Objavljeno: 26 aprila, 2023
O tem, kdaj je smiselno zaustaviti Google Ads kampanjo smo pisali pred kratkim v blogu Kdaj zaustaviti Google Ads kampanjo. V njem smo kot primer omenili tudi prenovo spletne strani ali spletne trgovine. Po prenovi spletne strani ali spletne trgovine se navkljub pazljivosti lahko pojavijo nedelujoče povezave oz. linki. Kakšen vpliv imajo nedelujoči linki v Google Ads kampanjah pa v nadaljevanju.
Zakaj se pojavijo nedelujoči linki v Google Ads kampanjah?
Nedelujoči linki v Google Ads kampanjah so pogostejši kot bi si mislili. Največkrat se pojavijo pri oglaševanju spletnih strani in spletnih trgovin, ki redno posodabljajo svoje vsebine in imajo več različnih urednikov. Nedelujoči linki najpogosteje nastopijo kot posledica:
- izbrisa obstoječe vsebine in s tem izbrisa povezave (linka),
- spremembe URL povezave obstoječe vsebine,
- tipkarske napake v linku ali
- neustrezne prevezave.
Zgoraj omenjeni scenariji napak, ki povzročajo nedelujoče linke, niso omejeni zgolj na aktivne spletne strani in spletne trgovine. Zelo pogosto se pojavijo tudi v primeru prenove obstoječe spletne strani ali spletne trgovine.
Pri prenovi je potrebno pred samo prenovo preveriti, katere Google Ads kampanje so aktivne ter katere povezave so pomembne za njih. Med samo prenovo je smiselno zaustaviti te kampanje – več o tem smo pisali v našem blogu. Te povezave morajo tudi po prenovi še vedno obstajati v enaki obliki oz. enakem zapisu ali pa biti ustrezno preusmerjene na novo povezavo. O pomenu preusmeritev in različnih vrstah preusmeritev pa si lahko več preberete tukaj.
Potrebujete novo spletno stran ali spletno trgovino?
Ob upoštevanju vaših želja po meri izdelamo spletno stran ali spletno trgovino kot si jo želite.
Kakšne so posledice nedelujočih linkov?
Najbolj očitna posledica je seveda ta, da vaše potencialne stranke ne bodo videle vsebine, ki jo oglašujete. To je neprijetno za potencialne stranke in tudi za vas, saj s tem izgubljate potencialne kupce. A cena nedelujočih linkov v Google Ads kampanjah ni le to.
Če pogledamo širše, nedelujoči linki povzročijo, da:
- trošite oglaševalski proračun in s tem ne ustvarjate konverzij,
- znižajo kredibilnost vašega podjetja in kažejo na površnost pri delu (ne pozabimo, da je nedelujoče linke mogoče preveriti in popraviti s podrobnim pregledom spletnega mesta),
- potencialni kupci se najverjetneje ne bodo vrnili k vam, saj so naleteli na neobstoječo vsebino, in najhujše pri vsem…
- …ob kliku nedelujočega linka bodo preusmerjeni nazaj na Googlove zadetke iskanja, kjer bodo poiskali drugo zanimivo vsebino, ki bo pripadala vašim konkurentom.
Napake so del človeške narave. Nihče ni popoln in vsakomur se lahko zgodi, da pomotoma spremeni pomembno povezavo ali se zatipka pri njenem vnosu. Največ, kar lahko naredite za svoje podjetje in maksimizacijo oglaševalskih kampanj na Google Ads je to, da budno spremljate potencialne spremembe v povezavah in jih karseda hitro ter z največjo pazljivostjo popravite ter vzdržujete v aktivnem stanju.
Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?
Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.