Vizitke so dolgo časa predstavljale zelo pomemben medij, prek katerega so si podjetniki izmenjevali kontakte. V dobi računalnikov, pametnih telefonov, podatkov v oblaku in družbenih omrežij pa se velikokrat vprašamo ali ima ta majhen košček papirja sploh še kakšno pomembno vlogo.

Vizitke so mrtve

Vizitke so operativne tiskovine in tradicionalno marketinško orodje, saj predstavljajo prvi stik med vami (op. podjetjem) in vašo potencialno stranko. Če na vizitko pomislimo kot na letak, lahko kmalu pridemo do zaključka, da bo marsikatera vizitka pristala v košu v roku enega tedna. Torej, zakaj bi vztrajali na izdelavi vizitk?

Čeprav vaša vizitka morda res pristane v košu, pa pred tem opravi pomembno vlogo. Vašemu potencialnemu partnerju ali stranki da vse potrebne informacije, kako vas kontaktirati. Tiskana vizitka se pogosto pretvori v digitalno vizitko na telefonih in e-imenikih, o tem pa odločate sami – s prvim vtisom in tiskano vizitko.

Katere vizitke so dobre?

Vizitke predstavljajo prvi stik z vašimi potencialnimi partnerji in strankami, zato je pomembno, da pustijo dober vtis. Vizitke imajo svoje zakonitosti, ki pa se jih ni potrebno vedno povsem držati. Vse je namreč odvisno od tega, kaj je sporočilo, ki ga želimo predati in kakšen vtis želimo pustiti.

Če želimo pritegniti pozornost z vizitko, potem lahko to storimo z drznimi barvami, drugačnimi materiali, atraktivnim dizajnom in nestandardnimi formati. Vendar pazljivo pri revolucioniziranju vaših vizitk. Nestandardne vizitke so vsekakor zapomljive, a prav tako lahko hitro pristanejo v košu ali pa so kje pozabljene, če jih ne moremo pospraviti na priročno mesto. Ne pozabite – med mesti za shranjevanje vizitk se danes pojavljajo tudi ovitki pametnih telefonov, tako da je velikost vaše vizitke še kako pomembna.

S katerimi podatki naj bodo opremljene vizitke?

Odgovor na to vprašanje je povsem odvisen od tega, s čim se ukvarjate. Prevečkrat si želimo na majhnem prostoru podati preveč informacij. V želji, da bi karseda dobro informirali nekoga, povzročimo, da to osebo povsem zmedemo in odvrnemo od tega, da nas kontaktira.

Vaše ime, podjetje in kaj počnete so vedno nujni koščki informacij. Naprej pa postane stvar malce zapletena, zato se velja vprašati, katera informacija je najpomembnejša in kako jo umestiti čim višje na vizitki. Naprimer, če imate salon pohištva, je bolj smiselno izpostaviti naslov poslovalnice kot pa telefonsko številko. Da najdete najpomembnejšo informacijo, se samo vprašajte, kako največ poslujete: v fizičnem prostoru, prek telefona, prek e-maila, prek spletne trgovine.

Za konec…

Da, vizitke so še vedno relevantne, zato poskrbite, da bodo vaše vizitke dobro predstavljale vas in vaše podjetje. Osvežite podobo in si omislite unikatne vizitke, s katerimi boste zažareli. Za vse poskrbimo na agenciji Revolver – od zasnove pa do končne izvedbe. Pišite nam.