Objavljeno: 23 oktobra, 2019
Oglaševalska agencija je vaš spletni partner za pridobivanje strank. Vaše bodoče stranke – so na internetu. Imajo družbene profile s fotografijami (pravzaprav kar nekaj profilov) prek katerih se pogovarjajo z drugimi ljudmi in tudi podjetji. Začnite pogovor z njimi na družbenih omrežjih, saj prav ti ljudje lahko postanejo tudi vaše stranke.
Od všečka do nakupa
Ljudje na družbenih omrežjih všečkamo stvari, ki so nam všeč in s katerimi se lahko poistovetimo. S komunikacijo prek družbenih omrežij lahko ugotovite, kaj vaše potencialne stranke zanima, s čim se ukvarjajo, kje radi nakupujejo, izveste pa lahko tudi njihovo celotno profesionalno zgodovino. Predvsem pa – prepričate jih lahko k poistovetenju z vašim podjetjem in blagovno znamko, s čimer ste en korak bližje pretvorbi v kupca. Vsa ta dejstva so vam na dosegu roke – če le prisluhnete strankam.
V množici informacij in obvestil o dogajanju na družbenih omrežjih je težko slediti vsemu, kar se dogaja. Komunikacija s sledilci na družbenih omrežjih je lahko povsem preprosta, če se tega lotimo sistematično. Vendar pa je za to potrebno nameniti kar nekaj časa in energije. In ravno tu vam na pomoč priskoči oglaševalska agencija.
Kako deluje oglaševalska agencija?
Oglaševalska agencija je vaš partner, ki vam pomaga predstavljati vaše podjetje ali vašo znamko zato, da se vi lahko posvetite poslu. Verjamemo, da ste najboljši v tem, kar počnete. Oglaševalska agencija pa je najboljša v oglaševanju. Narava odnosa med oglaševalsko agencijo in podjetjem pri vodenju družbenih omrežij je ponavadi takšna, da agencija za podjetje prevzame celotno upravljanje družbenih omrežij. To vključuje pripravo in objavo vsebin, načrtovanje marketinških kampanj, interakcijo s sledilci, spremljanje trendov in analitiko.
Kdaj najeti oglaševalsko agencijo?
1. Vam zmanjkuje časa – najemite oglaševalsko agencijo.
Z družbenimi omrežji lahko upravljate sami – veliko podjetij ima za to prav posebej določeno ekipo ljudi. V manjših podjetjih pa je povsem normalno, da se upravljanja z družbenimi omrežju na začetku lotite sami. Vendar kaj kmalu podjetje ugotovi, da upravljanje z družbenimi omrežji vzame preveč časa, ki bi ga lahko bolj učinkovito porabili za sklepanje novega posla ali pa opravljanje vsakodnevnih nujnih opravil. Oglaševalska agencija vam prihrani dragoceni čas.
2. Ni idej – najemite oglaševalsko agencijo.
Druga težava, ki se pojavi pri dolgoročnem upravljanju z družbenimi omrežji je ta, da nam včasih zmanjka idej, kaj objaviti. Oglaševalska agencija vam pomaga pri ustvarjanju atraktivne vsebine. Oglaševalska agencija predhodno preuči vaše podjetje oziroma blagovno znamko in oceni, kakšne so vaše potrebe. Na podlagi tega oglaševalska agencija pripravi strategijo vsebinskih objav, s katerimi pri sledilcih vzdržuje zanimanje za vaše podjetje in blagovno znamko. Oglaševalska agencija skrbi za nenehno zanimanje za vaše podjetje.
3. Ni učinka – najemite oglaševalsko agencijo.
Redno objavljate in vložite veliko truda v pripravo objav, a vendar ni želenega odziva? Tukaj vam na pomoč priskoči oglaševalska agencija. Agencija preuči vaše sledilce glede na vašo nišo. Oglaševalska agencija s svojim strokovnim znanjem doda vašim objavam dražilnike, na katere se bodo vaši sledilci odzvali ter uporabi oglaševalske taktike. Oglaševalska agencija poskrbi za odziv sledilcev.
4. Neodgovorjena vprašanja – najemite oglaševalsko agencijo.
Družbena omrežja niso sama sebi namen. Vse, kar počnemo na družbenih omrežjih, počnemo zato, da spodbudimo sledilce, da komunicirajo z nami in na tak način lažje postanejo tudi naši kupci. To pa se zgodi takrat, ko zgradimo tesen odnos s sledilci. Odnos najlažje gradimo tako, da smo sledilcem na voljo, kar pomeni, da odgovarjamo na njihova vprašanja in se odzivamo na njihove komentarje. Oglaševalska agencija skrbi za interakcijo s sledilci.
Če se soočate s vsaj enim izmed naštetih problemov, vas vabimo, da za upravljanje z družbenimi omrežji najamete agencijo Revolver in zasijete v najboljši možni luči.