Spletne strani za hotele, apartmaje in počitniške hiše se razlikujejo od drugih spletnih strani, saj za uspešno spletno predstavitev potrebujejo elemente ter funkcionalnosti po meri, ki jih druge spletne strani ponavadi nimajo. V preteklih letih smo izdelali kar nekaj spletnih strani za turistični sektor, pri tem pa smo se naučili, kaj je pomembno za spletne strani za hotele, apartmaje in počitniške hiše ter kaj vse morajo takšne strani vključevati.

Vsebina spletne strani za hotele

Kadar govorimo o vsebini za spletne strani, se ljudje strinjamo, da mora biti vsebina spletne strani takšna, da ustrezno predstavi vaš posel. Zatakne pa se ponavadi pri izboru, katere vsebine pravzaprav najbolj predstavijo določen sektor oziroma dejavnost. V primeru spletnih strani za hotele in druge namestitvene kapacitete delimo potrebno vsebino na 3 sklope: splošno vsebino, specifično vsebino ter “tehnično” vsebino.

Splošna vsebina

  • Splošni opis hotela oziroma turistične namestitve: Ta opis je poljubne dolžine in vključuje preprosto predstavitev z vsemi prodajnimi in tržnimi nagovori. Predstavitveni opisi imajo dve funkciji: informirajo potencialnega gosta in spodbujajo k rezervaciji. Pri sestavljanju opisa priporočamo, da si izberete primarno funkcijo (informiranje ali prodaja) in to uporabite kot rdečo nit opisa.
  • Uporabne informacije: V kategorijo uporabnih informacij sodijo informacije o dostopu do hotela in možnostih parkiranja, hišni red oz. pogoji uporabe, možnosti prehrane v hotelu ter ali je namestitev prijazna do živali. Dodatno lahko potencialnim gostom ponudite tudi seznam doživetij in lokacij, ki si jih lahko ogledajo v času bivanja v vašem hotelu.

Specifična vsebina

V kategorijo specifične vsebine sodi predstavitev sob ter posebna (ali paketna) hotelska ponudba. Pri predstavitvi sob je pomembno, da potencialni gosti vidijo izgled sobe ter da so seznanjeni, s čim je soba opremljena (klima, televizija, kopalna kad itd.). Pri tem ne pozabite, da slika pove več kot 1000 besed. Tu najpomembnejšo vlogo odigrajo galerije slik posameznih sob. Pri tem pa morate poskrbeti, da bodo slike svetle in primerne kvalitete.

Posebna ali paketna ponudba je del posebne vsebine, ki se pojavlja na spletnih straneh s turistično ponudbo. Tu se prepletajo lastnosti preproste spletne vsebine z lastnostmi izdelka v spletni trgovini. Iz tega razloga so moduli posebne ponudbe praviloma ustvarjeni po meri in po željah naročnika. Ti moduli opravljajo funkcijo “dodatnega prodajalca” in obiskovalce spletne strani vabijo, da se še bolj poglobijo v vašo ponudbo.

Hotel Mitra Ptuj - spletna stran za vse naprave
Spletne strani za hotele imajo svoje zakonitosti, obenem pa potrebujejo specifične elemente.

Tehnična vsebina

Morda ne toliko vsebina kot pa funkcionalnost. Pri spletnih straneh za hotele in ostale namestitvene kapacitete je potrebno poskrbeti tudi za možnost rezervacije. Možnost rezervacije je lahko realizirana na več različnih načinov, izmed katerih izberete tistega, ki vam najbolj ustreza in sovpada z vašim obstoječim delovnim procesom. Na spletne strani je mogoče integrirati rezervacijske module kot je Booking.com, lasten rezervacijski vtičnik, obrazec za rezervacijo ali pa le gumb, ki sproži neposredni telefonski klic.

Kako v praksi izgledajo spletne strani za hotele, apartmaje in počitniške hiše pa si lahko ogledate spodaj med našimi referencami.

Pristajalna stran spletne strani za hotel

Spletne strani za hotele imajo same po sebi veliko vsebinskih elementov, a na prvi (tj. pristajalni strani) naj bodo izpostavljeni le nekateri. Na prvi strani je dobro, da se pojavi lepa fotografija (bodisi hotela, sobe ali okolice), ki pritegne uporabnika. Pri tem ne pozabite dodati možnost neposredne rezervacije v obliki rezervacijskega modula ali plavajočih (sticky) gumbov.

V nadaljevanju strani predstavite svoj hotel oziroma prepričajte obiskovalca, da opravi rezervacijo pri vas. V ta predstavitveni del sodi splošni opis hotela ter dodaten vsebinski razdelek, ki predstavlja edinstveno lastnost vašega hotela. Imate lastno kavarno? Vinsko klet z dolgo tradicijo? Imajo vaši gostje popust pri uporabi wellness centra v bližnjem zdravilišču? Izpostavite to!

V zadnjem delu pristajalne strani pa predstavite aktualno dogajanje; bodisi v obliki hotelskih dogodkov bodisi v obliki paketne ponudbe. Z vključitvijo aktualnega dogajanja v uporabnikih vzbudite dodatno zanimanje ter zaupanje, da se za svoje goste maksimalno potrudite.


Razmišljate o novi spletni strani? Potem ste na pravem mestu! Pišite nam na info@revolver.si ali pa nas pokličite na 040 225 539 ter nam zaupajte svoje želje.