Objavljeno: 26 maja, 2021
Vsak evro šteje in v oglaševanju je vedno dobro premisliti, kako ga bomo uporabili za dosego največjega učinka. Pri vprašanju, kje na spletu se najbolj »splača« oglaševati, pogosto naletimo na dva različna odgovora. Prvi odgovor zagovarja oglaševanje na družbenih omrežjih (predvsem na Facebooku), drugi pa prek Google Ads. Kje najbolj učinkovito oglaševati na spletu pa je odvisno od dveh dejavnikov – vašega kroga kupcev ter izdelka (ali storitve), ki jo želite oglaševati.
Vaši kupci
Marketinška mantra »svojega kupca morate poznati bolj kot pozna sam sebe« zelo drži. Pri izbiri ustreznega spletnega oglasnega prostora pa ni dovolj, da naše kupce zgolj poznamo, temveč moramo vedeti tudi to, kje na spletu se največ zadržujejo in od kod dobijo želene informacije. Z drugimi besedami: kje iščejo novosti.
Če so vaši ciljni kupci mlajši od 40 let, potem je zelo velika verjetnost, da dnevno uporabljajo družbena omrežja. Bolj kot so aktivni na njih, več informacij tudi prejmejo prek družbenih omrežij. Iz teh dveh razlogov je oglaševanje na družbenih omrežjih boljša izbira kot oglaševanje prek Google Ads. Ampak…
Vaš izdelek ali storitev
…pri tem odigra pomembno vlogo tudi izdelek ali storitev, ki ga/jo želite oglaševati! Bolj kot je izdelek specifičen, redek, pripada določeni niši ali pa je višjega cenovnega ranga, lažje boste nagovorili svoje kupce prek Google Ads kot pa prek družbenih omrežij. Zakaj?
Zelo preprosto – uporabniki se največ zadržujemo na družbenih omrežjih v prostem času ali še bolj preprosto: kadar nam je dolgčas. Takrat smo najbolj dovzetni za impulzivne nakupe izdelkov, ki jih v danem trenutku ne potrebujemo niti nimamo namena kupiti, ampak nas pritegnejo. Zagotovo ste že naleteli na oglas, ki je vključeval majico z zanimivim vzorcem in ste si sami pri sebi rekli:«Hočem to!«. V tem primeru je velika verjetnost, da kliknete oglas in opravite nakup, saj gre za precej vsakdanji artikel, ki ne predstavlja velikega finančnega bremena. Za takšne izdelke je najbolj primerno oglaševanje na družbenih omrežjih.
Če pa bi iskali nekaj bolj specifičnega kot so npr. drsalke za hokej na ledu, pa bi se v lov za želenimi drsalkami odpravili najprej na Google in preverili ponudbo pri večih ponudnikih. Drsalke za hokej na ledu so plastični primer zelo specifičnega in nišnega izdelka, ki bi ga potrošniki praviloma kupili takrat, ko bi ga potrebovali in ga imeli namen kupiti. V tem primeru pa je veliko bolj smiselno oglaševanje prek Google Ads, saj bo oglas za takšen izdelek prikazan tistim uporabnikom, za katere bo spletni algoritem ocenil, da je to nekaj, kar bi jih zanimalo.

Kombiniranje oglaševanja
Za večino izdelkov in storitev velja, da je smiselno oglaševati tako na družbenih omrežjih kot prek Google Ads. V skrajnih primerih (kot sta npr. majica ali pa drsalke) pa je vedno dobro razmisliti, kako se kupci odločijo za nakup. Če lahko uvrstite svoj izdelek ali storitev med impulzivne nakupe, potem vložite več sredstev v oglaševanje prek družbenih omrežjih. Za bolj specifične izdelke pa preverite, kaj kupci iščejo in temu primerno prilagodite svoje Google Ads oglase.