Objavljeno: 31 marca, 2022

Na vprašanje, koliko stane nova spletna trgovina, je približno tako težko odgovoriti kot na vprašanje »koliko stane nov avto«. Cene avtomobilov so odvisne od tipa avtomobila, znamke in njegove opreme. Podobno je s cenami spletnih trgovin, ki se razlikujejo glede na tip trgovine, sistema trgovine in funkcionalnosti, ki jih spletna trgovina ponuja. Za boljšo predstavo, koliko stane nova spletna trgovina, smo pripravili krajši pregled faktorjev, ki vplivajo na ceno spletne trgovine.

Izdelava spletne trgovine po meri

Prvi pomembni dejavnik pri oblikovanju cene nove spletne trgovine je ali gre za izdelavo spletne trgovine po meri ali gre za konfiguracijo standardne spletne trgovine. Pri izdelavi spletne trgovine po meri so v celoti upoštevane želje naročnika. Pri izdelavi spletne trgovine po meri je možno vključiti gradnike, elemente in funkcionalnosti po meri, ki sicer niso del spletnih trgovin.

Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?

Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.

Razlika med izdelavo spletne trgovine po meri in izdelavo standardizirane spletne trgovine je v količini in tipu posebnih elementov. Izdelava standardizirane spletne trgovine vključuje vstopni drsnik ali pozdravno sliko (hero slider ali hero image) pregled najnovejših (ali najbolj priljubljenih) izdelkov v spletni trgovini, razdelek z izpostavljeno ponudbo, kratek opis ponudbe spletne trgovine, standardizirane prodajne nagovore, tipsko postavitev vseh izdelkov ali storitev, kategorizacijo ali klasifikacijo izdelkov ali storitev, tipsko postavitev strani z izdelkom, standardizirane strani za izvedbo nakupa (op. stran z vsebino košarice in stran z zaključkom nakupa), pogoje poslovanja ter možnost kontaktiranja prodajalca prek kontaktnega obrazca.

Druga razlika med izdelavo spletne trgovine po meri in izdelavo standardizirane spletne trgovine, ki vpliva na končno ceno izdelave spletne trgovine, pa je v tem, koliko elementov in funkcionalnosti je potrebno dodatno razviti in integrirati v spletno trgovino. Sem sodijo tudi vsi vsebinski elementi, ki bi se sicer pojavili na spletni strani (a praviloma ne v spletni trgovini!) ter vsi dodatki, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo ali dodajajo nove funkcionalnosti spletne trgovine (npr. razširitev plačilnih sredstev – oddaljena plačila, dodajanje QR-kode k naročilu ipd.).

Faktorji, od katerih je odvisna cena nove spletne trgovine

Sistem ali platforma, na kateri bo temeljila nova spletna trgovina

Na voljo je veliko različnih platform, ki omogočajo postavitev spletne trgovine. Te platforme se razlikujejo glede na zahtevnost upravljanja, izbor integracij z zunanjimi sistemi npr. integracija z računovodskim programom, možnost individualizacije in prilagajanja, zmožnost poganjanja večjih spletnih trgovin in pa najverjetneje najpomembnejši faktor – glede na ceno.

Nekatere platforme za vzpostavitev spletne trgovine so brezplačne in je mogoče za njih razvijati nove razširitve ali pa le-te dokupiti, druge pa so bolj zaprte in je brez specifičnega razvijalskega znanja težko spreminjati standardizirano postavitev. Med najbolj priljubljenimi brezplačnimi in odprtokodnimi platformami sta Opencart in WordPress, med plačljivimi pa Magento in Shopify. Za uporabo slednjih je potrebna veljavna licenca ali zakupljena naročnina za uporabo storitve, pri čemer lahko uporabniki izbirajo med mesečno ali letno naročnino. Cena naročnine (ali zakupljene licence) pa je odvisna od kompleksnosti in nabora funkcionalnosti spletne trgovine.

Razvoj naprednih trgovinskih rešitev zaupajte strokovnjakom.
Razvoj naprednih trgovinskih rešitev zaupajte strokovnjakom.

Količina izdelkov

Količina izdelkov v spletni trgovini je zelo pomemben faktor pri izboru ustrezne trgovinske platforme in izdelavi spletne trgovine. Število izdelkov v spletni trgovini namreč zelo močno vpliva na hitrost in odzivnost spletne trgovine, obenem pa tudi terja morebitne nadgradnje in preureditve samega administrativnega vmesnika. Pri večjem številu izdelkov je potrebno razmisliti tudi o tem, kako bo skrbnik spletne trgovine upravljal z zalogo v njej ali še bolj zahtevno: kako se bosta stanji v spletni in v fizični trgovini med seboj usklajevali.

Za spletne strani z majhnim številom izdelkov izbor trgovinske platforme ne igra tako pomembne vloge kot pri spletnih trgovinah z večjim številom izdelkov (več 10 000 izdelkov). Med zgoraj omenjenimi platformami so za trgovine z večjim številom izdelkov najbolj primerne Magento in Opencart, WordPress pa za nekoliko manjše število izdelkov (<5000) ob predpostavki, da je spletna trgovina ustrezno optimizirana.

