Objavljeno: 1 septembra, 2022

Če vam je SEO pomemben, potem vas bo ta posodobitev Google algoritma zanimala. Google nenehno posodablja algoritem za uvrščanje zadetkov med rezultati iskanja. Vsaka posodobitev Google algoritma pa pomeni tudi nekaj sprememb za ustvarjalce spletnih vsebin. Na našo srečo je večina posodobitev napovedana vnaprej, tako da se vsi ustvarjalci lahko pripravimo na novosti in spremembe.

Kaj prinaša posodobitev Google algoritma?

Google je vpeljal novo posodobitev algoritma že 25. avgusta 2022, a bo trajalo vsaj 14 dni (pa do nekaj mesecev!), da boste zaznali kakšno spremembo v uvrščanju med Googlovimi zadetki iskanja. V vmesnem obdobju lahko pričakujete nihanja v uvrščanju med zadetki iskanja, zato brez skrbi.

Posodobitev Google algoritma ni tako revolucionarna in strah vzbujajoča, čeprav bo imela velik vpliv na marsikatero spletno stran. Tudi po posodobitvi bo Google še vedno dajal prednost tistim spletnim vsebinam, ki sledijo dobri SEO praksi, a ob tem bo veliko večji pomen nosilo dejstvo, za koga je vaša vsebina napisana.

Z novo posodobitvijo še bolj kot v preteklosti prihaja v ospredje vsebina, ki je najprej napisana za uporabnike, šele nato za spletne iskalnike. Razlog za to je, da na spletu obstaja veliko vsebin, ki so le povzetki drugih vsebin brez dodane vrednosti. Uporabniki se po branju takšnih vsebin velikokrat zatečejo k vnovičnemu iskanju enakega termina, saj imajo občutek, da niso dobili želenih informacij. Zato bo nova posodobitev Google algoritma še toliko bolj natančno spremljala interakcijo med uporabniki in vašo vsebino.

Kako napisati vsebino za uporabnike in iskalnike?

Brez ozira na najnovejšo posodobitev se je pri pisanju spletne vsebine vedno dobro držati ustaljene SEO prakse. Pri tem pa se nam lahko zgodi, da kaj kmalu začnemo vsebino pisati preveč »za Google in druge spletne iskalnike«. Zato smo pripravili seznam iztočnic, ki vam bo ob novi posodobitvi pomagal pri pisanju tako za uporabnike kot za spletne iskalnike.

Pri pisanju vsebine bodite pozorni na to, da:

  • Je vsebina relevantna za vaše spletne obiskovalce,
  • Vsebina ponuja uporabne informacije, ki so podkrepljene z lastnimi izkušnjami in znanjem,
  • Imajo obiskovalci po koncu branja občutek, da so izvedeli nekaj novega oz. našli tisto, kar so iskali,
  • Ima vsebina ustrezno dolžino, s katero zapis predstavlja zaključeno celoto (ne pišite 1000 besed o temi, ki jo je mogoče v celoti opisati v 250 besedah),
  • Ne pišete o temah, ki nimajo nobene povezave z vašim poslom,
  • Se ne poslužujete prevelike avtomatizacije za ustvarjanje večje količine vsebin v kratkem času.

Ob tem pa ne pozabite:

  • Uporabiti ustrezne ključne besede ali ključne fraze,
  • Upoštevati ustrezno strukturo zapisov,
  • Vsebin opremiti z ustreznimi meta podatki,
  • Povezati sorodno vsebino med seboj,
  • Deliti vsebino tudi na drugih kanalih.

Več nasvetov in vodil v povezavi z novo posodobitvijo pa si lahko ogledate tudi na Googlovem blogu za ustvarjalce spletnih vsebin.

Zmanjkuje idej za pisanje vsebin?

Potem ste na pravem mestu. Za vas in vaše podjetje pišemo zanimive vsebine, ki jih lahko uporabite na spletni strani, v spletni trgovini ali pa na družbenih omrežjih.