Štrekna bus – upravljanje družbenih omrežij

2019

Regionalna razvojna agencija za Koroško regijo (RRA Koroška) je v sodelovanju s kolegi iz Avstrije uvedla Štrekna bus - kolesarski avtobus, ki je povezal Velenje, Mislinjo, Slovenj Gradec, Dravograd in Labot (Lavamünd) na avstrijski strani. Na Revolverju smo za projekt upravljali družbena omrežja in vodili marketinške kampanje.

IZVEDBA

Za naročnika smo upravljali s profili na družbenih omrežjih Facebook in Instagram, kar je vključevalo ustvarjanje in pripravljanje vsebine, načrtovanje in izvedbo marketinških kampanj, interakcijo s skupnostjo na obeh omrežjih ter vodenje analitike. Pri vodenju profilov na družbenih omrežjih smo se osredotočali na promocijo projekta Štrekna bus.

Štrekna bus in Štrekna

Poleg vodenja družbenih omrežij smo za naročnika izdelali tudi spletno stran strekna.si, na kateri sta bila podrobneje predstavljena Štrekna in Štrekna bus. Podrobnosti projekta si lahko ogledate tukaj.

Revolver reference: Štrekna bus - upravlajanje z družbenimi omrežji

PODROBNOSTI

CILJI

Ker je šlo za povsem nov projekt Štrekna bus, je bil glavni cilj doseči čimveč ljudi, jih seznaniti s projektom in pripraviti do tega, ne le da se odpravijo na Štrekna bus, temveč Štrekna bus prek deljenja objav in označevanja prijateljev tudi priporočajo svojim prijateljem.

USTVARJANJE VSEBINE

Pred začetkom našega sodelovanja sta bila ustvarjena profila na družbenih omrežjih Facebook in Instagram, vendar pa nista bila aktivna. Zato smo skupaj z naročnikom pripravili strategijo upravljanja z obema računoma. Izdelali smo mesečne časovnice objav, kjer so se objave tematsko nadaljevale ena v drugo.

VSEBINA JE VKLJUČEVALA

Informativne objave (vozni red in njegove spremembe, stanje na Štrekni),
Lifestyle objave (znamenitosti ob Štrekni, dogodki v bližini, utrinki s Štrekne),
Novice in obvestila (deljeni prispevki o Štrekni in Štrekna busu),
Marketinške kampanje.

REZULTATI

Revolver reference: Štrekna bus - upravlajanje z družbenimi omrežji

NAČRT

Ker smo želeli zgraditi aktivno skupnost, hkrati pa razširiti novico o novosti (op. Štrekna bus), smo na eni strani zasledovali čim večjo stopnjo dejavnosti (ang. engagement) s strani sledilcev, na drugi strani pa smo si z atraktivno vsebino prizadevali povečati doseg.

IZVEDBA

Na družbenih omrežjih smo redno objavljali vsaj 3 objave tedensko, periodično pa smo vodili kratke marketinške kampanje. Redne in zanimive objave so skupaj z aktivno komunikacijo s sledilci bile gonilo povečanja udejstvovanja, marketinške kampanje pa so služile povečanju dosega.

UČINEK

Z raznoliko vsebino in neagresivnim pristopom smo v 5 mesecih pridobili okoli 3000 novih sledilcev ter redno dosegali minimalno vsaj 28 % višjo stopnjo dejavnosti glede na uradno povprečje.