Skozi leta smo prevzeli kar nekaj praznikov in navad, ki izvirajo »čez lužo«. Bližajoči Black Friday ni izjema. Black Friday ali črni petek neuradno poimenovanje petka, ki sledi ameriškemu zahvalnemu dnevu. Nastopi četrti petek v novembru (letos je to 27. novembra 2020), večina sveta pa ga pozna kot sinonim za dan, ko trgovci ponujajo posebne ugodnosti – vse od ekskluzivnih ponudb do velikih znižanj. Pripravljate takšno ponudbo? Potem preberite, katerih 5 emailov morate poslati pred črnim petkom.

Zakaj poslati več emailov in ne samo enega?

Tudi pri emailih velja enako pravilo kot pri kateremkoli drugem oglaševanju – večkrat, kot bodo kupci videli isto sporočilo (oz. v tem primeru isto ponudbo), večja verjetnost je, da se bodo odločili za nakup. Gre za preprost trik, s katerim se usidrate v podzavest kupcev. Četudi kupci sprva niso imeli namena kupiti vašega izdelka, bodo o njem začeli razmišljati, če jim ga večkrat pokažete.

Ne pretiravajte z emaili za črni petek.
Ne pretiravajte z emaili za črni petek.

A vendar pozor! To ne pomeni, da morate kupce zasipati z enim in istim sporočilom večkrat dnevno. Na oglaševanje glejte ne le iz perspektive ponudnika, ki želi čim več prodati, temveč se postavite tudi v vlogo kupca. Ponavljanje vsebine in ponudb ima lahko negativni učinek, saj v kupcih vzbudi občutek, da jim želite vsiliti svoj izdelek ali ponudbo. Zato je pomembno, da jih postopoma nagovarjate k nakupu tako, da v vsak nagovor in ponudbo dodate nekaj novega ali pa da spremenite način, kako nagovarjate k nakupu. Tu odigra pomembno vlogo naslednjih 5 emailov, ki jih morate poslati pred črnim petkom.

1) Dražilnik ali napovednik

Prvi email, ki ga morate poslati, je napovednik, da pripravljate nekaj posebnega ob črnem petku. Ta email pošljete vsaj en teden pred črnim petkom. V zadnjih letih je mogoče zaznati trend, pri katerem trgovci ne ponujajo posebnih ponudb le na dan črnega petka, temveč te ponudbe ponujajo že nekaj dni ali tednov prej. Na tak način si povečate možnosti, da se bo več potrošnikov odločilo za nakup. Takšen pristop je smiseln, če ponujate popuste na več izdelkov (ali storitev), ti popusti pa ne dosegajo ekstremnih vrednosti. Višino popustov določite sami. Pri tem upoštevajte, kaj si iz poslovnega vidika lahko privoščite: nižji popusti v daljšem obdobju ali višji popusti v zelo kratkem časovnem obdobju. To odločitev pa lahko sporočite v vašem prvem emailu.

Črni petek - napovejte akcijo v emailu
Pravočasno napovejte ponudbo črnega petka.

V prvem emailu ni potrebno razkriti celotne ponudbe, ki jo pripravljate za črni petek. Namen napovednika je, da kupce le obvestite, da pripravljate posebno ponudbo za črni petek. Do takrat pa jih povabite, da si ogledajo vašo ponudbo v spletni trgovini, vam sledijo na družbenih omrežjih ali pa se prijavijo na novice (op. na vašo mailing listo) in si tako zagotovijo, da bodo obveščeni o vseh novostih.

2) Objava ponudbe

Z drugim emailom uradno napoveste ponudbo ob črnem petku. Vaša ponudba je lahko brezplačna poštnina, popust na celoten nakup, darilo ob nakupu – izbira je vaša. Vkolikor ta ponudba še ni aktivna, pa kupce spodbudite, da se prijavijo na vaše novice ali vam sledijo na družbenih omrežjih, da bodo obveščeni, kdaj lahko ponudbo izkoristijo. Saj veste – ljudje smo pozabljivi in dodatni opomnik ne škodi.

Ob objavi ponudbe navedite trajanje te ponudbe – kdaj se začne in kdaj se konča. Svoj email lahko dodatno začinite z odštevalnikom do začetka ali konca ponudbe. V tem emailu ne pozabite omeniti vsaj ene ugodnosti in dodajte povezavo, kjer jo kupci lahko izkoristijo (npr. do vaše spletne trgovine).

3) Predlog za darilo

Potrošniki ne kupujemo le zase, temveč tudi za druge. Črni petek se odvija slab mesec pred božično-novoletnimi prazniki, v katerih obdarujemo naše najdražje. Zagotovo smo se že vsi znašli v situaciji, ko nismo vedeli, kakšno darilo izbrati za nekoga. In tu nastopite vi z vašim tretjim emailom ob črnem petku.

V emailu ponudite ideje za darilo. Pripravite kombinacije večih izdelkov ali pa izpostavite tiste izdelke, ki so primerni za darilo. Ne pozabite dopisati, komu so namenjeni.  In kot v vseh e-sporočilih do sedaj – vključite povezave na relevantne dele vaše spletne trgovine. Email s predlogi za darilo lahko pošljete večkrat v času trajanja akcije ob črnem petku, vendar pa poskrbite, da vsakič predlagate nekaj drugega.

Predlagajte darila z emailom za črni petek
Spodbudite k nakupu tako, da predlagate ideje za darilo.

4) Opomnik

Ponudba ob črnem petku se bo počasi začela ali končala – in ravno to je vsebina vašega četrtega emaila. Pošljete ga dan ali dva pred začetkom ali koncem trajanja ponudbe in še enkrat spodbudite k nakupu. Nagovor je lahko splošen, lahko ponovite predlog za darilo ali pa zgolj obvestite, koliko časa je še ostalo za izkoristek posebne ponudbe. Ne pozabite dodati povezav na pomembne dele vaše spletne trgovine, kjer si je mogoče ogledati ponudbo ali nemudoma opraviti nakup!

5) Črni petek je tu!

Na črni petek je dovoljeno vse – tudi pošiljanje večih emailov! Konkurenca ponudb v poštnih nabiralnikih vaših potencialnih kupcev je huda, zato morate izstopati iz povprečja. Veste, kje se začne vaš nagovor? Z zadevo sporočila! Pritegnite pozornost z zadevo in si zagotovite, da bodo prejemniki emaila ta email tudi odprli. Nato pa jih očarajte z lepo oblikovanim emailom, kjer je jasno razvidno, kakšne so ugodnosti. Vemo, da se ponavljamo, a vendar – ne pozabite vključiti povezav do vaše spletne trgovine!

Emaili za črni petek

Emaili, ki jih pošiljamo ob črnem petku niso zgolj običajna e-sporočila, temveč skupaj tvorijo oglaševalsko kampanjo v malem. Za dosego najboljših učinkov, ki bodo vidni na povečanju vaše prodaje, je potrebno k emailom ob črnem petku pristopiti na strukturiran način. Pri tem pa vam lahko pomagamo na Agenciji Revolver.

Ponujamo vam vse oglaševalske storitve na enem mestu – tudi pripravo vaše oglaševalske kampanje ob črnem petku. Za vas pripravimo poljubno število e-sporočil, kjer poskrbimo za njihovo oblikovanje in razpošiljanje, obenem pa vam pomagamo tudi pri pripravi njihove vsebine. Svoje »Black Friday« emaile pa lahko dodatno nadgradite z aktivnostmi na družbenih omrežjih. Ste pripravljeni na črni petek?