Ključne besede so fraze in besedne zveze, s katerimi lahko krajše opredelimo vsebino. Do tukaj vse super. Zakaj pa moramo biti pozorni na njih? Predvsem iz dveh razlogov, ki sta med seboj še kako povezana: vsebine in optimizacije za spletne iskalnike.

Ključne besede opredeljujejo našo vsebino, hkrati pa služijo kot iskalni nizi, ko drugi iščejo ustrezno vsebino.

Kako izbrati ključne besede?

Google je v osnovi še vedno besedilni iskalnik, zato je pomembno, da v svoja besedila dodajate ključne besede, ki jih drugi iščejo. V želji, da bi bili bolj vidni, poskušamo uporabiti čimveč ključnih besed. Vendar pazite: prenasičenost z neustreznimi ključnimi besedami odvrača vaše obiskovalce, saj ne najdejo vsebine, ki jo iskana ključna beseda obljublja.

In kako to rešiti? Povsem preprosto.

Posvetite svoj čas oblikovanju jasnega sporočila – vašega besedila. Povejte, kar želite povedati in to napišite. Nato pa napisano nekajkrat okrajšajte. Se še spomnite domačih branj iz šolskih dni in s tem povezanega pisanja obnov prebrane literature? Vašo vsebino morate obravnavati kot domače branje – zanj napisati obnovo.

Pisanje obnov – pa saj to je dvojno delo!

Revolver blog: Vsebina je vse: Izberite ključne besede s pomočjo obnove
Napišite obnovo in iz nje razberite ključne besede.

Morda se zdi kot dvojno delo, a vendar boste s tem dosegli dva ključna cilja: odkrili boste relevantne ključne besede in svojim obiskovalcem jasno sporočili svojo zgodbo, ki si jo bodo zapomnili in prenesli naprej. S tem, ko prvotno vsebino krajšate, podzavestno določate, kaj je pomembno in kaj ne. Kar je pomembno, je vaša ključna beseda.

Ključne besede – kaj z njimi?

Ključne besede so most med tem, kaj ljudje iščejo na spletu in vašo vsebino, ki ustreza iskanju. Vaš cilj je, da čimveč spletnega prometa usmerite na svojo spletno stran prek ključnih besed.

Vaše izbrane ključne besede se morajo čimveč pojavljati v besedilu vaše spletne strani – v naslovih, v stavkih, v odstavkih, v opisih fotografij. Zakaj? Obiskovalci vaše spletne strani jih bodo iskali v vsebini, zato jim pokažite, da so na pravem mestu. Uporaba ključnih besed v vsebini vas ne bo čez noč izstrelila med najvišje uvrščene zadetke iskanja. A vendar – ker je optimizacija spletnih strani ključnega pomena, je vpeljava ustreznih ključnih besed v vsebino zelo dober začetek. In kar je najlepše – to lahko naredite povsem sami.


Za dodatno optimizacijo spletnih strani pa se vedno lahko obrnete tudi na nas. Pišite nam in z veseljem vam pomagamo.


Članek je del tridelne serije »Vsebina je vse: Kako pripraviti privlačno vsebino?