Objavljeno: 5 januarja, 2022
Spletne strani za mikro in mala podjetja vsebujejo ključne kontaktne podatke ter predstavitev dejavnosti in ponudbe podjetja. Cilj takšne spletne strani je, da obiskovalcem spletne strani ponudi uporabne informacije ter na podlagi tega pretvori potencialne stranke v dejanske stranke.
Čeprav gre le za spletno stran, ima ta spletna stran tudi prodajno komponento. Če želite biti uspešni na spletu in se predstaviti na najboljši možni način, morate svojo spletno stran obravnavati kot eno izmed vaših strategij digitalnega marketinga ter izkoristiti njen poln potencial.
Spletna stran podjetja lahko opravlja marketinško vlogo, v sklopu katere nagovarja potencialne kupce in stranke, ponuja dodaten kanal za predstavitev vašega podjetja, znamke ali linije izdelkov, dodatno pa lahko služi tudi kot platforma za stik z vami. Vse našteto je mogoče, če vašo spletno stran uskladite z vašimi poslovnimi cilji.
Vodite obiskovalce s pomočjo navigacije
Večkrat poudarjamo pomen dobre strukture spletišča, saj je le-ta neposredno povezana s samo navigacijo po spletišču. Smiselna, uporabna in pregledna navigacija je kot virtualni vodič, ki obiskovalca spletne strani vodi po vaši spletni strani. Z dobro zasnovano navigacijo lahko obiskovalcem predstavite tisto, kar je resnično pomembno, obenem pa jih lahko na tak način tudi vodite do oddaje povpraševanja ali izvedbe nakupa. Slednje imenujemo konverzija in je eden izmed pokazateljev prodajne učinkovitosti vaše spletne strani.
Navigacija naj vključuje povezavo na prvo oziroma pristajalno stran, povezavo do glavne ponudbe ali storitev podjetja, povezavo do izpostavljenih specifičnih storitev/linij izdelkov ter povezavo do kontaktnih podatkov.
Vkolikor ima vaša spletna stran veliko vsebine, ker sami ponujate širok nabor storitev ali izdelkov, lahko navigacijo spletne strani opremite tudi z iskalnikom. Na tak način bodo obiskovalci lahko hitreje poiskali informacije, ki jih najbolj zanimajo.
Ponudite kakovostno vsebino
Vsebina je ključ do uspeha na spletu. Ne glede na to ali uberete bolj strokoven ali bolj marketinški pristop k pisanju vsebine za spletno stran, mora le-ta odražati vaše podjetje. Bolj kot vsebina odraža vaše podjetje, bolj vam bodo stranke zaupale. Zaupanje v podjetje je ključnega pomena za to, da se stranka odloči za sodelovanje z vami.
Eden od načinov za povečanje zaupanja strank je vsebinsko trženje. Čeprav je vsebinsko trženje širok pojem, ga velikokrat povezujemo tudi s spletno optimizacijo vsebine za spletne iskalnike (SEO). Bistvo vsebinskega trženja je, da vaša spletna stran ponuja vsebino, ki je pomembna za vaš ciljni trg.
Ta vsebina naj ponuja odgovore na vprašanja in izzive, s katerimi se vaše potencialne stranke najpogosteje srečujejo. Ob tem ne pozabite upoštevati ključnih besed in vzorcev iskanja uporabnikov. Vaš cilj naj bo ustvarjati vsebino, ki zanima vaše potencialne kupce in ki jo bodo lahko našli s pomočjo iskanja po ključnih besedah. V trenutku, ko uporabniki dobijo pomembne informacije na vaši spletni strani, se okrepi njihovo zaupanje v vas in vaše podjetje, s čimer se povečata tudi vaša spletna avtoriteta ter status verodostojnega vira informacij.
Povežite spletno stran z družbenimi omrežji
Družbena omrežja so postala del našega vsakdana, vse pogosteje pa jih uporabljamo tudi kot vir informacij. Spletna stran in profili na družbenih omrežjih niso zamenljivi med seboj, se pa zelo dobro dopolnjujejo. Ravno zato je zelo dobrodošlo poskrbeti za povezavo med spletno stranjo in profili na družbenih omrežjih.
Povezava med spletno stranjo in družbenimi omrežji je dvosmerna. Spletna stran naj na vidnem mestu vključuje povezave do vaših profilov na družbenih omrežjih. Na tak način ponudite svojim (potencialnim) strankam, da spremljajo vaše delo še naprej – vam sledijo. V praksi je tako, da je spletna stran tisti prvi vir informacij, ki ga obiščemo, družbena omrežja pa obiščemo celo večkrat dnevno, kar za podjetje pomeni več priložnosti, da nagovori svoje (potencialne) stranke.
Druga stran povezave med spletno stranjo in družbenimi omrežji pa je vezana na aktivnosti podjetja na družbenih omrežjih. Družbena omrežja so zelo učinkovito orodje, s katerim lahko privabljate obiskovalce na spletno stran. Ponujate novo storitev? Ste napisali strokovni članek? Ste prejeli nagrado za dobro delo? Objavite povezavo do prispevka in si zagotovite več ogledov vaših vsebin.
Niste prepričani, katero družbeno omrežje je primerno za vaše podjetje? Potem predlagamo branje bloga Družbena omrežja za podjetja. Če pa potrebujete pomoč pri upravljanju obstoječih profilov, pa nam pišite na info@revolver.si in z veseljem vam priskočimo na pomoč.
Vsebina pristajalne strani za mikro in mala podjetja
Vsebina pristajalne strani za mikro in mala podjetja sledi podobni vsebinski formuli kot smo ju predstavili že na primerih Strani za gostince in Strani za ponudnike namestitvenih kapacitet.
Na pristajalni strani naj se na vrhu strani nahaja razdelek, ki pritegne in ki v enem stavku uporabniku pove, kaj lahko pričakuje na strani. Temu naj sledi kratek opis podjetja ter razdelek z izpostavljeno ponudbo in storitvami. A pozor! Temu razdelku dodajte razloge, zakaj naj se stranka odloči ravno za vas. Pri tem pa ne pozabite, da so najbolj učinkoviti tisti nagovori, v katerih pokažete razumevanje strankinih želja in izzivov, ki jih lahko s svojimi izdelki in storitvami rešite za njih. Proti koncu strani pa lahko umestite še izjave zadovoljnih strank ter dodate kontaktni obrazec za hiter stik.