Objavljeno: 22 aprila, 2022
Branding (ang.) ali znamčenje je ustvarjanje prepoznavnosti podjetja na podlagi povezovanja imena s točno določenimi lastnostmi v obliki grafičnih elementov, terminologije, izrazoslovja, dejavnosti in identitete podjetja. Branding spletne strani ali spletne trgovine lahko izboljšate tako, da z manjšimi prilagoditvami obiskovalcem spletne strani (ali trgovine) na vsakem koraku na nevsiljiv način sporočate sporočilo svojega podjetja, krepite zaupanje in izboljšujete ugled svojega podjetja ali blagovne znamke.
Izboljšajte branding na spletu
Preden začnete bolj aktivno delati na vašem spletnem brandingu, se postavite v kožo vaših strank, kupcev in slučajnih obiskovalcev vaše spletne strani ali spletne trgovine. Kaj iščejo? Kako so prišli do vas? Kaj pričakujejo od vas? Kaj jim lahko vi ponudite?
Prvi korak v postopku izboljšav brandinga spletne strani ali spletne trgovine je, da poznate tako sebe kot svoje kupce. Osredotočite se na prednosti in edinstvene značilnosti, ki jih imajo vaši izdelki ali storitve ter le-te povežite s potrebami vaših potencialnih strank. Ko najdete funkcionalno povezavo med željami strank in vašo ponudbo.
Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?
Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.
Kontaktne informacije
Morda se sliši nenavadno, a kontaktne informacije so eno izmed najbolj učinkovitih orodij znamčenja, s katerimi lahko krepite zavest o vašem podjetju in vaši blagovni znamki. Kontaktne informacije niso zgolj navedba vašega naslova, telefonske številke in e-poštnega naslova, ampak so način, kako obiskovalce spletne strani ali spletne trgovine spodbudite k temu, da povezujejo vaš logotip z vašim imenom podjetja. Kako?
Na vidno mesto (idealno je, da se to pojavlja na vrhu spletne strani ali trgovine) umestite logotip svojega podjetja, zraven pa pripišite e-poštni naslov. Tako bodo obiskovalci povezovali logotip z imenom, ki ga bodo razbrali iz domene e-poštnega naslova. Podobno pa lahko naredite tudi za profile na družbenih omrežjih! Predhodno le poskrbite, da se kratko ime (op. @handle) čimbolj ujema z imenom vašega podjetja.
Pomoč in podpora strankam
Ja, prav ste prebrali – pomoč in podpora strankam je pomembna za izboljšanje brandinga na spletu. Saj veste, kaj pravijo: dober glas seže v deveto vas. Če ste svojim strankam na voljo in jim pomagate, kadar potrebujejo pomoč, je zelo verjetno, da jim boste ostali v lepem spominu. S tem pa se poveča verjetnost, da se bodo še kdaj vrnili k vam in vas priporočili tudi komu drugemu.
Pomoč in podporo strankam lahko na spletno stran ali spletno trgovino vpeljete na različne načine. Najbolj rudimentalen je, da strankam omogočite kontakt prek posebne telefonske številke ali e-poštnega naslova, ki sta namenjena izključno pomoči in podpori. Pri tem morate le zagotoviti ažurnost pri odgovarjanju na vprašanja.
Drugi bolj priljubljen način pa je integracija vtičnika za hitri klepet. Ti vtičniki omogočajo, da uporabniki hitro in na neformalen način zastavijo vprašanje, na katerega vi odgovorite. Če se vprašanja pogosto ponavljajo pa lahko uporabite tudi robota (ang. chat robot), ki ponuja avtomatizirane odgovore na najpogostejša vprašanja. Ali pa le-ta zapišete v poseben razdelek z naslovom Pogosta vprašanja in odgovori (FAQ).
Izboljšajte branding na spletni strani ali spletni trgovini
Za izboljšanje brandinga na spletu lahko veliko storite že sami. V kolikor potrebujete osvežiti svojo spletno podobo, je Agencija Revolver pravi naslov za vas. Vse svoje storitve ponujamo na ključ, kar pomeni, da za vas pripravimo vse, kar potrebujete – na enem mestu.
Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?
Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.