Enkrat na leto si tudi na Agenciji Revolver privoščimo krajši oddih, da si napolnimo baterije in naberemo energijo za vse prihajajoče projekte. A brez skrbi – čeprav smo odsotni, zagotavljamo nemoteno delovanje storitev, predvsem pa podpore.

Podpora in pomoč uporabnikom med dopustom

Čeprav smo na dopustu, naši naročniki tega ne občutijo. Namen podpore in pomoči je, da je vedno na voljo in poteka nemoteno, ne glede na okoliščine. Vendar pa ima tehnična podpora in pomoč uporabnikom eno veliko posebnost: prioritizacijo opravil.

V času dopustov se opravila še bolj striktno delijo na opravila z visoko prioriteto in opravila z nižjo prioriteto. Opravila z visoko prioriteto bodo vedno deležna prednostne obravnave, medtem ko bodo opravila z nižjo prioriteto malce počakala na obravnavo. Za primer: opravilo z visoko prioriteto bi bilo nedelovanje spletišča, opravilo z nizko prioriteto pa menjava fotografije na podstrani, popravek napake v tekstu ipd.

Dopustovanje na morju.
Dopustovanje na morju.

Ja…kako pa podpora lahko deluje, če ste na dopustu?

Ključ je v organizaciji in v vnaprejšnjem planiranju. Nikoli ni hkrati odsotna celotna ekipa, s čimer zagotovimo, da so vsa opravila hitro razvrščena po prioritetah in obravnavana v najkrajšem možnem času. Nemoteno zagotavljanje podpore v času dopustov je mogoče, ker je ves čas namenjen izključno izvajanju tehnične podpore in pomoči uporabnikom, ne pa delu na novih projektih. Nenazadnje, saj so dopusti, mar ne? 🙂