Objavljeno: 2 decembra, 2022

Zbiranje leadov (op. uporabnih kontaktov) na spletni strani je ključnega pomena za uspešnost vašega posla. S pomočjo leadov pridobite povezavo do stikov – oseb, ki jih vaše storitve in izdelki resnično zanimajo. Ker so že izkazali osnovno zanimanje za vašo ponudbo, je verjetnost konverzije večja.

Kaj je lead na spletni strani?

Lead (ang., v neposrednem prevodu je to ‘sled’) je uporaben kontakt, za katerim se skriva oseba, podjetje ali organizacija, ki je izkazala zanimanje za vaše izdelke ali storitve. Lead izkaže zanimanje tako, da z vami deli svoje kontaktne podatke (npr. e-mail, telefon, profil na družbenih omrežjih) z namenom, da jih obveščate o svoji ponudbi ter stopite v stik z njimi v zvezi z njihovim povpraševanjem ali zanimanjem.

Najbolj kakovostni leadi oz. uporabni kontakti so tisti, pri katerih ste od osebe poleg kontaktnih podatkov pridobili tudi njene preference ter konkretno informacijo o tem, kaj točno jo zanima iz vaše ponudbe izdelkov in storitev.

Email marketing za vse vaše potrebe!

Začnite učinkovito komunikacijo s kupci z email marketingom.  Naj email marketing postane del vaše marketinške strategije še danes.

Kako poteka zbiranje leadov na spletni strani?

Zbiranje leadov na spletni strani lahko poteka na različne načine, ki se med seboj ne izključujejo. Najpogostejši (in najlažje izvedljivi načini) vključujejo prijavo na novice, izpolnitev vprašalnika, sodelovanje v klepetu v živo (ang. live chat) ter oddajo povpraševanja prek kontaktnega obrazca.

S temi in drugimi načini od obiskovalca spletne strani pridobimo njegove kontaktne podatke (npr. e-mail in telefonsko številko), ki jih nato lahko uporabimo za nadaljno ohranjanje stika z njim. Na tak način lahko stopimo v neposreden stik s specifično osebo, za katero že vemo, da jo zanimajo naši izdelki in storitve. V tem primeru so vse nadaljne aktivnosti lahko usmerjene v prodajo vaših storitev in izdelkov, verjetnost uspešno zaključene prodaje pa je bistveno višja kot pa če bi nagovarjali večjo skupino potencialnih kupcev in strank.

Zbirajte leade tako, da pretvorite svoje papirnate obrazce v digitalne obrazce na spletni strani.
Zbirajte leade tako, da pretvorite svoje papirnate obrazce v digitalne obrazce na spletni strani.

Kako izvesti zbiranje leadov na spletni strani?

Zbiranje leadov na spletni strani mora vključevati dva koraka, če želimo iz zbranih leadov iztržiti kar se da največ koristi in uporabnih informacij. Prvi korak je, da pripravimo ustrezen obrazec ali formular, v katerem uporabnike prosimo po informacijah, ki so nam pomembne in zanimive.

Potrebujete novo spletno stran ali spletno trgovino?

Ob upoštevanju vaših želja po meri izdelamo spletno stran ali spletno trgovino kot si jo želite.

Pri sestavljanju takšnega obrazca bodimo pozorni na dve stvari. Obrazec naj ne bo predlog, saj je malo takšnih uporabnikov, ki vam bo namenilo več kot minuto svojega časa. Pomislite, kdaj ste nazadnje sami rešili kakšno anketo ali vprašalnik, ki je od vas zahtevala več časa. Obenem pa obrazec sestavite premišljeno. Pomislite, katere podatke resnično potrebujete in kako jih boste pridobili od ljudi. Naprimer: ali potrebujete uporabnikov fizični naslov, če ponujate spletno storitev? Uporabniki bodo z večjim veseljem izpolnili vaš obrazec, če bo le-ta vključeval večje število vnaprej določenih odgovorov (npr. v izbirnih in spustnih seznamih) in manj vprašanj, na katera morajo sami napisati odgovor.

Drugi korak pa je zbiranje in obdelava teh podatkov. Podatke najlažje zbirate s pomočjo obrazca. Če je vaše spletišče postavljeno na platformi WordPress, lahko za to uporabite vtičnik Contact Form 7. Vsi obrazci omogočajo pošiljanje zbranih podatkov na mail, a za dosego večje učinkovitosti priporočamo, da te podatke hranite v ustreznem CRM sistemu. CRM sistem vam omogoča enostavno hranjenje, upravljanje in delo z zbranimi podatki na hiter in avtomatiziran način. Za preizkus si lahko sami vzpostavite integracijo med Copper CRM in kontaktnim obrazcem na vaši spletni strani tako, da sledite tem navodilom.