Upravljanje družbenih omrežij je pomemben košček v mozaiku sodobne spletne prisotnosti in uspešnega poslovanja. Čeprav so bila družbena omrežja prvotno namenjena zabavi,  pa danes predstavljajo nepogrešljivo orodje za pospeševanje prodaje, krepitev pripadnosti znamki in kanal za izgradnjo odnosov s strankami. Upravljanje družbenih omrežij je časovno obsežno delo, ki zahteva nenehno aktivnost in angažiranost upravljalca družbenih omrežij. Zato imamo za vas nekaj nasvetov, kako si olajšati upravljanje družbenih omrežij.

Dokumentirajte svojo strategijo družbenih omrežij

Morda se zdi kontradiktorno, vendar zadostna količina dokumentacije pripomore k celovitejšemu pristopu k upravljanju družbenih omrežij. To še posebej pride do izraza, če imate ekipo ljudi, ki skupaj upravlja z enim ali več računov. Dosledna dokumentacija vam pomaga, da so vsi členi ekipe med seboj usklajeni ter da imate na vseh različnih družbenih omrežjih enoten glas in enotno sporočilo. Pomembna sporočila, slogani, odgovori na najpogostejša vprašanja, zanimive teme ipd. – dokumentirajte vse in se na to sklicujte.

Revolver blog: Upravljanje družbenih omrežij: pripravite strategijo
Dokumentirajte svojo strategijo za večjo doslednost.

Aplikacije za upravljanje družbenih omrežij

Kopiranje in lepljenje iste vsebine na več družbenih omrežij lahko vzame kar nekaj časa. Na srečo obstaja kar nekaj aplikacij in spletnih orodij, s katerimi si olajšamo upravljanje družbenih omrežij. Kolikor je potreb, toliko je rešitev – vse od aplikacij, ki omogočajo osnutke in samodejno objavljanje objav do orodij, s katerimi ustvarjamo zgodbe kar na računalniku. Ocenite, kaj vam povzroča preglavice in poglejte, če za to že obstaja rešitev. Vložite v programsko opremo za upravljanje družbenih medijev, saj vam bo prihranila veliko časa pri urejanju objav na različnih družbenih omrežjih.

Koledar objav

Koledarji oziroma časovnice objav so nepogrešljive za usmerjanje in zagotavljanje, da sledimo svoji strategiji družbenih medijev. Časovnica sama po sebi ne naredi ničesar, če ji upravljalec družbenih omrežij vestno ne sledi. Časovnico lahko ustvarite z namensko programsko opremo za upravljanje družbenih medijev ali pa kar z deljenjem preprostega dokumenta oziroma koledarja. Poskrbite le, da bo časovnica vedno narejena dovolj časa vnaprej in da bo imela vse potrebne informacije o prihajajočih objavah (naslov, vsebina, tip objave, termin objave, platforma, označbe, povezave).

Revolver blog: Upravljanje družbenih omrežij: pripravite časovnico
Časovnica objav je lahko tudi preprost koledar.

Aktivno spremljanje družbenih omrežij

Spremljanje omemb in ključnih besed je zelo pomembno, še posebej, če prek družbenih omrežij nudite tudi podporo svojim strankam. Aktivno spremljanje dogajanja na družbenih omrežjih vam pomaga pri krepitvi odnosov z vašimi strankami, obenem pa ste na tekočem, kaj so trenutno trendne teme in kaj zanima vaše sledilce. Sledilci se vedno pozitivno odzivajo na objave podjetij, ki so aktualne in v koraku s časom.

Analizirajte svojo strategijo

Pomembno je analizirati rezultate lastne strategije družbenih omrežij. Ali nekateri računi delujejo bolje kot drugi? Kako lahko pomagate tistim, ki zaostajajo? Ali vsak račun prispeva k vaši blagovni znamki? Ne boste vedeli, če ne pogledate analitike. Le na tak način boste vedeli, kako natančno prilagoditi svoj pristop do upravljanja družbenih omrežij.

Upravljanje družbenih omrežij prilagodite sebi

Upravljanje družbenih omrežij od upravljalca le-teh terja veliko energije, kreativnih idej, discipline in časa. Čeprav sodoben splet zahteva visoko stopnjo aktivnosti, velja tukaj vseeno opozoriti, da mora kvaliteta vedno biti nad kvantiteto. Ko ustvarjate svojo strategijo upravljanja družbenih omrežij, si zastavite realne cilje, predvsem pa: začnite z majhnim. Začnite z eno objavo na teden na posamezni platformi in se poskušajte tega držati. Šele takrat ste pripravljeni na bolj ambiciozno strategijo upravljanja družbenih omrežij.

Revolver blog: Upravljanje družbenih omrežij: vse prilagodite sebi
Upravljanje družbenih omrežij prilagodite sebi.

Upravljanja družbenih omrežij se lahko lotite sami, lahko pa vaše družbene profile v upravljanje prepustite nam. Pišite nam in z veseljem vam pomagamo .