Pred več kot 25-imi leti je nastal prvi blog. V tem času se je vsak od nas srečal s to priljubljeno obliko spletnih zapisov, marsikdo pa se je tudi sam preizkusil v pisanju lastnega bloga. 25 let je dolga doba, čas je za spremembe! Ta sprememba pa je nova oblika blogov in bloganja. Vse bolj priljubljeno postaja mikrobloganje na družbenih omrežjih!

Mikroblog kot naslednik bloga?

Blog je skupek razpravljalnih ali informativnih delov besedila, ki jih posamezniki ali skupine redno objavljajo na spletu. Sprva so blogi spominjali na nekakšne spletne dnevnike. V dobi, ko je vsebina ključ do uspeha na spletu, pa so postali močno orodje za interakcijo s svojim spletnim občinstvom ter pomemben faktor pri uvrščanju med zadetki iskanja.

Za današnje bloge je značilno, da ponujajo dodatno vrednost (informacije, znanje, zabavo) v srednje dolgi besedilni obliki (vsaj 300 besed, idealno pa med 1200 in 1600 besedami), ki je obogatena s fotografijami, grafikami, videi in drugimi predstavnostnimi datotekami.

Torej, kaj je potem mikroblog? Mikroblog je kratek vsebinski zapis, ki je namenjen hitri interakciji s sledilci. Po svoji obliki in tonu pravzaprav spominja malce daljšemu konstruktivnemu sporočilu ali komentarju. Prednost mikrobloganja v primerjavi s tradicionalnim bloganjem je v hitrosti, s katero lahko ustvarjamo vsebino. Prispevki na blogih praviloma celovito pokrivajo eno temo, medtem ko zapis mikrobloga izpostavi le en del ali eno ključno informacijo, kar občutno pohitri postopek ustvarjanja nove vsebine. Nova vsebina pa je temelj interakcije z vašimi sledilci.

Mikrobloganje na Instagramu: dodajte daljši zapis v opis fotografije ali pa v prvi komentar.
Mikrobloganje na Instagramu: dodajte daljši zapis v opis fotografije ali pa v prvi komentar.

Mikrobloganje za izboljšanje prodaje

Mikrobloganje je tesno vpeto v marketinške aktivnosti vsakega podjetja, le da ga morda ne poimenujejo pod tem imenom. Mikrobloganje olajša izgradnjo spletnih skupnosti ter pristnih odnosov z vašimi sledilci, saj vas spodbuja k povečani spletni aktivnosti. Dobri odnosi z vašimi sledilci so eden izmed glavnih ciljev prisotnosti na družbenih omrežjih, saj si na tak način odpirate nove prodajne kanale in pospešujete postopek konverzije od sledilca do kupca. Kako vam mikrobloganje pomaga pri tem?

Čas ustvarjanja nove vsebine

Priznajmo si – pisanje kvalitetne vsebine vzame čas. Še posebej, če gre tu za informativne bloge: pred pripravo je potrebno zbrati gradivo, ga pregledati, preveriti dejstva, nato pa vse skupaj še napisati. Pisec tega bloga trenutno živčno pogleduje na uro. 🙂 Šalo na stran – ustvarjanje vsebine je časovno potratno, a resnično nujno opravilo. V kolikor podjetje nima prav posebej določene osebe ali oddelka za to, je dnevno ustvarjanje vsebin zelo velik izziv. Mikrobloganje omogoča ravno to: da dnevno objavljate kvalitetno vsebino, ki pritegne vaše sledilce.

Redne objave s kvalitetno vsebino

Mikrobloganje vam omogoča objavljati tudi 10x več, saj so mikroblogi 10x krajši od tradicionalnih blogov. V 120 besedah lahko razvijete misel in jo dovolj podrobno razdelate, s čimer ji ustvarite dodatno vrednost. S krajšimi zapisi se boste lažje držali urnika objav, brez da bi zaradi tega trpela kvaliteta objav. Priznajmo – vsi smo že kdaj objavili kaj samo zato, ker smo morali.

Aktualnost

Novi izdelki? Posebna ponudba? Sprememba poslovanja? Vse, kar je pomembno in koristno vašim sledilcem, opremite z dodatnimi informacijami in objavite takrat, ko je to aktualno. Na tak način ves čas vzdržujete komunikacijo s svojimi sledilci, obenem pa jim date občutek, da niso le prejemniki generičnih sporočil.

Mikrobloganje v praksi

Tanka je meja med mikrobloganjem na družbenih omrežjih in vsebinskim marketingom. Ljudje na spletu radi spremljamo tisto vsebino, ki nam je zanimiva in koristna. V poplavi različnih informacij ustvarjalci spletnih vsebin bijejo težek boj za pozornost nas – uporabnikov. Mikrobloganje vam pomaga opozoriti nase. Ponudite svojim sledilcem na družbenih omrežjih več kot le fotografijo in en stavek – predstavite zgodbo te fotografije!

Na agenciji Revolver koncept mikrobloganja ponujamo našim naročnikom v sklopu vsebinskega upravljanja z družbenimi omrežji. Splet se spreminja, marketing se spreminja, družbena omrežja se spreminjajo. Če smo včasih na družbenih omrežjih objavljali kratke, skoraj brezosebne objave, je situacija danes povsem drugačna. V vsako objavo vdahnemo življenje in pristnost, zato da imajo sledilci občutek, da z njimi komunicira oseba. Rezultat takšne komunikacije je v kombinaciji z mikrobloganjem recept za izgradnjo skupnosti sledilcev, ki ne bodo le vaše stranke, temveč vaši podporniki, ki vas bodo priporočili tudi svojim prijateljem.

Ni časa, da bi se sami lotili mikrobloganja? Nič zato – pišite nam in skupaj bomo učinkovito nagovorili vaše sledilce.