Objavljeno: 29 septembra, 2022
O dobri strukturi pristajalne strani za izdelke v spletni trgovini smo že pisali, tokrat pa smo za vas zbrali nekaj nasvetov, kako lahko kar se da najbolje izkoristite svojo spletno stran in z njo povečate svoj posel.
Struktura dobre prodajne strani
Za pospeševanje prodaje na spletu ne potrebujete spletne trgovine, temveč lahko podoben učinek dosežete že s svojo spletno stranjo ali preprosto pristajalno stranjo. Takšen učinek je mogoč, vkolikor ima vaša prodajna stran ustrezno strukturo, ki je dodatno podkrepljena s primerno vsebino. Za to pa je potreben tehten premislek, kaj sodi na pristajalno stran in nekaj truda, da se takšna stran tudi vzpostavi. Verjemite, ves trud se bo zagotovo obrestoval.
Na Agenciji Revolver vsem naročnikom pomagamo pri idejni zasnovi popolne pristajalne strani. Izziv, s katerim se pri izdelavi nove spletne strani ali spletne trgovine srečuje mnogo podjetnikov, je, kaj pravzaprav umestiti na t.i. »prvo ali domačo stran« – pristajalno stran. V primeru spletne trgovine je lažje ugotoviti, kaj predstaviti na prvi strani. Zatakne pa se v primerih, ko spletne trgovine in oprijemljivih izdelkov ni. Tu nastopi Agencija Revolver, ki vam svetuje pri zasnovi in pripravi vsebin za pristajalno stran.
Potrebujete novo spletno stran ali spletno trgovino?
Ob upoštevanju vaših želja po meri izdelamo spletno stran ali spletno trgovino kot si jo želite.
Kakšna vsebina naj bo na dobri pristajalni strani?
Uporabniki smo leni, zato je toliko bolj pomembno, koliko truda vložimo v pripravo vsebine. Spletna vsebina je tisti element, ki bo neodločenega obiskovalca prepričala v to, da se odloči za vas ali pa vam vsaj pošlje povpraševanje.
»Lenoba« uporabnikov je v tem, da ne preberemo vsake povedi, ki je zapisana na strani. Preberemo le tiste, ki nas pritegnejo. Pritegnejo pa nas tiste, ki so primerno izpostavljene in nam že ob hitrem pregledu dajo vsaj toliko informacij, da se odločimo ali želimo izvedeti več – tj. brati dalje.
Na Agenciji Revolver predhodno preučimo vaš posel in vam na podlagi tega svetujemo, kaj je smiselno umestiti na pristajalno stran. Če pa se tega lotite sami, pa smo spodaj pripravili seznam, kaj lahko umestite na prvo stran za najboljši učinek.
Zmanjkuje idej za pisanje vsebin?
Potem ste na pravem mestu. Za vas in vaše podjetje pišemo zanimive vsebine, ki jih lahko uporabite na spletni strani, v spletni trgovini ali pa na družbenih omrežjih.
Kaj naj vključuje dobra pristajalna stran:
- Prvi razdelek, s katerim pritegnete obiskovalca, da si želi izvedeti več. To je lahko atraktiven drsnik z gumbom »Preberi več« ali jasen poziv k dejanju.
- Predstavitev podjetja, v katerem na kratko opišete, s čim se ukvarjate in izpostavite vaše izdelke in storitve.
- Razdelek z najbolj zanimivimi izdelki in storitvami, ki jih obiskovalec pri vas lahko dobil. Ta razdelek naj vključuje jasen poziv k dejanju (npr. gumb, ki vodi do obrazca za oddajo povpraševanja ali več informacij o vaši ponudbi).
- Predstavitev druge najpomembnejše storitve ali skupine izdelkov. Tisto, za kar ocenjujete, da je v danem trenutku najbolj aktualno in zanimivo za potrošnike.
- Splošni poziv k dejanju, ki vključuje bodisi kontaktne podatke bodisi povezavo na kontaktni obrazec.
- Vključitev aktualnih novosti – to je lahko banner ali razdelek z zadnjimi objavami (npr. novicami ali blogi).
- Zadnji poziv k dejanju, ki spodbudi obiskovalce, da stopijo v stik z vami.
Pri tem pa ne pozabite, da je to le predlog priporočene strukture pristajalne strani. Za predlagano strukturo morate vseeno pripraviti tudi vsebino, ki bo pritegnila uporabnike ter hkrati zadostila osnovnim zahtevam dobre SEO optimizacije.