Štrekna bus – upravljanje družbenih omrežij
Regionalna razvojna agencija za Koroško regijo (RRA Koroška) je v sodelovanju s kolegi iz Avstrije uvedla Štrekna bus - kolesarski avtobus, ki je povezal Velenje, Mislinjo, Slovenj Gradec, Dravograd in Labot (Lavamünd) na avstrijski strani. Na Revolverju smo za projekt upravljali družbena omrežja in vodili marketinške kampanje.
IZVEDBA
Štrekna bus in Štrekna
Poleg vodenja družbenih omrežij smo za naročnika izdelali tudi spletno stran strekna.si, na kateri sta bila podrobneje predstavljena Štrekna in Štrekna bus. Podrobnosti projekta si lahko ogledate tukaj.
PODROBNOSTI
CILJI
Ker je šlo za povsem nov projekt Štrekna bus, je bil glavni cilj doseči čimveč ljudi, jih seznaniti s projektom in pripraviti do tega, ne le da se odpravijo na Štrekna bus, temveč Štrekna bus prek deljenja objav in označevanja prijateljev tudi priporočajo svojim prijateljem.
USTVARJANJE VSEBINE
Pred začetkom našega sodelovanja sta bila ustvarjena profila na družbenih omrežjih Facebook in Instagram, vendar pa nista bila aktivna. Zato smo skupaj z naročnikom pripravili strategijo upravljanja z obema računoma. Izdelali smo mesečne časovnice objav, kjer so se objave tematsko nadaljevale ena v drugo.
VSEBINA JE VKLJUČEVALA
Informativne objave (vozni red in njegove spremembe, stanje na Štrekni),
Lifestyle objave (znamenitosti ob Štrekni, dogodki v bližini, utrinki s Štrekne),
Novice in obvestila (deljeni prispevki o Štrekni in Štrekna busu),
Marketinške kampanje.
REZULTATI
NAČRT
Ker smo želeli zgraditi aktivno skupnost, hkrati pa razširiti novico o novosti (op. Štrekna bus), smo na eni strani zasledovali čim večjo stopnjo dejavnosti (ang. engagement) s strani sledilcev, na drugi strani pa smo si z atraktivno vsebino prizadevali povečati doseg.
IZVEDBA
Na družbenih omrežjih smo redno objavljali vsaj 3 objave tedensko, periodično pa smo vodili kratke marketinške kampanje. Redne in zanimive objave so skupaj z aktivno komunikacijo s sledilci bile gonilo povečanja udejstvovanja, marketinške kampanje pa so služile povečanju dosega.
UČINEK
Z raznoliko vsebino in neagresivnim pristopom smo v 5 mesecih pridobili okoli 3000 novih sledilcev ter redno dosegali minimalno vsaj 28 % višjo stopnjo dejavnosti glede na uradno povprečje.
SORODNO
Na agenciji Revolver poskrbimo za vse vaše digitalne potrebe – vse od izdelave spletnih strani pa do upravljanja z družbenimi omrežji in oglaševanja. Poleg upravljanja s profili na družbenih omrežjih Facebook in Instagram smo za naročnika izdelali tudi predstavitveno spletno stran.
Vabljeni k ogledu projekta.
NAGOVORITE SVOJE SLEDILCE…
…na najbolj učinkovit način. Pisanje vsebine, priprava grafičnih materialov in načrtovanje promocijskih aktivnosti so dejavnosti, ki vzamejo kar nekaj časa in truda. Na agenciji Revolver vam prihranimo čas in poskrbimo za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. Čas je, da nagovorite svoje sledilce z novo objavo na družbenih omrežjih.