem svetu, vam priporočamo, da se naročite vsaj na novosti o storitvi (Product updates) ter prodajni novičnik (E-commerce Newsletter).