Na Agenciji Revolver se radi pošalimo, da noben projekt ni nikoli zares zaključen – vsaj kadar govorimo o spletnih storitvah kot sta izdelava spletnih strani in izdelava spletnih trgovin. Zaključek projekta je uradno sicer takrat, ko je izdelek dokončan in javno objavljen. Čeprav se časovnice za posamezni projekt postavijo natančno in tekom projekta zastavijo jasni mejniki se večkrat vsebinske spremembe iz oči naročnika takrat šele prično. Marsikatero pomanjkljivost v dostavljeni vsebini naročniki namreč odkrijejo šele tekom uporabe. V takšnih primerih vedno priskočimo na pomoč tudi z urenikovanjem, seveda če smo dobro seznanjeni z nastalo “težavo”. Pri tem je v veliko pomoč dobra komunikacija med naročnikom in našo podporo uporabnikom.

»Ne rabimo podpore – bomo sami zmogli vse,« je stavek, ki smo ga slišali že velikokrat. Kljub temu pa se vedno znova izkaže, da je podpora vedno ne le dobrodošla pačpa potrebna, saj nihče ne more predvideti čisto vsakega možnega scenarija, poleg tega pa neglede na intenzivnost usposabljanja urednikov ob neuporabi določenih modulov preprosto pozabijo kaj morajo narediti, kar je seveda čisto normalen proces. Naša ekipa vam stoji ob strani tako ob preprostih kot najbolj zapletenih urednikovanjih vaše spletne strani ali trgovine. Pri tem pa nam lahko ogromno pomagate tudi sami.

Dobra komunijacija

Namen dobre komunikacije je, da olajša postopek prijave napak in njihovo reševanje. Vsak posameznik si organizira delo tako, da ima čim boljši pregled nad tem, kaj je potrebno storiti, kako bo to storil in kaj potrebuje za uspešno opravljeno delo. Pri sodelovanju z našimi naročniki in skrbi za skupne projekte ni nič drugače.

Na Agenciji Revolver skrbimo za mnogo projektov, ki se med seboj zelo razlikujejo, zato je čimbolj optimiziran in urejen postopek dela ključen za dosego želenih ciljev v najkrajšem možnem času. To pa je mogoče doseči le z vzajemno dobro komunikacijo med naročnikom (vami) in našo ekipo. Vsaka najmanjša malenkost lahko zelo vpliva na potek sodelovanja. Da bi vse potekalo karseda tekoče, smo na podlagi večletnih izkušenj zbrali nekaj priporočil, ki bodo olajšala delo.

Podpora naročnikom je na voljo od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.00 uro.
Podpora naročnikom je na voljo od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.00 uro.

Prošnja za popravek

Navkljub mnogim pregledom vsebine, ljudje spregledamo kakšno vejico ali pa kasneje ugotovimo, da bi radi k vsebini dodali še nekaj. Če sprememb ne morete sami urediti, je najlažje, če pošljete e-mail z navodili ter novo vsebino, pri tem pa upoštevate ta načela:

  1. V zadevo e-maila zapišite, za katero stran ali trgovino gre ter ali gre za spremembo ali za napako. Na Agenciji Revolver dnevno dobimo na desetine e-mailov z isto zadevo: «Spletna stran« ali »Spletna trgovina«. V tem primeru gre vaše sporočilo čez sortirni postopek, v katerem je potrebno ugotoviti, na kaj se sporočilo navezuje in komu je namenjeno preden dobi status pomembnosti izvedbe.
  2. Opišite spremembo in priložite spremenjeno vsebino. Preden vam predamo vašo spletno stran ali spletno trgovino v urejanje, popravke izvajamo sami. Svojo vsebino najbolj poznate vi, zato smo vedno zelo veseli, če dobimo informacijo, na kaj se sprememba navezuje in kam naj jo umestimo. Če želite zamenjati celoten tretji odstavek na podstrani Kontakt, to zapišite in nam priložite novo besedilo. V kolikor pa gre za spremembe v posameznih stavkih, pa nam jasno označite, kaj je potrebno spremeniti in kako.
  3. Priložite VSO vsebino. S tem mislimo predvsem to, da priložite tudi potrebne fotografije in druge medijske datoteke, v kolikor morajo biti dodane. Z veseljem izvedemo vse potrebne popravke kar se da hitro, obenem pa stremimo k temu, da več spremembe namenjene enemu spletni strani ali eni spletni trgovini opravimo naenkrat, saj je tako najhitreje.
  4. Ne bojte se seznamov popravkov. To velja predvsem za projekte, ki so v fazi prvega pregleda. Vzemite si čas in zapišite vse, kar je potrebno storiti. Ko so popravki izvedeni, prejmete isti seznam nazaj, kjer je označeno, kaj je bilo narejeno ter še pomembneje: ali nam kaj preprečuje izvedbo popravka. Največkrat je razlog za to manjkajoča vsebina. Priznajmo: vsi smo ljudje in vsi smo že bili v situaciji, ko smo v e-mail pozabili pripeti priponko. Se zgodi.
  5. Opozorite nas na novosti v deljenih mapah. Na Agenciji Revolver se poskušamo čimbolj prilagoditi našim naročnikom. Tudi tako, da uporabljamo orodja, ki jih naročniki poznajo in redno uporabljajo. Težava nastane pri posodabljanju dokumentov v deljenih mapah, saj obvestila o novostih niso vidna ali pa se porazgubijo. V primeru uporabe storitev za deljenje datotek je zaželjeno, da nam napišete e-mail ali pa nas označite v komentarju. Tako poskrbite za našo še hitrejšo odzivnost.

