Objavljeno: 2 decembra, 2021
Spletne strani za gostince (restavracije, picerije, bare, kavarne in pube) so podobne spletnim stranem za hotele in ponudnikom prenočišč, ampak imajo tudi nekaj posebnosti. Na te posebnosti se prevečkrat pozabi – tako pri pripravi vsebine kot pri sami grafični zasnovi. Katere so te ključne vsebine, na katere ne smete pozabiti, pa v nadaljevanju.
Vsebina spletne strani za gostince
Kot smo pisali že v prejšnjem blogu, je potrebno posebno pozornost nameniti vsebini spletne strani, da le-ta celovito in ustrezno predstavi vaše podjetje in dejavnost.. Pri tem je ključnega pomena, da se priprave vsebine lotimo sistematično. Najlažje to storimo s seznamom, kaj vse potrebujemo za prenovo (vse od zakupa domene pa do določitve barvne sheme), ter seznamom vsebin, ki jih želimo umestiti na našo novo spletno stran. Slednji je še posebej pomemben, ker določa obseg spletišča (op. število strani), strukturo spletišča ter ima neposreden vpliv na uporabniško izkušnjo, saj vpliva na to ali vaši obiskovalci dobijo želene informacije ali ne.
Podobno kot v primeru spletnih strani za hotele in ponudnike prenočišč, delimo vsebino spletne strani za gostince na 3 sklope: splošno vsebino, specifično vsebino ter “tehnično” vsebino.
Splošna vsebina
- Splošni opis restavracije, gostilne, picerije, kavarne, slaščičarne, bara ali puba: Ta opis je poljubne dolžine in vključuje preprosto predstavitev z vsemi prodajnimi in tržnimi nagovori. V predstavitev vključite tisto, po čemer ste najbolj znani ali pa le-to želite izpostaviti in na tak način bolj približati svojim gostom. Ne pozabite, da si pri tem najlažje pomagate z lepimi fotografijami ambienta ter tega, kar ponujate.
- Uporabne informacije: Med ključne informacije sodi delovni čas. Vkolikor svojim gostom ponujate tudi hrano, pa so pomembne informacije še ali je potrebna rezervacija, do kdaj obratuje kuhinja, nudite dostavo ali osebni prevzem ter ali omogočate koriščenje bonov (BON21).
Specifična vsebina
Med specifične vsebine sodi predstavitev ponudbe vašega gostinskega obrata. Vsak gostinski obrat ima svojo ponudbo zapisano v meniju, ki ga gost bodisi dobi v roke bodisi si ga lahko nekje ogleda. Zavedati se je potrebno, da se več kot 60 % obiskov spletnih strani zgodi prek mobilnih naprav. Čeprav je najlažje meni shraniti v formatu .pdf in ga naložiti na spletno stran, pa to odbija uporabnike. Če ste kdaj poskusili odpreti .pdf dokument formata a4 na telefonu, ste najbrž opazili, da je potrebnih kar nekaj povečav in premikov po dokumentu, če želite priti do želenih informacij.
V ta namen je za spletne strani za gostince smiselno razmisliti o digitalizaciji menija. Gre za meni ponudbe, kjer lahko preprosto dodajate, urejate in brišete novo ponudbo, vnaprej določeni oblikovni stili pa poskrbijo, da bodo vnosi vedno izgledali v skladu s podobo spletišča. Dejstvo je, da digitalni meni predstavlja dodatno delo, kadar bo potrebno hkrati urejati tako fizični kot digitalni meni (npr. sprememba vseh cen). Ampak verjemite, obiskovalci vaše spletne strani vam bodo hvaležni in verjamemo, da vas tudi nagradijo z obiskom. Poleg digitalizacije menija pa je mogoče digitalizirati tudi vinsko karto vkolikor jo imate.
Kako v praksi izgledajo spletne strani za gostince, pa si lahko ogledate spodaj med našimi referencami.
Pristajalna stran za gostince in “tehnična” vsebina na njej
Za pristajalne strani gostinskega sektorja veljajo podobne zakonitosti kot za pristajalne strani za hotele. Dobrodošlo je, da predstavite sebe in svoj lokal, gostilno, kavarno ali slaščičarno na način, da privabite čim več gostov. To vključite v prvi “predstavitveni” razdelek. V nadaljevanju pa vključite razdelke s kratko predstavitvijo celotne ponudbe (in možnostjo ogleda podrobnosti le-te), razdelek z novostmi v ponudbi, razdelek z informacijami o delovnem času in hišnem redu (vkolikor obstaja) ter razdelkom za rezervacijo, vkolikor je potrebna rezervacija mize ali celotnega prostora.
Najbolj “tehnični” del na pristajalni strani je ravno možnost rezervacije oz. neposrednega kontakta gosta z vami. To lahko storite s pomočjo integracije gumbov, ki sprožijo samodejni klic, integracije kontaktnega obrazca za oddajo povpraševanja ali pa namenskega rezervacijskega modula, v katerem lahko gosti označijo želeni termin rezervacije in vam sporočijo število oseb ter morebitne posebne želje glede samega naročila.
Ker dober glas seže v deveto vas, ne pozabite, da lahko na pristajalno stran dodate zadnje ocene in mnenja s platforme TripAdvisor ali pa z obiskovalci delite najnovejše utrinke z vaših družbenih omrežij (npr. Facebook ali Instagram).
Razmišljate o novi spletni strani? Potem ste na pravem mestu! Pišite nam na info@revolver.si ali pa nas pokličite na 040 225 539 ter nam zaupajte svoje želje.