Objavljeno: 15 julija, 2022

Za doseganje večjega obiska vaše spletne strani ali spletne trgovine pomembno vlogo igrata optimizacija spletišča in optimizacija vsebine (ang. SEO). Pri beleženju statistike obiska razlikujemo med plačanim in organskim obiskom. S pomočjo SEO optimizacije vplivamo na organski obisk, s pomočjo PPC (ang. Pay Per Click) oglaševanja pa na plačani obisk. Kaj je PPC in kako ga najbolje izkoristiti pa v nadaljevanju.

PPC je vrsta plačljivega oglaševanja za povečanje obiska spletišča.
PPC je vrsta plačljivega oglaševanja za povečanje obiska spletišča.

Kaj je PPC (Pay Per Click) oglaševanje?

PPC (ang. Pay Per Click) je oglaševanje na klik, pri katerem podjetje plača za vsak klik oz. obisk spletne strani ali spletne trgovine. V osnovi PPC oglaševanje nudi enake učinke kot klasični SEO: s pomočjo večjega obiska spletišča lahko povečate prodajo, gradite prepoznavnost svoje blagovne znamke itd.

Za razliko od organskega obiska, ki je največkrat posledica dobre spletne optimizacije, PPC deluje tako, da oglaševalec (oz. lastnik spletišča) plača vsakič, ko nekdo klikne na oglas, ki vodi na njegovo spletno stran ali spletno trgovino. Ta klik se izvede s pomočjo pozicioniranega oglasa, ki vključuje povezavo do spletnega mesta ali specifične strani na tem spletnem mestu.

Email marketing za vse vaše potrebe!

Začnite učinkovito komunikacijo s kupci z email marketingom.  Naj email marketing postane del vaše marketinške strategije še danes.

Kaj je potrebno vedeti pri PPC oglaševanju?

PPC oglasi so umeščeni na vrhu zadetkov spletnega iskanja (npr. z Google Ads). Zaradi takšne umestitve omogočajo velike količine klikov in s tem obiskov spletnega mesta, kar pa neposredno vpliva tudi na organsko pozicioniranje spletnega mesta med zadetki iskanja.

Pri klikih PPC oglasov okoliščine klika niso pomembne. Ne glede na to ali gre za zgrešen klik ali gre za klik na oglas, ki je bil prikazan ob specifičnem iskanem terminu – oglaševalec plača ta klik. Pri tem obstaja nevarnost, da stroški takšnega oglaševanja zelo hitro zrastejo v nebo, če sam oglas ni ustrezno nastavljen in optimiziran za največje učinke. A po drugi strani: ne glede na ceno, vam lahko več obiska nudi pozitivne učinke pri nadaljnjem poslovanju.

PPC oglaševanje je namenjeno tistim, ki želijo hitre rezultate. V primerjavi s SEO, je PPC oglaševanje plačljivo in pri njem zelo hitro vidimo rezultate. Na drugi strani pa je večina SEO optimizacije povsem brezplačna, a lahko traja tudi po več mesecev preden bo viden kakršenkoli učinek.

Za povečanje obiska vašega spletnega mesta se lahko poslužujete SEO, PPC oglaševanja ali še najbolje: obeh skupaj. Za katero možnost se boste odločili pa je povsem odvisno od vašega posla, vaših želja in vložka, ki ste ga pripravljeni nameniti temu. V kolikor se ne morete odločiti, kaj je najbolj primerno za vas in vaš posel, pa smo na voljo mi. Kontaktirajte nas in skupaj bomo preučili, kaj najbolj ustreza vaši oglaševalski strategiji.

Email marketing za vse vaše potrebe!

Začnite učinkovito komunikacijo s kupci z email marketingom.  Naj email marketing postane del vaše marketinške strategije še danes.