WordPress ne shranjuje sprememb – imamo rešitev
Wordpress ne shranjuje sprememb – kaj zdaj?! Posodobitve vtičnikov in WordPress jedra v večini primerov prinašajo dobrodošle izboljšave, včasih pa se razvijalcem pripeti tudi kakšna napaka, ki povzroči malce drugačno delovanje kot smo ga bili vajeni.
Od različice WordPress 3.7 dalje se na nekaterih spletiščih dogaja, da WordPress ne shranjuje sprememb in povzroča nedostopnost vsebin (op. napaka 404). To pa je mogoče zaobiti na sledeč način.
Zakaj WordPress ne shranjuje sprememb?
Pojavljata se dve obliki napake. V prvem primeru so spremembe shranjene, a niso vidne navzven. To povzroča predpomnilnik (ang. cache) in ga je v večini primerov potrebno le izbrisati. Kako izbrisati predpomnilnik (cache) spletne strani in brskalnika, si lahko preberete v spodnjem navodilu.
V drugem primeru pa se urejevalnik strani ujame v zanko, kjer navidez shrani spremembe, a obenem opozarja, da spremembe niso shranjene, ko želimo zapustiti urejevalnik. Do tega pride kadar delamo z bloki za večkratno uporabo, ki nam sicer olajšajo delo, a v tem primeru povzročajo nekaj preglavic. Če se znajdete v zanki, kjer vas urejevalnik neprestano poziva k shranjevanju sprememb strani in bloka za večkratno uporabo, potem morate storiti tole.
Rešitev za shranjevanje
»Znak za težave« bo viden na gumbu za posodobitev strani. Zraven gumba bo prikazana bela pika. Da shranimo spremembe, kliknemo gumb 1) Posodobi. Takoj za tem se nam odpre dodatno pogovorno okno za izbiro sprememb, ki jih želimo shraniti. Poskrbimo, da je obkljukana le možnost 2) Stran, ne pa tudi večkratno uporaben blok. Nato kliknemo 3) Shrani.
Opazimo, da pika ne izgine in da lahko še vedno shranimo tudi blok. Tega NE želimo. Namesto tega, kliknemo možnost 4) Preklopi v osnutek in 5) osvežimo brskalnik (F5). Ko se urejevalnik ponovno naloži, kliknemo gumb 6) Objavi. Vse spremembe bodo zdaj shranjene in vidne.
Rešitev za 404 – strani ni bilo mogoče najti
V redkih primerih se zgodi, da urejevalnik sporoči, da je bila stran uspešno shranjena in objavljena, a ko kliknete njeno povezavo, vas pričaka napaka 404: strani ni bilo mogoče najti.
Kadar se zgodi to, morate preveriti dve stvari – ključ spletne strani in njeno stanje. Na nadzorni plošči kliknemo 1) Strani > 2) Vse strani in v seznamu strani se z miško pomaknemo na stran, ki jo želimo urediti. Ko gremo z miško čez stran, se pojavi možnosti 3) Hitro urejanje.
V načinu hitrega urejanja 4) preverimo ključ strani. Tu smo pozorni predvsem na to, da ključ ne vsebuje šumnikov, posebnih znakov ali presledkov. Zatem pa preverimo 5) Stanje strani. Da je stran dostopna prek svoje povezave, mora biti njeno stanje Objavljeno in ne Osnutek. Ko preverimo nastavitve strani, kliknemo gumb 6) Posodobi.