Objavljeno: 17 februarja, 2023

Na Agenciji Revolver poleg izdelave spletnih strani in izdelave spletnih trgovin ponujamo tudi bolj napredne rešitve, med katere sodi spletni konfigurator za natančno povpraševanje. Spletni konfigurator sodi med po meri izdelane spletne aplikacije, s pomočjo katerega lahko strankam olajšate oddajo povpraševanj in naročil, hkrati pa z njimi poenostavite svoj poslovni proces.

Kaj je spletni konfigurator za natančno povpraševanje?

Spletni konfigurator za natančno povpraševanje je napredna spletna aplikacija, s katero potencialne kupce in stranke vodite skozi postopek oddaje povpraševanja ali naročila z vsemi potrebnimi podatki.

Uporabniki včasih »pozabimo« navesti vse želje in specifikacije, ki jih imamo. Tu vam na pomoč priskoči spletni konfigurator za natančno povpraševanje, ki zagotavlja, da potencialne stranke z vami delijo vse tiste nujno potrebne informacije, ki jih potrebujete za pripravo ponudbe ali obdelavo po meri oddanega naročila.

Primer spletnega konfiguratorja za personalizacijo paketov doživetij in darilnih bonov lahko preverite tukaj.

Konfigurator darilnih bonov Bikenomad - Revolver Agencija
Konfigurator darilnih bonov Bikenomad – Revolver Agencija

Prednosti spletnih konfiguratorjev

Spletni konfigurator optimizira vaše poslovanje s tem, ko vam omogoči, da od potencialnih kupcev in strank prejmete strukturirana povpraševanja in naročila.

Strukturirana povpraševanja in naročila so tista naročila, ki vključujejo vse potrebne podatke, ki jih potrebujete za obdelavo povpraševanja ali naročila. Uporabniki velikokrat v našem povpraševanju pozabimo navesti kakšno pomembno informacijo. To povzroči, da morate potencialno stranko kontaktirati za dodatne informacije. Spletni konfigurator za natančno povpraševanje zmanjša verjetnost oddaje povpraševanje ali naročila s pomanjkljivimi podatki.

Potrebujete novo spletno stran ali spletno trgovino?

Ob upoštevanju vaših želja po meri izdelamo spletno stran ali spletno trgovino kot si jo želite.

Pridobite podatke o naročilu

Pri splošnih obrazcih za oddajo povpraševanja je natančnost opisa želja in zahtev prepuščena kupcu. Iz lastnih izkušenj vam lahko povemo, da so takšna povpraševanja praviloma zelo splošna (npr. zanimam se za izdelavo spletne strani). Ta povpraševanja ne nudijo dovolj uporabnih podatkov, na podlagi katerih lahko oblikujete relevantno ponudbo ali uspešno obdelate naročilo.

Spletni konfigurator vam pri tem pomaga tako, da določite nujne podatke za povpraševanje (npr. vrsto, karakteristike in količino posamezne storitve ali izdelka). S po meri izdelanim konfiguratorjem lahko od stranke pridobite vse potrebne informacije za pripravo najbolj ustrezne ponudbe ali za zaključek naročila. Dodatno pa konfigurator omogoča vnaprej nastavljene možnosti med katerimi lahko stranka izbira. To je le eden izmed ukrepov, ki zmanjša verjetnost pomanjkljivih povpraševanj. To vam (kot podjetju) omogoča avtomatizacijo obdelave, saj nemudoma veste, kaj stranka želi. S tem se izognete dodatnim e-mailom in klicem stranke za več informacij.

Več o spletnih konfiguratorjih si lahko preberete na naši spletni strani.

Pridobite podatke o kupcu

Če imate na obstoječi spletni strani ali spletni trgovini kontaktni obrazec, se še kako dobro zavedate pomena navedbe vsaj e-maila kupca ob oddaji povpraševanja. S spletnim konfiguratorjem lahko od stranke pridobite veliko več kot le podatke, ki so potrebni za nadaljnjo komunikacijo. Poleg nujnih podatkov lahko pridobite tudi (neobvezne) podatke o takšnih in drugačnih preferencah stranke, ki jih lahko ob primernem soglasju stranke uporabljate za nadaljnje marketinške aktivnosti ali za pripravo personaliziranih ponudb.

Obdelava podatkov

S pomočjo spletnega konfiguratorja lahko zbirate vse dodatne informacije o stranki. Te podatke nato uvozite v svoj CRM sistem ter na bolj učinkovit in avtomatiziran način spremljate stranko. Tako lahko določite, v katerem delu prodajnega procesa se stranka nahaja in ali le-ta predstavlja uporaben kontakt (ang. lead) ali ne. Če imate vse podatke o vaših strankah sistematično zbrane v enotnem sistemu, vam to ne le pospeši prodajni proces, temveč vam tudi omogoča učinkovitejše upravljanja z odnosi s strankami.

Več o po meri izdelanih spletnih aplikacijah si lahko preberete na naši strani.