Objavljeno: 13 avgusta, 2021
Vavčerji za digitalni marketing so vroča tema v teh poletnih dneh, saj vsi nestrpno pričakujemo njihovo vnovično odprtje. Ker gredo vavčerji oz. sredstva, ki so namenjena za njih, kot za med, smo za vas pripravili nabor 3 razlogov, zakaj se vam splača izkoristiti vavčer za digitalni marketing.
1. Komu je stran namenjena?
Marsikatera spletna stran izgleda dobro, a je vseeno potrebna prenove. Zakaj? Ker navkljub svojemu sodobnemu videzu in upoštevanju vseh najnovejših trendov preprosto ne prepriča vaših potencialnih kupcev in strank k nakupu ali pa vsaj k povpraševanju! To je lahko posledica enega izmed dveh faktorjev: 1) sami niste bili aktivno udeleženi pri idejni zasnovi spletne strani ali pa je bila 2) spletna stran ustvarjena iz generične predloge z minimalni popravki. Če drži ena izmed teh dveh stvari, potem je čas, da se odločite za izdelavo nove spletne strani.
Spletne strani so živ organizem. Spletna stran lahko več let ohranja enako obliko, če je zasnovana tako, da upošteva, komu je namenjena. Oblikovni trendi spletnih strani, struktura spletišča in funkcionalnosti, ki jih spletišče nudi, morajo biti prilagojeni vaši ciljni skupini potrošnikov. Če so vaša ciljna skupina podjetja, potem je mladostna, živahna spletna stran neustrezna in obratno: če so vaša ciljna skupina najstniki in mlajši odrasli, potem poslovna zasnova spletne strani ne bo imela želenega učinka.
Na Agenciji Revolver pred začetkom izdelave spletne strani dodobra preučimo vaše potrebe, trg, na katerem nastopate, ter vašo ciljno skupino kupcev in strank. Izdelali smo že mnogo spletnih strani iz različnih področij, ki si jih lahko ogledate med našimi referencami. Ste v dobrih rokah. Kaj še čakate?
Prepričajte svoje kupce in se odločite za izdelavo nove spletne strani. Pišite nam ali pa nas pokličite in povejte, kakšne so vaše želje.
2. Spletna stran mora biti uporabnikom prijazna
Kadar govorimo o dobri uporabniški izkušnji in uporabnikom prijazni spletni strani imamo v mislih to, da lahko uporabniki brez težav najdejo želene informacije ter se z lahkoto pomikajo vse globlje po spletišču. Del tega omogoča ustrezna zasnova spletne strani z vidika uporabniške izkušnje, drugi del predstavlja sama navigacija po posameznih straneh spletišča, tretji del pa je odvisen od vsebine, ki je prisotna na spletni strani.
Uporabniška izkušnja prevečkrat trpi. Vsa podjetja se trudijo izstopati od konkurence, spletni oblikovalci pa poskušajo to doseči tako, da postrežejo s čimbolj atraktivnimi spletnimi stranmi. Če vaša spletna stran izgleda drugače od ostalih spletnih strani s sorodnega poslovnega področja, s tem ni nič narobe…dokler je uporabnikom prijazna! Prevečkrat se zgodi, da je spletna stran res lepa na pogled, a povsem neuporabna. Nekonvencionalna postavitev, odvečni grafični elementi, skrita navigacija (op. meni), preveč animacij, neintuitivna zasnova uporabniške izkušnje, preveč pojavnih oken, pomanjkljiva vsebina in dolgi nalagalni časi so napake, ki imajo za posledico to, da obiskovalci hitro zapustijo vašo spletno stran in poiščejo informacije (ali še huje – pošljejo povpraševanje) pri drugem ponudniku…vaši konkurenci!
Na spletni strani si morate prizadevati, da uporabniki hitro najdejo želene informacije. Mar ne bodo zaradi tega hitreje zapustili stran? Ne! Hitreje kot najdejo želene informacije, večja je verjetnost, da bodo odprli še kakšno podstran in se tako dlje časa zadržali na vaši spletni strani. Dlje časa kot se zadržijo na vaši spletni strani, večje zaupanje v vas in vaše podjetje bodo imeli. Uporabnikom prijazna spletna stran je kot pogovor ob kavi – če je družba dobra, ostaneš tudi takrat, ko popiješ svojo kavo.
