Ključne besede že od nekdaj povezujemo s spletno optimizacijo, čeprav se je njihova implementacija skozi leta dodobra spremenila. Včasih smo jih vestno vpisovali izključno v meta oznake, danes pa imajo povsem drugačno uporabo in mesto. Ključne besede so osnovno orodje, s pomočjo katerega se lahko prebijete višje med Googlovimi zadetki iskanja. Kako s pomočjo ključnih besed do boljše organske spletne optimizacije pa v nadaljevanju.

Izberite ključne besede, ki so pomembne za vas

Spletna optimizacija je dolgotrajen proces, na katerega se je dobro vnaprej pripraviti. Preden se lotimo dela, je potrebno določiti za katere ključne besede se želimo čim višje uvrščati med Googlovimi zadetki iskanja. Izhodišče so ključne besede, ki dobro opisujejo naš produkt ali storitev. Pri izbiri ustreznih ključnih besed pa si pomagamo tudi z raziskavo, katere ključne besede uporabljajo naši konkurenti.

Ne pozabite: ključne besede niso zgolj posamezne besede, temveč gre lahko tudi za cele fraze. Kadar izbirate ključne besede, se vprašajte, kaj bi uporabnik moral vtipkati v spletni iskalnik, da bi mu le-ta med zadetki iskanja ponudil vašo spletno stran. Poskrbite, da bodo na tej strani prisotne informacije in vsebine, ki jih je uporabnik iskal in pričakoval, sicer se vaša stran ne bo dolgo pojavljala med zadetki iskanja za to ključno besedo.

Ključne besede v vprašanjih

Ljudje smo si različni in to velja tudi za naše navade brskanja po spletu. Večina uporabnikov išče odgovore na svoja vprašanja tako, da s pomočjo ključnih besed poskuša priti do informacij, ki so v danem trenutku pomembne za njih. Nekateri uporabniki pa se tega lotijo tako, da v iskalnik vtipkajo celo vprašanje. Če želite, da se vaša stran pojavi kot odgovor na zastavljeno vprašanje, potem morate izbirati tiste ključne besede, ki jih je mogoče vključiti v vprašanje. Možnosti za uspeh pa si povečate tako, da se iskalni niz (torej: specifično vprašanje) tudi pojavi v vsebini vaše spletne strani.

Ne pozabite na sopomenke

Za spletno optimizacijo vsebine je dobro, da izbrano ključno besedo čim večkrat uporabimo v enaki obliki, kar pa je v slovenščini zaradi jezikovnih pravil včasih nemogoče. A brez skrbi – spletni iskalniki so vse pametnejši, saj »razumejo« značilnosti posameznih jezikov in jih tudi upoštevajo pri prikazu zadetkov iskanja. Najpogostejši primer tega so sklanjatve ključnih besed.

Kadar pa imate občutek, da se zaradi prekomerne uporabe izbranih ključnih besed že preveč ponavljate, pa lahko posežete tudi po sopomenkah, ki jih iskalniki vse bolj uspešno povezujejo med seboj. In če smo povsem iskreni – tudi uporabniki uporabljamo različne besede in fraze, ki pa imajo enak pomen. Zato je uporaba sopomenk eden izmed trikov, kako si povečati možnosti za visoko uvrstitev med zadetki iskanja.

Morda vas zanima tudi…

Ključne besede za spletno optimizacijo

Ključne besede za spletno optimizacijo

26 marca, 20213 min read

Ključne besede že od nekdaj povezujemo s spletno optimizacijo, čeprav se je njihova implementacija skozi leta dodobra spremenila. Včasih smo jih vestno vpisovali izključno v…

Ključne besede za izboljšanje spletne vsebine

Ključne besede za izboljšanje spletne vsebine

17 julija, 20205 min read

Ključne besede so vroča tema, kadar govorimo o optimizaciji spletnih strani in spletne vsebine. Po eni strani zato, ker si ustvarjalci spletnih vsebin želimo uporabiti…

Vsebina je vse (2/3): Povejte svojo zgodbo v ključnih besedah

Vsebina je vse (2/3): Povejte svojo zgodbo v ključnih besedah

18 septembra, 20193 min read

Ključne besede so fraze in besedne zveze, s katerimi lahko krajše opredelimo vsebino. Do tukaj vse super. Zakaj pa moramo biti pozorni na njih? Predvsem…