Od vseh različnih oblik konverzij, je konverzija v spletni trgovini najlažje predstavljiva. Zaradi tega jo lažje razumemo in iščemo načine, kako jo lahko sami tudi izboljšamo. Za vas smo pripravili nekaj povsem osnovnih trikov, kako preprosto povečati konverzijo v spletni trgovini.

Kaj je konverzija v spletni trgovini?

Konverzija je opredeljena kot interakcija z elementom (npr. izdelkom v vaši spletni trgovini, spletnim oglasom), ki povzroči izvedbo dejanja, ki ste ga opredelili kot pomembno za vaše podjetje. Dejanja se med seboj razlikujejo in lahko predstavljajo vse od klika na določeno povezavo, klica na telefon, oddajo povpraševanja ali pa izvedbo nakupa.

V primeru spletnih trgovin je najpogostejša konverzija izvedba nakupa. A pozor – kot nakup se ne šteje dodajanje artikla v košarico, temveč njegov dejanski nakup. V tem primeru o konverziji govorimo takrat, ko kupec poravna kupnino za želeni izdelek in s tem zaključi sosledje interakcij, ki sodijo k tej specifični konverziji.

Kako preprosto povečati konverzijo v spletni trgovini?

Pristopov, kako povečati konverzijo v spletni trgovini je več in se med seboj razlikujejo po učinku ter težavnosti implementacije. Tokrat smo se osredotočili na tiste najbolj preproste spremembe, ki jih lahko izvedete sami in bodo pokazale pozitivne rezultate.

Konverzijo v spletni trgovini lahko povečate s pomočjo pravilnega strukturiranja elementov.
Konverzijo v spletni trgovini lahko povečate s pomočjo pravilnega strukturiranja elementov.

Gumbi s pozivom k dejanju (CTA)

Poziv k dejanju (ang. CTA – Call to action) je v spletni trgovini najpogosteje »Kupi« oz. »Dodaj v košarico«. Ne glede na to, s katerimi besedami označite dejanje nakupa, naj bodo čimbolj nedvoumne. Naprimer, če na svoje gumbe dodate besedilo »Hočem to«, lahko to v nekaterih uporabnikih vzbudi dvom, kaj se zgodi ob kliku. Ali to pomeni, da je izdelek dodan v košarico ali da je potrebno poslati povpraševanje zanj? Možnosti konverzije v spletni trgovini si povečate, če uporabljate čimbolj nedvoumen jezik.

Pri samih CTA gumbih pa je potrebno biti pozoren tudi na njihovo postavitev. Gumbi naj bodo vedno postavljeni na mesta, kjer je jasno, h kateremu izdelku sodijo. Obenem pa mora biti to mesto takšno, da uporabniki gumbe hitro opazijo in jih z lahkoto kliknejo oziroma pritisnejo. Za postavitev gumbov na mobilnih različicah si lahko preberete naš blog o t.i. Območju palca, ki govori o tem, kje na telefonu uporabniki še lahko brez večjih težav dosežemo elemente.

Kako preprosto povečati konverzijo v spletni trgovini?
Na konverzijo v spletni trgovini vpliva dostopnost elementov (kot so npr. gumbi za nakup).

Grafična zasnova in barvna paleta

Grafična zasnova in barvna paleta vaše spletne trgovine odigrata pomembno vlogo pri spodbujanju konverzije. Za doseganje želene konverzije morate najprej vzbuditi zaupanje kupcev v vaše podjetje in vašo ponudbo. To storite tako, da uporabiti barvno paleto, ki to odraža, obenem pa je usklajena z vašo celostno grafično podobo.

Barva paleta je neposredno vezana na grafično zasnovo in uporabniško izkušnjo spletne trgovine. S pomočjo premišljeno izbrane barvne palete ustvarjate kontrast med elementi, s čimer kupcu olajšate nakup, obenem pa ga lahko usmerjate po trgovini, da si ogleda več vaše ponudbe.

Struktura, vsebina in berljivost

O pomenu vsebine za spletne strani, spletne trgovine in za njihovo uvrščanje med zadetki iskanja smo pisali že večkrat. Preprosto zato, ker je vsebina zelo pomemben element pri doseganju želene konverzije v spletni trgovini.

Ko govorimo o vsebini v spletni trgovini, mislimo predvsem na to, da so naslovi, nagovori, opisi izdelkov, besedila na gumbih oblikovana tako, da nagovarjajo vašega kupca. Vsa ta besedila morajo biti lahko razumljiva, berljiva in kupca spodbuditi k temu, da nemudoma opravi nakup. Občutek »nujnosti« lahko ustvarite s pomočjo časovno omejenih akcij, omejene zaloge, dodatnih ugodnosti ob nakupu in še več.

Ne glede na to, kaj vaša vsebina vsebuje, pa morate biti pozorni tudi na njeno ustrezno strukturiranje. Pri tem pomembno vlogo odigra hierarhija elementov, pri čemer se pomembnejše informacije pojavljajo višje v spletni trgovini in so bolj izpostavljene od ostalih. Pri tem pa opozorilo, da velja pregovor: «Manj je več.« Preverite, koliko različnih (ali nasprotujočih si) nagovorov imate v svoji spletni trgovini in jih poskušajte zmanjšati na količino, ki bo primerna za vaše kupce.