Trgovina Kašča – Facebook
Trgovina Kašča je trgovina z zdravo hrano. Na družbenih omrežjih si prizadevajo osveščati ljudi o zdravi hrani in jim ponujajo zdrave recepte.
IZVEDBA:
Trgovina Kašča
Pri upravljanju z naročnikovim Facebook profilom smo poskrbeli za pripravo vseh potrebnih materialov. Prilagodili smo profilno sliko, ustvarili animiran prikazni video na časovnici, poskrbeli za barvno korekcijo domačih fotografij, izdelali grafike po meri ter sodelovali pri grafičnem urejanju tedenskih blog prispevkov, kjer smo vsak prispevek opremili z ustreznimi meta opisi in fotografijami za prikaz na družbenih omrežjih.
PODROBNOSTI
TEMATSKI TEDNI
Vsak teden je imel svojo temo, ki je služila kot rdeča nit za vse aktivnosti na družbenih omrežjih v tistem tednu. V vsakem tednu smo objavili izobraževalno vsebino v povezavi s temo ter izdelek, ki je neposredno povezan s tedensko temo.
PROMOCIJE IZDELKOV
Za vsak teden smo izbrali izpostavljeni izdelek oziroma skupino izdelkov. V svojem izboru smo upoštevali trenutno priljubljenost izdelka glede na nakupovalne navade v spletni trgovini kasca.si, ki smo jo za naročnika pripravili pred tem. Z upoštevanjem analitičnih podatkov iz spletne trgovine smo dosegli večjo učinkovitost promocij glede na finančni vložek.
IZOBRAŽEVALNA VSEBINA
Kašča je vir znanja in koristnih informacij, ki jih je potrebno deliti s svetom. S perspektive povprečnega sledilca smo za naročnika pripravili predlog tem, s katerimi se običajni ljudje ponavadi ne srečamo oziroma jih ne poznamo. V Kašči so pripravili prispevek z izobraževalno vsebino, ki smo ga nato grafično opremili in preoblikovali v zanimivo Facebook objavo.
INTERAKCIJA S SLEDILCI
Vsaki objavi smo dodali jasen poziv k dejanju, s čimer smo sledilce spodbudili k odzivanju na objavo, komentiranju, deljenju. Aktivnost sledilcev se je povečala, še posebej pri pošiljanju direktnih sporočil, kjer so sledilci največkrat izrazili zanimanje za določen izdelek.
SLASTNI RECEPTI
V vsakem od nas se najde nekaj sladkosneda, kljub temu da se zavedamo, da moramo paziti na zdravo prehrano. V Kašči so zato pripravili vrsto zanimivih (predvsem pa zdravih) receptov, ki smo jih vsebinsko vključili v tematske tedne in uporabili kot del promocijskih aktivnosti za produkte, ki so bili uporabljeni v receptih.
SPONZORIRANE OBJAVE
Pomembne objave morajo doseči čimveč ljudi! Za naročnika smo vodili promocijske akcije glede na učinek, ki smo ga želeli doseči. S premišljenimi promocijskimi aktivnostmi smo dosegli tudi stabilno organsko rast vščekov strani ter ustaljeni stopnji dejavnosti sledilcev in doseg le-teh.
IZPOSTAVLJENO
NAGRADNA IGRA
Največ potencialnih novih sledilcev dosežemo takrat, kadar uporabniki sami delijo našo vsebino. Za to pa včasih potrebujejo malce spodbude. Le kdo bi se lahko uprl brezplačnim, zdravim, slastnim dobrotam, mar ne?
PROMOCIJA VEČ IZDELKOV
Potrošniki smo bolj nagnjeni k nakupu, če lahko izdelek vidimo. Da bi vzbudili čimveč zanimanja, smo potrošnikom predstavili po več izdelkov naenkrat, glede na njihovo komplementarnost.
SORODNO
Na agenciji Revolver nudimo mnoge dodatne storitve za celostno podporo pri vaši digitalni preobrazbi. Poleg upravljanja s profilom na družbenem omrežju Facebook smo za naročnika izdelali tudi sodobno spletno trgovino z več dodatnimi fukncionalnostmi: vse od bloga pa do integracije z računovodskim programom.
Vabljeni k ogledu projekta, kjer si lahko preberete več o lastnostnih spletne trgovine.
NAGOVORITE SVOJE SLEDILCE…
…na najbolj učinkovit način. Pisanje vsebine, priprava grafičnih materialov in načrtovanje promocijskih aktivnosti so dejavnosti, ki vzamejo kar nekaj časa in truda. Na agenciji Revolver vam prihranimo čas in poskrbimo za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Čas je, da nagovorite svoje sledilce z novo objavo na družbenih omrežjih.