Objavljeno: 6 januarja, 2023
O optimizaciji za spletne iskalnike in njenem pomenu slišimo vsepovsod. To, kar pojmujemo kot SEO (ang. Search Engine Optimization) vključuje več različnih elementov, ki pa so neposredno vezani na vašo spletno prisotnost. A to ni edini SEO, ki obstaja in na katerega se splača biti pozoren. V tokratnem blogu vam predstavljamo, kaj je lokalni SEO in kako vam lahko pomaga pri poslu.
Kaj je lokalni SEO?
Lokalni SEO je bolj specifična različica klasične strategije optimizacije iskalnikov. Lokalni SEO še vedno upošteva vsa glavna načela klasične optimizacije. Glavni namen klasične optimizacije je čim višji prikaz vašega spletnega mesta med splošnimi zadetki iskanja. Lokalni SEO pa pomaga tako, da vaše podjetje postane bolj vidno v lokalnih zadetkih iskanja.
Lokalni zadetki iskanja so zadetki iskanja, ki upoštevajo lokacijo iskalca in lokacijo rezultata. Poenostavljen primer lokalnih zadetkov iskanja je, da uporabnik v Ljubljani išče prenočišče/hotel, Google pa mu med zadetki iskanja ponudi tista prenočišča in hotele, ki se nahajajo v Ljubljani in njeni okolici in ne npr. v Kopru.
Kako poskrbeti za lokalni SEO, ki vam bo pomagal pri poslu
Če poslujete izključno prek spleta, tj. imate spletno trgovino brez fizične trgovine, potem je za vas pomembnejši tradicionalni SEO kot pa lokalni. Vkolikor pa imate tudi fizično trgovino oz. sedež podjetja, na katerem sprejemate stranke, pa je lokalni SEO zelo pomemben.
Potrebujete novo spletno stran ali spletno trgovino?
Ob upoštevanju vaših želja po meri izdelamo spletno stran ali spletno trgovino kot si jo želite.
Google My Business profil
Najbolj osnovna ukrepa za izboljšanje lokalnega SEO sta povezana s klasičnim SEO. To sta vzpostavitev Google My Business profila in ustrezno označena lokacija na Google zemljevidih (Google Maps).
Kako vzpostaviti Google My Business profil si lahko preberete v naših navodilih z naslovom “Ustvari in uredi Google My Bssiness profil“.
Z ustrezno pripravljenim Google My Business profilom si zagotovite, da se bo vaše podjetje prikazovalo uporabnikom med lokalnimi zadetki iskanja. Za dosego tega morate poskrbeti, da vaš profil vključuje jasno ime podjetja, naslov, telefonsko številko oz. nek drug kontaktni podatek, delovni čas, povezavo do spletnega mesta (vkolikor imate spletno stran ali spletno trgovino), ocene uporabnikov, kupcev in strank ter druge koristne informacije. A to še ni vse! Ne pozabite, da smo ljudje vizualna bitja, zato svoj Google My Business profil opremite tudi z dobrimi fotografijami, ki karseda celovito predstavljajo vas, vaše podjetje in vašo ponudbo storitev in izdelkov.
Dober Google My Business profil vam lahko poveča število obiskov vašega spletnega mesta kot tudi poveča obisk vaše fizične lokacije. V primeru fizične lokacije pa pridemo do drugega elementa, ki je zelo pomemben za lokalni SEO. To so Google zemljevidi (Google Maps).
Google Zemljevidi
Google zemljevidi so tesno povezani z Google My Business profilom, saj prikazujejo del informacij, ki so umeščene tudi na GMB profil. Vnos na Google zemljevidu ima dve funkciji. Prva je, da vas kupci in stranke lažje najdejo in obiščejo na fizični lokaciji. Druga pa je, da se ta zemljevid pojavi tudi med zadetki iskanja in je še posebej relevanten za lokalne zadetke iskanja.
Google zemljevid lahko uporabljate na dva načina. Pri prvem samo poskrbite za ustrezen vnos in prikaz podatkov, nato pa prepustite iskalnikom, da informacije na zemljevidu uporabljajo v poizvedbah in v prikazu med zadetki iskanja. Vkolikor pa imate spletno stran ali spletno trgovino, pa je vedno dobrodošlo, da zemljevid z vašo lokacijo objavite tudi tam, saj vam lahko pomaga pretvoriti spletne obiskovalce v kupce, saj jim olajša pot do vas.
Lokalni SEO je močna strategija, ki pa potrebuje čas za učinkovito implementacijo. Če ste podjetje s fizično lokacijo, kjer vas kupci in stranke lahko obiščejo, potem bi moral lokalni SEO postati optimizacija z najvišjo prioriteto za vas in vaše podjetje.