Objavljeno: 29 decembra, 2021

Bolj kot se leto približuje koncu, večkrat se ozremo nazaj in pobrskamo po spominu, kaj se nam je zgodilo lepega ali pa malce manj lepega v preteklem letu. Na Agenciji Revolver ni nič drugače. V nadaljevanju je sledi kratek pregled leta 2021, česa smo se v njem naučili ter kakšni bodo naši cilji v prihodnjem letu.

Pregled leta 2021

V preteklem letu smo uspešno začeli in zaključili kar nekaj projektov. Med njimi se najde vse od spletnih strani za pobudnike namestitvenih kapacitet, spletnih strani za gostince, spletnih trgovin za prodajo lepotnih in kozmetičnih izdelkov ter spletnih trgovin za prodajo izdelkov po meri. Med spletnimi trgovinami izstopata trgovini za prodajo digitalnih izdelkov, ki vključujeta tudi možnost omejenega dostopa do plačljivih vsebin. Vse izpostavljene projekte si lahko ogledate med našimi referencami.

Leto 2021 je na spletu zaznamovala ključna beseda »vavčer«. Tudi letos smo pridno izdelali in oddelali kar nekaj projektov z vavčerji za digitalni marketing. Projekti prek vavčerjev pa niso edina posebnost minulega leta. Tudi letos smo se lotili dveh projektov »za gušt«. Že drugo leto zapored smo v sklopu sponzorstva izdelali unikatno spletno stran za MUNSC Salient in priskočili na pomoč Društvu diabetikov Slovenj Gradec pri prenovi njihove spletne strani.

Kadar nismo uresničevali želja naših naročnikov, pa smo potiho delali na naših drugih projektih. Eden izmed njih je v tem letu ugledal luč sveta in sliši na ime Angry Pigs. Angry Pigs je naša prva Oculus igra.

Angry Pigs wallpaper - Revolver Gaming
Igra Angry Pigs

Česa smo se naučili?

Leto je bilo dolgo in zelo razgibano – tudi zaradi spreminjajočih epidemioloških razmer. Večino sestankov z naročniki smo opravili na daljavo, kar se je izkazalo za časovno učinkovito možnost tako za naše naročnike kot za nas. Ker je večina sestankov potekala prek spleta, smo zato toliko bolj cenili vsak sestanek v živo in trenutke, ko se je lahko celotna Revolver ekipa srečala v istem prostoru.

Kreativa je rdeča nit vsega našega dela. V preteklem letu smo se naučili, kako pomembno je najti pravo razmerje med delom od doma in delom v pisarni, saj je iskanje in izmenjava idej »v živo« veliko bolj razgibana in produktivna kot pa na daljavo. Iz tega je sledil še en nauk: pri kombinaciji dela v pisarni in dela od doma je dobra organizacija dela in strukturirano vodenje projektov nujno potrebno.

Vse na enem mestu

Smo agencija, ki ponuja vse na enem mestu – ponujamo storitve »na ključ«. To pomeni, da za vsak projekt nudimo celostno podporo in vse storitve, ki jih naročnik potrebuje: od načrtovanja uporabniške izkušnje, priprave grafičnih predlog in materialov, izvedbe spletnih rešitev (spletnih strani, spletnih trgovin in sistemov za naročanje), priprave vsebin, optimizacije (tehnične in vsebinske), marketinga in upravljanja z družbenimi omrežji. Pristopimo pa tudi k projektom, v katerih sodelujemo z drugimi izajalci. Na teh projektih smo se naučili, da je dobra komunikacija ključ do uspeha.

Kakšni so naši cilji v 2022?

Iz vsakega projekta se vedno nekaj novega naučimo. Novo pridobljeno znanje pa uporabimo za to, da si pri vsakem nadaljnjem projektu prizadevamo, da ga še bolje izvedemo kot prejšnjega. Torej – želimo biti še boljši kot do sedaj. Glede na število spletnih strani in spletnih trgovin, ki jih izdelamo, pa si bomo v prihajajočem letu 2022 prizadevali, da za nas ne bo več veljal rek »Kovačeva kobila je vedno bosa.« O tem pa najverjetneje v enem izmed blogov v novem letu.