Prijava in odpravljanje napak

Podobno kot v primeru popravkov – sestavite e-mail in v zadevo vpišite, za katero spletno stran ali trgovino gre. Tako bo vaše sporočilo hitreje prišlo do ustrezne osebe in pohitrilo postopek preučevanja in odpravljanja napake. Nato pa kar se da podrobno opišite, kaj se je zgodilo. Glavno vodilo je: več informacij kot dobimo, hitreje lahko odkrijemo, kaj je šlo narobe. V kolikor je mogoče, nam sporočite:

  1. Kaj ste želeli narediti in na katerem mestu? Pomemben podatek je ali gre za pristajalno stran, notranjo stran, poseben modul ali za kaj drugega. Naprimer, sporočite nam, da ste želeli urediti podatke na podstrani Kontakt, pa niste dosegli želenega rezultata. Več informacij kot nam podate, hitreje bomo odkrili napako.
  2. Kako ste to poskusili narediti? Opišite nam postopek po katerem ste želeli priti do spremembe. Lahko da gre za napako v funkcionalnosti, lahko pa ste nehote poskusili preskočiti kakšnega izmed korakov. Na Agenciji Revolver poskušamo vsako napako poustvariti ne le za to, da rešimo konkreten problem, temveč tudi za to, da preverimo, če bi se ta napaka lahko ponovila kje drugje. Čim bolj podrobno nam napišite, kako ste se lotili sprememb. Vsaj detajl šteje – tudi to ali ste poskusili spremembo opraviti prek drugega računalnika ali mobilne naprave.
  3. Kaj se je zgodilo oz. kaj se ni zgodilo? Zaupajte nam, kaj ste želeli doseči. Kadar naletimo na primer, ki ga naša navodila eksplicitno ne pokrivajo, vam opišemo, kaj je šlo narobe in kako se lahko temu v bodoče sami izognete oziroma dosežete želeni učinek.
  4. Če je to mogoče, dodajte posnetek zaslona. Pokažite nam, kaj ste videli. Verjamemo, da je nekatere napake težko opisati. Zato spodbujamo, da nam posredujete to, kar ste videli – bodisi kot posnetek zaslona bodisi tako, da nam delite svoj zaslon. Verjemite, našli bomo rešitev. In vsaka dodatna informacija pohitri ta postopek.
    Za posnetek zaslona lahko uporabite katerikoli program ali dodatek v browserju – Chrome npr: AwesomeScreenShot ali preprost ukaz na Windows s pritiskom (PrtScr ali CTRL + PrtScr)

NUJNO JE! Zato vas bomo poklicali

Revolver podpora je na voljo od ponedeljka do petka med 8.00 in 15.00 uro. Če se ne oglasimo, pomeni, da smo trenutno zasedeni. Klice vračamo v času delovnika, vendar prosimo, da poskušate vse popravke in napake sporočati preko e-maila, saj hitreje najdejo pot do ustreznega naslovnika.

Zavedamo, da so vse spremembe pomembne. A hkrati se zavedamo, da so nekatere spremembe pomembnejše od drugih. Trudimo se, da je zagotavljanje naših storitev in funkcionalnosti znotraj njih, vedno nemoteno in ažurno. Pri nudenju podpore ne delamo razlik med naročniki, vendar pa si ob množici zahtevkov pridržujemo pravico do prioritiziranja po lastni presoji. V praksi pomeni, da bomo velike napake (kot je tehnična napaka npr. nedelovanje spletne strani) in srednje velike napake (npr vsebinska napaka, ki lahko povzroči težave v poslovanju: npr napačno zapisana telefonska številka) obravnavali hitreje kot pa dodajanje vejice v tretjem odstavku na podstrani Kontakt.

Za zaključek: vedno smo veseli vašega klica ali sporočila, še toliko bolj, če je zapisan s prijaznim tonom 🙂 saj so vse težave hitreje rešljive z dobro voljo.