Ob kavi pa posamezniki velikokrat posežemo po svojih telefonih. Zato je pomembno, da je vaša spletna stran prilagojena za vse naprave – od tistih najmanjših do tistih največjih.
Dostopnost spletne strani
Spletne strani beležijo največ obiska z mobilnih naprav. Teh pa je mnogo. Preveč. Če ste kdaj kupovali nov telefon in niste vedeli, katerega kupiti, potem veste, o čem govorimo. Telefoni se med seboj razlikujejo po večih karakteristikah, a za splet so najbolj pomembne 4: 1) velikost naprave, 2) operacijski sistem naprave, 3) spletni brskalnik in 4) hitrost povezave. Dve najbolj moteči stvari sta, da morajo uporabniki neprestano povečevati odseke besedila, da jih lahko preberejo. Ali pa da predolgo časa čakajo, da se spletna stran naloži. Zato je pomembno, da je spletna stran prilagojena za vse naprave in da se hkrati lahko prilagaja velikosti okna brskalnika na računalniku.
Vsi spletni brskalniki ne podpirajo enakih funkcionalnosti. Razlika je najbolj opazna pri animacijah, ki jih nekateri spletni brskalniki (še posebej Safari na iOS/Apple napravah) ne podpirajo v celoti, pazljivi pa morate biti tudi pri vključevanju videov s samodejnim predvajanjem. Slednji se že v spletnih brskalnikih (kot je npr. Google Chrome) praviloma ne predvajajo z zvokom.
3. Nalagalni čas spletne strani
Nalagalni čas spletne strani je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na obisk vaše spletne strani. Če morajo uporabniki na telefonu (kaj šele na računalniku!) čakati več kot 2 sekundi, da se stran naloži, je skoraj gotovo, da bodo stran zapustili oz. jo zaprli. Če se vaša spletna stran predolgo nalaga, morate to popraviti. Najpogostejši krivec za to so prevelike fotografije. Da bi se temu izognili, je potrebno vse fotografije, slike in grafike primerno optimizirati. Drugi krivec pa je programersko slabo zastavljena spletna stran. Na Agenciji Revolver si prizadevamo ustvariti spletne strani, ki imajo t.i. čisto kodo, kar pomeni, da se nepotrebni elementi, skripte, knjižnice, videi in slike ne nalagajo, kjer to ni potrebno. Zaradi tega se včasih čas izdelave spletne strani podaljša, a to je dobro. Daljši čas izdelave spletne strani na Agenciji Revolver pomeni to, da posvetimo pozornost vsem tem malenkostim, s katerimi lažje pridete na prvo stran Googlovih zadetkov iskanja. Končni skok na najvišja mesta pa je odvisen od vaše vsebine.
Želite sodobno in hitro spletno stran po meri? Potem je Agencija Revolver prava izbira. Pišite nam ali pa nas pokličite in povejte, kakšne so vaše želje.
O vavčerjih za digitalni marketing
Želite novo spletno stran, ki bo ustrezala zgornjim kriterijem? Potem so vavčerji za digitalni marketing prava izbira za vas!
Vavčerji za digitalni marketing pokrivajo širok nabor storitev, a tokrat se bomo osredotočili le na vavčer za digitalni marketing, ki ga lahko izkoristite za izdelavo nove spletne strani in trgovine. Vavčer za digitalni marketing je subvencija, ki upravičencu povrne do 60 % stroška izdelave spletne strani. Z drugimi besedami – gre za popust v višini do 60 % polne cene nove spletne strani, pri čemer je najvišji znesek povrnjenih sredstev 1.500 € za spletno stran in 2.500 € za spletno trgovino.
Že imate svojo spletno stran? Nič za to – vseeno lahko oddate vlogo za pridobitev subvencije oziroma koriščenje vavčerja. Vavčer je dodeljen za izdelavo nove spletne strani in če smo povsem iskreni – vsakdo, ki se odloči za prenovo svoje spletne strani, ob koncu projekta prejme povsem novo spletno stran.
Zato ne odlašajte – izpolnite obrazec, pošljite e-mail ali pa nas kar pokličite, da skupaj preverimo možnosti za koriščenje vavčerja za digitalni marketing.