Za optimizirane spletne trgovine, ki prodajajo, se lahko vedno obrnete na Agencijo Revolver, kjer vam z veseljem pomagamo pri snovanju prave trgovinske rešitve za vas.

Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?

Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.

Načini plačila

Načini plačila velikokrat botrujejo odločitvi ali se kupec odloči za nakup pri vas ali ne. Izbruh pandemije virusa COVID-19 je trgovce po večini prisilil v spletno prodajo, ki je čez noč za marsikoga postala edina možnost preživetja.

V obdobju spoštovanja ukrepov za zajezitev širjenja virusa smo potrošniki vse več blaga naročali prek spleta, obenem pa se posluževali oddaljenega plačila, kar potrjuje tudi nedavna MasterIndex raziskava, ki smo jo povzeli v našem blogu »Kako smo Slovenci nakupovali v spletnih trgovinah«.

Med oddaljena plačila sodijo vsi načini plačila, pri katerih kupec nima osebnega stika s prodajalcem ali dostavljavcem. Med najbolj priljubljenimi načini plačila je tako plačevanje s kreditnimi karticami, spletnimi plačilnimi servisi (kot sta Stripe in PayPal), še vedno pa je aktualno tudi plačilo po predračunu oz. po UPN obrazcu prek spletne banke.

Gotovinsko plačilo se umika sodobnim načinom plačevanja v spletnih trgovinah.
Gotovinsko plačilo se umika sodobnim načinom plačevanja v spletnih trgovinah.

Nova spletna trgovina in večjezičnost

Čeprav vse trgovinske platforme podpirajo večjezične spletne trgovine, je večjezičnost še vedno dejavnik, ki ga je potrebno upoštevati pri sami ceni izdelave spletne trgovine. Različne platforme imajo različne načine dodajanja jezikovnih različic, tj. prevodov vsebin in izdelkov. Glede na število izdelkov v spletni trgovini, zahtevo po povezljivosti med zalogami v spletni in fizični trgovini ter glede na veščost uporabe spletnih storitev s strani upravitelja spletne trgovine, se lahko cena nove spletne trgovine vidneje spremeni.

Nekatere platforme omogočajo neposredno dodajanje prevodov skozi administracijski vmesnik, druge zahtevajo ustvarjanje novih instanc vsebin ali izdelkov, na katere se nato umesti ustrezna jezikovna različica vsebine. Končni rezultat je za kupca v obeh primerih podoben, predstavlja pa zelo veliko razliko v pristopu do dela za upravitelja spletne trgovine in ne nazadnje tudi za samega razvijalca spletne trgovine.

Na Agenciji Revolver pred začetkom dela dobro preučimo vaše potrebe in želje, na podlagi katerih za vas oblikujemo in izvedemo celotno rešitev spletne trgovine po meri.

Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?

Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.

Integracije

Zadnji pomembni dejavnik, ki vpliva na to, koliko stane izdelava nove spletne trgovine, pa so integracije oz. vtičniki, moduli, dodatki in razširitve. Z različnimi integracijami je mogoče v spletno trgovino vpeljati nove funkcionalnosti, ki bodisi izboljšajo nakupovalno izkušnjo kupcev bodisi pomagajo skrbniku spletne trgovine hitreje in bolj organizirano upravljati z naročili in samo trgovino.

Med najbolj zaželene integracije sodijo integracije s spletnimi plačilnilnimi servisi (npr. Stripe, PayPal, Braintree), izvoz računov s QR kodo, sinhronizacija z računovodskimi programi in programi za vodenje zalog, integracija modula za sledenje pošiljkam prek dostavne službe, hiter uvoz in izvoz novih izdelkov, masovno posodabljanje cen izdelkov in še več.

Torej – koliko stane nova spletna trgovina?

Na kratko – če se lotite postavitve spletne trgovine sami in za to uporabite eno izmed standardiziranih rešitev ali storitev, potem vas nova spletna trgovina lahko stane relativno malo. Ampak ob tem se morate zavedati, da bo potrebno vsako dodatno razširitev doplačati in jo nekako integrirati v spletno trgovino, za kar pa je velikokrat potrebno kar nekaj programerskega znanja. Hkrati pa boste pred začetkom prodaje v spletno trgovino vložili ogromno truda in ur vašega dela, zato da boste vzpostavili delujočo spletno trgovino.

Za najboljše prodajne učinke pa je prava odločitev izdelava spletnih trgovin po meri, kjer so vse funkcionalnosti prilagojene vašim potrebam in potrebam vaših kupcev. Na Agenciji Revolver poskrbimo za celostno izvedbo (od analize stanja, zasnove uporabniške izkušnje, grafične predloge, razvoja po meri rešitev, končne izvedbe in rednega vzdrževanja) vaše nove spletne trgovine. Zato ne odlašajte – kontaktirajte nas še danes.

Želite povečati svojo prodajo, razširiti svoje poslovanje ali pa le izboljšati svoj ugled?

Potem ste na pravem mestu. Kontaktirajte nas še danes, da skupaj preverimo možnosti sodelovanja.