Objavljeno: 17 novembra, 2022

Črni petek 2022 se vztrajno bliža! Letošnji uradni datum je petek, 25. novembra, a iz izkušenj vemo, da črni petek že dolgo ni zgolj enodnevni dogodek. Zato je zdaj ravno pravi trenutek, da preverite, ali je vaša spletna trgovina pripravljena na Black Friday/črni petek 2022, obenem pa je to odlična priložnost, da preverite učinkovitost svojih oglaševalskih dejavnosti.

Črni petek 2022 – na kratko

Črni petek (ang. Black Friday) je neuradni »praznik«, ki praviloma nastopi dan po ameriškem zahvalnem dnevu. Na ta dan trgovci ponudijo blago po znižanih cenah ali pa pripravijo posebne akcijske ponudbe.

Zaradi potrošniške narave sodobne družbe pa črni petek za mnoge (tako trgovce kot potrošnike) označuje tudi začetek sezone božičnih nakupov. V izogib gneči in nepravočasni dostavi marsikdo nakupuje božična darila malce prej in črni petek je odlična priložnost za to. Zato maksimalno izkoristite črni petek in ga uporabite kot uvod v praznično nakupovanje.

Pripravite svojo spletno trgovino na črni petek 2022

Čeprav je črni petek populariziran do te mere, da ga uvrščamo med neuradne praznike, je po drugi strani še vedno zgolj ena izmed trgovskih akcij. Zaradi tega se priprav na črni petek lotevamo podobno kot na katerokoli drugi akcijsko ponudbo, le da si ob črnem petku ponavadi privoščimo malce več.

Če ste že prej razmišljali o Black Friday ponudbi, potem je vaša spletna trgovina pripravljena na črni petek. A vseeno smo spodaj zbrali nekaj nasvetov za aktivnosti tik pred črnim petkom.

  1. Bodite aktivni na družbenih omrežjih. Obveščajte svoje sledilce o tem, da pripravljate prav posebno ponudbo. Ne pozabite vaših objav, storyjev in bannerjev opremiti z vsemi potrebnimi informacijami in povezavami do vaše spletne trgovine.
  2. Izberite izdelke in ugodnosti ob nakupu. Črnega petka se lahko lotite na več načinov. Dva izmed bolj razširjenih sta manjši popust na vse izdelke (in ali nakup) ali veliko večji popust na izbor izdelkov. Ne glede na to, za kaj se boste odločili, poskrbite, da svoje kupce jasno seznanite s »pravili« črnega petka v vaši spletni trgovini.
  3. Pripravite prodajne grafične materiale. Mnogo spletnih trgovcev pripravi posebno ponudbo ob črnem petku, a še zdaleč ne vsi. Izpostavite novico o črnem petku v svoji spletni trgovini s pomočjo vstopnega bannerja, drsnika, pasice ali druge grafične ponazoritve. Ob tem pa lahko znižane izdelke še dodatno izpostavite z drugačnim grafičnim izgledom od ostalih izdelkov (npr. dodate obrobe, barvne oznake, Black Friday napise itd.).
  4. Pošljite email. Email marketing je še vedno zelo pomembno orodje za neposredno nagovarjanje vaših kupcev. Za idejo, katere emaile lahko pošljete pred črnim petkom, si preberite tale blog.

Email marketing za vse vaše potrebe!

Začnite učinkovito komunikacijo s kupci z email marketingom.  Naj email marketing postane del vaše marketinške strategije še danes.

Uspešno ste privabili kupce v svojo spletno trgovino – odlično! A s tem vaše delo še ni končano. Ne pozabite na dodatne ugodnosti za vse, ki so pri vas že opravili nakup. Z dodatnimi ugodnostmi ob naslednjem nakupu kupce spodbudite, da se bodo še vrnili v vašo trgovino. To najlažje naredite tako, da svojim obiskovalcem v zameno za prijavo na vaše novice ponudite popust pri naslednjem nakupu ali pa jim skupaj z računom pošljete individualno promocijsko kodo.