Objavljeno: 3 januarja, 2020
Ob prehodu v novo leto si marsikdo od nas zastavi cilje in želje, ki bi jih rad v novem letu dosegel in uresničil. Med temi cilji in željami se znajdejo tudi novoletne zaobljube s poslovnega področja: povečanje prodaje, aktivnejše objavljanje na družbenih omrežjih, izdelava spletne strani.
Novo leto je mejnik, ki označuje nov začetek. Praznično rajanje se je končalo, vse zaloge so popisane – zdaj je čas, da se osredotočite na prihajajoče izzive. Uresničevanje le-teh pa vam lahko olajša ravno izdelava spletne strani. Če izdelava spletne strani še ni postala vaša poslovna novoletna zaobljuba, je zdaj pravi čas za to.
Zakaj je izdelava spletne strani ob novem letu dobra izbira?
Z novim letom vnesemo svež pridih v ustaljeno prakso. Ta svežina se v poslu odraža v obliki lansiranja novih produktov in storitev, popestritvi celotnega prodajnega programa, spremembi programa dela. Ne glede na to, s čim boste popestrili svoje poslovanje v novem letu, je prav, da za to izvedo tudi vaši partnerji in stranke. Najlažje pa jim te spremembe sporočite na svoji novi spletni strani. Vkolikor že imate spletno stran, je čas za posodobitev. Vkolikor pa z njo že nekaj časa odlašate, je izdelava spletne strani odličen začetek leta.
Izdelava spletne strani ob novem letu pa ne služi zgolj sporočanju informacij v novi preobleki. Splet se nenehno razvija in spreminja, z njim pa tudi spletni trendi. Vsako leto se pojavi kakšen nov trend, spet drugi tone v pozabo. Izdelava spletne strani ob začetku novega leta zagotovi, da bo vaša nova spletna stran v koraku s sodobnimi spletnimi trendi in modernega videza. Verjemite, na podlagi spletnih trendov je zelo enostavno ugotoviti, koliko podjetje vlaga v svojo spletno prisotnost in koliko dá na svoj spletni ugled.
Narekujte spletne trende: bodite prvi z najsodobnejšo spletno stranjo – pišite nam.
Trendi 2020: kaj se pričakuje od spletne strani
Leto 2020 prinaša nadaljevanja trendov, ki so se začeli pojavljati v preteklih letih. Izdelava spletnih strani bo še vedno potekala po načelih minimalizma, mobile-first in mobile-friendly (več o tem v našem blogu), še večji poudarek pa bo na mobilni uporabniški izkušnji. V tem letu bodo v ospredju predvsem mikro animacije, organsko zasnovane oblike in funkcionalnosti ter navigacija, ki bo prilagojena uporabi s palcem.
Mikro animacije
Mikro animacije so drobne animacije, s katerimi lahko elementom spletne strani vdahnemo nekaj življenja ali pa z njimi usmerjamo uporabnika po naši spletni strani. Čeprav gre za drobne animacije, to še ne pomeni, da so zanemarljive. Manj je več in čeprav animacije največkrat služijo kot okras, bomo v letu 2020 (mikro) animacije uporabljali predvsem za izboljšanje uporabniške izkušnje.
Primer mikro animacije za izboljšanje uporabniške izkušnje je viden tudi na naši spletni strani. Na domači spletni strani agencije Revolver se na dnu drsnika pojavi subtilno animiran gumb, ki uporabnika spodbudi k pomiku navzdol, saj se tam nahaja več relevantne vsebine.
Pričakujemo, da bomo priča vse več mikro animacijam predvsem v spletnih trgovinah z oblačili. Modnih kosov si ne bomo več ogledovali samo prek fotografij z različnih zornih kotov, temveč kar preko kratkih 360° mikro animacij.
Organske oblike in materialni design
Geometrijske, simetrične oblike so bile velik trend minulega leta in tudi letos jih bomo videvali na spletnih straneh. Vendar z eno izjemo – oblike bodo zaobljene in črpale navdih iz narave! Glavna lastnost organskih oblik je, da ne vključujejo ravnih, ostrih linij. Nepravilnosti in nesimetričnost kot se pojavljajo pri toku rek, obrisu gora, prepletenosti drevesnih vej bodo jedro organskih oblik leta 2020.
Če ste ljubitelj simetrije, brez skrbi. Ostre robove zamenjajte z malce zaobljenimi in pogumno stopite v novo obdobje spletnega dizajna. To smo naredili tudi na Revolverju – ostre robove smo zamenjali z zaobljenimi in bili smo navdušeni. V agenciji Revolver vam pomagamo uresničiti vašo novoletno zaobljubo. In ta je…
Poleg barv pa bo v letu 2020 še en trend zelo pomemben – materialni design (material design). Preprostost in jasnost materialnega designa je spletu približal Google (zdaj že) davnega leta 2014. Materialni design odlikuje uporaba barv in senc za poustvarjanje podob in tekstur iz fizičnega sveta. Cilj materialnega designa je, da na čimbolj preprost način dosežemo tridimenzionalni učinek. Šolski primer tega je ravno Googlova ikona za koledar – minimalne razlike v barvnem odtenku dajejo občutek tridimenzionalnosti, obenem pa ohranjajo preprostost in čistost designa.
