Objavljeno: 23 februarja, 2022
Ali ste vedeli, da lahko blog pomaga vašemu poslu bolj kot marsikatera marketinška kampanja? Aktivno pisanje bloga je najcenejši način, s katerim lahko na spletu predstavljate svoje podjetje in svojo znamko ter gradite zaupanje v njiju. Ker ni enotnega recepta za prodajni uspeh s pomočjo bloganja, smo za vas pripravili nekaj razlogov, kako lahko blog pomaga vašemu poslu in zakaj je čas, da ga začnete pisati tudi sami.
Preden se lotite pisanja bloga…
Pri pisanju bloga morate biti pazljivi, ne glede na to ali ga pišete v svojem imenu ali v imenu podjetja. Blogi, ki vključujejo objave o vsem, so pravzaprav blogi o ničemur. Vaš blog bo učinkovit takrat, kadar bo osredotočen in optimiziran za tisto vsebino, ki je zanimiva vašim ciljnim strankam.
Seveda ni nič narobe, če svoj blog občasno popestrite s kakšno objavo o vsakdanjem življenju. A pri tem se zavedajte, da vaše stranke ne iščejo takšne vsebine, čeprav bo marsikdo z veseljem prebral tudi kakšen bolj lahkoten blog. Svojo vsebino osredotočite predvsem na svoj posel in na teme, ki bi zanimale vaše stranke. Pogosto te teme izhajajo iz najpogostejših vprašanj, ki jih prejemate od strank. Če npr. prodajate ekološka čistila, so zelo dobre teme primerjave z industrijskimi čistili, načini in nasveti za bolj učinkovito čiščenje, predstavitev razlogov, zakaj izbrati ekološka čistila itd.
A zgolj vsebina ni edina stvar, na katero morate biti pozorni. Večina blogov je opremljena s fotografijami, ki pritegnejo. Če želite svoje bralce pritegniti in jih tudi dlje časa zadržati na svojem blogu (samostojnem ali kot del vaše spletne trgovine ali spletne strani), namenite posebno pozornost izboru fotografij, ki bodo vključene v vaš blog.

Blog pomaga vašemu poslu
…pri rangiranju med zadetki iskanja
Vsaka objava na blogu je nov kos vsebine, ki ga spletni iskalniki indeksirajo ter glede na njegovo ustreznost ponudijo uporabnikom kot uporaben zadetek iskanja. V vašem interesu je, da se vaš blog čim večkrat pojavlja med zadetki iskanja, saj na tak način krepite svojo avtoriteto in se novim, potencialnim strankam predstavljate kot zaupanja vredno podjetje. Kako se čim večkrat pojaviti med zadetki iskanja? Pišite o tem, kar zanima vaše stranke ter pri tem odgovarjajte na najpogostejša vprašanja, ki jih zastavljajo.
…pri zaupanju v vaše podjetje
Redno pisanje bloga povečuje zaupanje v vaše podjetje na dveh ravneh. Najprej se s pisanjem poveča zaupanje v vaše znanje in strokovnost. To dosežete tako, da s svojimi potencialnimi strankami delite svoje znanje in nasvete. Zaradi tega boste pri bralcih vzbudili občutek pravičnosti, ki izvira iz preprostega dejstva, da jim kot laikom podajate vse potrebne informacije na podlagi katerih lahko sprejmejo informirano odločitev o nakupu ali najemu vaših storitev.
Na drugi strani pa krepite zaupanje tudi s tem, da bralcem pokažete, da ste aktivni in ažurni na vašem področju. Kadar se potrošniki odločamo za nakup in predhodno iščemo informacije po spletu, bomo prej zaupali nekomu, ki je nazadnje posodobil svojo spletno stran (tj. napisal blog) pred 14 dnevi kot pa pred 2 leti.
…pri povečanju prodaje
Bolj kot boste aktivni na spletu, večje možnosti imate, da privabite nove stranke. Splet je ogromen oglaševalski prostor, ki ga lahko izkoristite na več različnih načinov. Pri vseh teh načinih pa je glavno izhodišče vsebina. Ne glede na to ali nove stranke za vas slišijo od prijateljev, na družbenih omrežjih ali pa prek Googlovih zadetkov iskanja: na vseh teh kanalih boste relevantni in zanimivi, če boste redno ustvarjali uporabne in zanimive vsebine.