Objavljeno: 25 novembra, 2022

Slike niso le okraski, ki jih umestimo na spletno stran, temveč so pripovedovalci zgodb, ki jih lahko uporabimo kot močno marketinško ali prodajno orodje. S pomočjo slik lahko okrepimo svoj posel, zato smo za vas pripravili nekaj nasvetov, kako izbrati slike za splet, prodajo in oglaševanje.

Jasen namen in pomen slike

»Slika pove več kot tisoč besed« je še kako resničen pregovor. Skrbno izbrane slike in grafike so v veliko pomoč, kadar je potrebno vizualno predstaviti vsebino, koncept, namen ali pa zgolj popestriti vsebino, da bolj pritegne bralca.

Prednost slik je, da lahko želeni pomen sporočijo veliko hitreje kot pa daljše besedilo. Zaradi tega je slika močno prodajno in marketinško orodje, s katerim lahko (brez besed) komunicirate s svojimi strankami in kupci. Pri tem pa bodite pozorni, da izberete takšne slike, ki bodo kar se da dobro predstavljale namen in sporočilo, ki ga želite predati naprej.

Vzbudite čustva in občutke

Ljudje smo čustvena bitja in čeprav se nam morda ne zdi, naša čustva pogosto vplivajo na naše odločitve. Pomislite na vaš zadnji impulzivni nakup – kako ste se počutili takrat? Ali pa zakaj ste pri naročilu storitev odločili za ponudbo podjetja A in ne podjetja B?

Poiščite slike ob katerih bodo vaši kupci in stranke nekaj začutili. Slike, ki prikazujejo nasmejane ljudi, imajo praviloma pozitivni učinek na psihologijo potrošnikov. Ob pogledu na izbrano sliko želite v vašem kupcu ali stranki vzbuditi željo, da se počuti tako kot osebe na sliki.

Ne glede na to, s čim se ukvarjate, ne pozabite, da so čustva sestavni del prodaje. Vaši kupci kupujejo od vas, zato jih spodbudite k nakupu s pomočjo skrbno izbranih slik. Kako? Poiščite slike, ki poudarjajo, kako bo vaš izdelek ali storitev izboljšal življenje ali počutje vašega kupca.

Slike nasmejanih ljudi pozitivno vplivajo na kupce in stranke.
Slike nasmejanih ljudi pozitivno vplivajo na kupce in stranke.

Upoštevajte podobo vaše znamke in podjetja

Vsako podjetje ima svoj edinstven videz, ki se odraža tako v celostni grafični podobi kot v posameznih promocijskih ter prodajnih materialih in grafičnih elementih. Ta videz je sestavni del vaše blagovne znamke in vključuje tudi splošen občutek, ki ga vaša znamka in podjetje dajeta vašim kupcem in strankam.

Pri izboru fotografij ne smete upoštevati le to, da so fotografije grafično skladne z vašo podobo, temveč tudi da je sporočilo fotografij skladno z vašo blagovno znamko. Jasno sporočilo, ki je izraženo tako v besedi kot v sliki, bo okrepilo povezavo z vašimi kupci ter pomagalo pri dolgoročni izgradnji vaše blagovne znamke in podjetja.

Kako izbrati slike za splet?

Ob upoštevanju zgornjih nasvetov se lahko lotite iskanja ustreznih slik na 3 načine.

Sliko lahko najdete na enem izmed brezplačnih ali plačljivih portalov s slikami in fotografijami (npr. pexels.com). Takšne slike največkrat uporabljamo kar v njihovi izvirni obliki brez da bi jih sami popravljali ali dodelovali.

Drugi način je, da najamemo fotografa, ki za nas posname namenske fotografije. Takšen pristop uberemo takrat, kadar ne najdemo ustrezne slike, ki bi sporočala pomen in občutke, ki jih želimo. Z namenskimi fotografijami lahko opremimo svojo spletno stran ali spletno trgovino, dodatno pa jih lahko uporabimo tudi v promocijske namene in ob tem vzdržujemo enoten videz v vseh svojih dejavnostih.

Tretji način pa je kombinacija prvih dveh ter lastne kreativne žilice. Vkolikor prave slike ne najdemo, jo lahko naredimo sami s pomočjo poljubnega grafičnega programa ali za to najamemo grafičnega oblikovalca. Takšna slika kmalu postane grafika, ki je sestavljena iz poljubnih fotografij in drugih grafičnih elementov, zagotovo pa sporoča ravno tisto, kar ste želeli.

Grafično oblikovanje za vse vaše potrebe

Želite sebe, svoje podjetje in svojo vsebino predstaviti na vizualno zanimiv način? Na Agenciji Revolver ponujamo celostno storitev grafičnega oblikovanja digitalnih kot tudi tiskanih materialov.