Barve, barve in še enkrat – barve
Pri Pantone so že pred časom objavili barvo leta (Color of the year), ki bo krojila barvne trende tako v digitalnem kot resničnem življenju. Tokrat si je ta naziv prislužila brezčasna modra, PANTONE 19-4052 Classic Blue. Classic Blue izraža mirnost, vzbuja samozavest in poudarja našo potrebo po zanesljivosti in stabilnih temeljih, po katerih hrepenimo ob vstopu v novo desetletje.
V letu 2020 bo izdelava spletne strani slonela na drznih, živahnih barvah, ki bodo v obiskovalcih vaše spletne strani vzbujala mnogotera čustva. V zadnjih 5-ih letih (če sodimo po Pantone barvah pripadajočih let) smo se nagibali k nevtralnim in pastelnim barvam, 2020 pa to spreminja. Barvni minimalizem in nasičene barve so trend, ki ga ne smete zamuditi. In kaj je najlepše pri tem? Vkolikor ste uporabljali nevtralno barvno paleto, lahko zdaj brez zadržkov uporabite kanček barvitosti za izpostavljanje pomembnih informacij. Barvna psihologija bo pri tem igrala pomembno vlogo. Oblikovalci bomo posebno pozornost posvetili pomenu barv in jih karseda učinkovito uporabljali za vzbujanje čustev obiskovalcev spletne strani.
V agenciji Revolver uporabljamo zelo temen odtenek modre, ki že malce sodi v nevtralno kategorijo barv in vzbuja pomirjujoč ter zaupanja-vreden občutek. Če poklikate čez našo spletno stran, boste videli, da smo jo ponekod že kombinirali z živahno oranžno, ki s svojo energičnostjo privablja in spodbuja k interakciji. Ob napovedi letošnje barve leta pa se že veselimo vpeljave novih barvnih kombinacij, s katerimi bomo popestrili tudi našo spletno stran. Pišite nam in privoščite si barvno popestritev vaše spletne strani.
Navigacija s palcem
Pametni telefoni rastejo v velikosti, kar je super z vidika tega, da lahko naenkrat vidimo več informacij. Rast velikosti telefonov pa nam otežuje enoročno uporabo le-tega. Ne verjamete? Primite v roko svoj pametni telefon in se poskusite s palcem iste roke dotakniti zgornjega levega ali desnega roba. Čeprav enoročna uporaba pametnega telefona ni nemogoča, pa do sedaj ni bila najbolj prijetna in je zahtevala kar nekaj truda uporabnika. To pa ne pomaga pri dobri uporabniški izkušnji.
V letu 2020 se bomo trudili, da bodo spletne strani prilagojene za enoročno uporabo pametnih telefonov. Kako? Na mobilnih spletnih straneh bodo navigacijska vrstica, meni, in primarni kontaktni gumb bližje naravnemu dosegu vašega palca – torej bližje sredini zaslona. Največji izziv pri tem bo, kako zagotoviti dobro uporabniško izkušnjo, ob tem pa vseeno prikazati dovolj vsebine.
Naj vas izdelava spletne strani, ki bo prilagojene enoročni uporabi ne muči – v agenciji Revolver že imamo nekaj idej, kako to najboljše realizirati. Pišite nam.
Izdelava spletne strani: kje začeti?
Izdelava spletne strani je obsežen projekt, pri katerem je potrebno premisliti vsako najmanjšo podrobnost – od uporabniške izkušnje, uporabljenih spletnih tehnologij, izgleda in vsebine. Čeprav gre za obsežen projekt, to še ne pomeni, da mora biti zapleten – v agenciji Revolver ga za vas z veseljem olajšamo in poenostavimo.
V agenciji Revolver se zavedamo, da ste najboljši na svojem področju – za vse ostalo poskrbimo mi. Izdelava spletne strani, copywriting in digitalni marketing: vse na enem mestu – na Revolverju. Priznajte, vaša poslovna novoletna zaobljuba je
Zavedamo se, da je izdelava spletne strani lahko velik finančni zalogaj – še posebej, če ste samostojni podjetnik ali majhno podjetje. V agenciji Revolver prisluhnemo vašim željam in vam ponudimo točno to, kar potrebujete. Izdelava spletne strani je mogoča tudi z uporabo vavčerjev za digitalizacijo, o katerih smo nekaj zapisali tudi na našem blogu.