Najprej brez panike: Facebook ni doživel nove posodobitve. O zadnji večji posodobitvi smo pisali že pred časom, od takrat pa se nam je zgodilo kar nekaj…Facebook pripetljajev. Na Agenciji Revolver poleg izdelave spletnih strani in trgovin ter grafičnega oblikovanja ponujamo tudi vodenje družbenih omrežij. Na kratko: za vas izvajamo vse tiste dejavnosti, zaradi katerih vas sledilci radi spremljajo, obenem pa poskrbimo tudi, da kliknejo na povezavo, ki vodi npr. do vaše spletne trgovine. Kot naročeno pa seveda vse ne gre vedno kot maslu. Če vam jo je Facebook kdaj zagodel pri ustvarjanju predogleda povezave, berite dalje.

Predogled povezave na Facebooku

Kadar na Facebooku delimo povezavo, se za to povezavo ustvari predogled. Kaj točno bo vseboval predogled, je v prvi vrsti odvisno od spletišča (op. spletne strani ali spletne trgovine) do katere vodi povezava. Če smo določili fotografijo prav za namen prikaza na družbenih omrežjih Facebook in Twitter, se bo pojavila le-ta. To je pravzaprav odlično, saj nam ni potrebno ničesar prilagajati. Druga možnost pa je, da Facebook sam prebere, katere fotografije so na spletišču na voljo in le-te ponudi kot predogled povezave. Kaj bo vaš predogled na Facebooku si lahko ogledate na Facebook Debugger (op. za uporabo je potrebna prijava s Facebook profilom). Nekaj »ne štima«? Kako to popraviti si lahko ogledate v našem Facebook Debugger vodniku, za ostale primere pa smo na voljo mi.

Kaj se je zgodilo?

Torej, pripetljaj iz našega vsakdana. Za vse partnerje, ki se odločijo za paket upravljanja družbenih omrežij, poskrbimo v celoti. To pomeni, da spišemo vsebino objav za družbena omrežja, pripravimo potrebne grafike, poskrbimo za predoglede, ključnike (op. hashtage) in vse, kar sodi zraven. Težava pa nastane, ker vsi nimamo istega Facebook vmesnika. Ja, prav ste slišali. To, da je Facebook po določenem datumu vsilil novi videz (in funkcionalnosti) vsem uporabnikom, ne drži.

Na Agenciji Revolver uporabljamo različne Facebook vmesnike – na istih Facebook straneh. To povzroča, da nimamo vsi enakih funkcionalnosti na voljo. In verjamemo, da se s tem srečujete tudi vi. En član ekipe ima t.i. stari Facebook, drugi ima t.i. novi Facebook, tretji pa nek hibrid med obema. Slaba stran tega je težko nekoga usmeriti, kaj naj klikne za dosego želenega učinka. Dobra stran pa je, da bo skoraj zagotovo med vsemi tremi različicami vsaj ena takšna, ki bo omogočala opraviti nalogo tako kot smo si jo zamislili.

Torej…kaj je pravzaprav problem?

Problem je to, da zaradi raznolikosti Facebook vmesnikov in funkcionalnosti potrebujemo različne pristope pri objavljanju objav, urejanju nastavitev Facebook strani in nastavljanju posameznih Facebook modulov (kot je npr. samodejno odgovarjanje na sporočila). Na Agenciji Revolver sta za vaš profil vedno zadolženi vsaj dve osebi – ena, ki skrbi za redne objave, druga pa za to, da so te objave promovirane oz. sponzorirane; beri: da na njih dodamo nekaj sredstev, s čimer dosežemo večji krog naslovnikov. In ti dve osebi ubirata različne pristope za dosego istega cilja. Na žalost pa se po zadnjih posodobitvah Facebookovega vmesnika prepogosto dogaja, da je nemogoče opraviti najbolj osnovna dejanja na način kot smo ga bili vajeni.

Najverjetneje si mislite: kaj pretiravate, če je pa vse tako preprosto. Kopirate besedilo in povezavo ter dodate sliko. Ne! Vsi, ki ste kadarkoli poskusili dodati vrtiljak z več povezavami, ste najverjetneje izkusili, da včasih to ne gre, čeprav je prejšnji dan šlo z lahkoto. Eni lahko to storijo neposredno s strani, drugi v Business Manager-ju, spet tretji pa v Studiu za ustvarjalce. In ravno tu vsi izgubljamo potrpljenje. Na primeru dodajanja povezav in povezav v vrtiljaku to izgleda nekako tako, da  Facebook ne ustvari pravilnega predogleda ali pa ne omogoča njegovega urejanja v celoti. Vam je to kaj znano?

Facebook predogleda povezave ni ali pa ga ne moremo urejati.
Facebook predogleda povezave ni ali pa ga ne moremo urejati.

Kaj storiti?

Preprosto – upravljanje vaših profilov na družbenih omrežjih prepustite nam in vse vaše skrbi postanejo naše skrbi. Facebook in Instagram smo že »obrnili naokoli«, zato nas nič več ne more presenetiti – tudi kakšna nova posodobitev Facebookovega vmesnika ne.