Objavljeno: 12 avgusta, 2022
Priljubljeno družbeno omrežje Instagram si nenehno prizadeva slediti trendom in novostim, ki jih narekujejo druga (podobna) družbena omrežja. Če ste med izbranimi srečneži, boste v najnovejši posodobitvi aplikacije lahko opazili, da ima Instagram nov format fotografij.
Nov format fotografij na Instagramu
Instagram ima nov pokončen format fotografij, s katerim se želi približati svojim konkurentom. Ob svojem nastanku je Instagram omogočal prikaz zgolj fotografij v razmerju 1:1. Zaradi takšnega razmerja je vedno prišlo do obrezovanja fotografij, s čimer pa se je velikokrat izgubil kakšen pomemben element na sami fotografiji.
Skozi leta so razvijalci Instagrama to naslovili tako, da so uporabnikom dodali možnost objavljanja ležečih fotografij formata 16:9, z vpeljavo storyjev (oz. zgodb) pa se je pojavil tudi pokončno 9:16 format. Slednji je bil namenjen izključno uporabi v zgodbah in kasneje do neke mere na Instagram TV. Sedaj pa bo ta format testno mogoče uporabiti tudi za objavo fotografij na časovnici.
Kaj to pomeni?
Instagram je ob svojem vstopu na spletno sceno ponujal eno zelo preprosto in prepoznavno funkcionalnost: objavo fotografij v formatu 1:1. Skozi leta pa je aplikacija pridobila na količini funkcionalnosti, ki so bile v veliki meri prevzete od drugih aplikacij in družbenih omrežjih. V tem trenutku Instagram omogoča objavo fotografij in videov v različnih formatih, komentiranje objav, neposredno pošiljanje sporočil med uporabniki, objava storyjev/zgodb, Instagram Reels, Instagram TV ter Instagram shop.
Vpeljava novega (pokončnega) formata fotografij z vidika uporabniške izkušnje ne prinaša kaj dosti, je pa pomembna v luči konkuriranja podobnim aplikacijam in družbenim omrežjem. Bolj kot si aplikacije in družbena omrežja postajajo podobna, bolj se pojavlja vprašanje ali bodo uporabniki še vedno uporabljali več različnih družbenih omrežij ali zgolj tistega, ki bo nudil največ funkcionalnosti.
Zmanjkuje idej za pisanje vsebin?
Potem ste na pravem mestu. Za vas in vaše podjetje pišemo zanimive vsebine, ki jih lahko uporabite na spletni strani, v spletni trgovini ali pa na družbenih omrežjih.