Večkrat povemo, da je s kakšno posodobitvijo dobro malce počakati, saj ni nič nenavadnega, da se v prvih dneh pojavijo napake, ki lahko vplivajo na delovanje drugih komponent na vaši spletni strani ali spletni trgovini. Tokrat pa je v ospredju posodobitev, ki jo morate narediti, če je še niste. Posodobite Google Analytics in odkrijte povsem nove možnosti

Zakaj potrebujem Google Analytics?

Google Analytics je Googlova storitev za merjenje obiska spletnih strani in zbiranja drugih podatkov, ki so podjetjem v pomoč pri oblikovanju svojih marketinških aktivnosti. Med najbolj uporabnimi podatki so zagotovo informacije o tem, katere vsebine so najbolj brane, od kod pridejo obiskovalci in koliko časa se zadržijo na posamezni strani. In kar je najlepše – Google Analytics je brezplačen, pridobite pa ga s svojim Gmail računom.

Google Analytics zbira in prikazuje podatke, kaj uporabniki počnejo na vaši spletni strani. Ti podatki so ključen vir informacij, ki vam povedo, kaj morate storiti, da se boste uvrščali višje med Googlovimi zadetki iskanja, da boste povečali svojo konverzijo predvsem pa da boste vedeli, katere strani so tiste, ki resnično pritegnejo uporabnike in jih lahko najbolj učinkovito monetizirate.

SORODNO

Spletna konverzija na preprost način

Spletna konverzija na preprost način

revolver20 novembra, 20206 min read

Spletne strani in spletne trgovine so orodja, s katerimi podjetja poskušajo povečati svojo prepoznavnost in prodajo. Povečanje obeh je posledica…

Zakaj posodobiti Google Analytics: kaj je novega?

Da razčistimo: posodobitev ni »nova«, ampak marsikdo odlaša s posodobitvijo, ker gre za »malenkost, ki terja nekaj dela«. Posodobitev je pomembna predvsem za starejša spletišča, ki še vedno uporabljajo staro GA oznako, ki uporablja knjižnico analytics.js. Po posodobitvi Google Analytics oznake uporabljajo knjižnico gtag.js, ki prinaša nekaj novosti in izboljšav.

Če pogledamo pod pokrov, je največja sprememba v tem, da gtag.js za razliko od analytics.js ne uporablja sledilnikov (ang. trackers) za pošiljanje podatkov v Google Analytics, temveč to stori prek prepoznavanja identifikatorjev, ki so opredeljeni v config ukazu. Bolj preprosto? gtag.js hitreje in bolj natančno zbira tiste podatke, ki jih dejansko želite in potrebujete.

Na površju pa je ta posodobitev prinesla nova orodja in integracije za merjenje konverzij, možnost upravljanja z Google oznakami brez poseganja v kodo strani (če še niste posodobili – posodobite zaradi tega!), enostavno povezljivost z drugimi Google storitvami kot sta Google Ads in Google Optimize.

In…kako posodobite? Prijavite se v svoj Analytics račun in kopirajte gtag kodo na svojo stran. Če pa že uporabljate Google Tag manager za upravljanje z Google oznakami, pa ne rabite skrbeti o posodobitvi.