Imate novo spletno stran, a izgleda kot da nihče ne ve za njo? Potem ste na pravem mestu. Kako privabiti obiskovalce na spletno stran je ponavljajoče vprašanje, s katerim se srečujejo vsi, ki so pravkar ustvarili novo spletno stran ali pa jo imajo že kar nekaj časa. Da bi vašo spletno stran obiskalo čim več obiskovalcev, smo za vas pripravili tri nasvete, s katerimi lahko povečate obisk svoje spletne strani.

Ne skrivajte informacij

Dostopnost informacij je del dobre uporabniške izkušnje. Lažje kot vaši uporabniki pridejo do želenih informacij in jih ocenijo kot uporabne, večja verjetnost je, da se bodo dlje časa zadržali na vaši strani in odkrili preostale vsebine, ki so na voljo. Čas obiska je zelo pomemben, saj na njegovi podlagi tudi Google ocenjuje uporabnost vaše spletne strani. Bolj kot je uporabna, višje se bo pojavljala med Googlovimi zadetki iskanja, s čimer si izboljšate možnosti, da vašo spletno stran obiščejo tudi tisti, ki za vas sploh še niso slišali.

A pozor: časa obiska obiskovalcev ne poskušajte povečati tako, da morajo vaši obiskovalci dolgo iskati želene informacije. Google pri oceni uporabnosti vaše strani ne upošteva le celotnega časa obiska, temveč tudi čas, po katerem uporabnik zapusti določeno stran ter če se uporabnik sploh pomakne po strani. To je t.i. bounce rate (odbojnostna stopnja), o kateri si lahko več preberete v enem izmed naših preteklih blogov.

Bounce rate - Revolver blog
Bounce rate – Revolver blog

Pišite zanimivo vsebino

Spletno vsebino pišemo za dve skupini naslovnikov: naše obiskovalce (op. ljudi) in Googlove iskalne algoritme. Gre za dva povsem različna načina pisanja vsebine, ki imata navidez povsem nasprotne zakonitosti. Googlovi algoritmi iskanja naravnost obožujejo zadostno število pojavitev ključnih besed na začetku besedila, v nadaljnih odstavkih, v naslovih in v opisih fotografij. Na drugi strani pa so ponavljajoče besedne zveze za človeške bralce…no – ponavljajoče.

Koliko strani mora imeti spletna stran?
Začnimo projekt: priprava grafik in slik (2. del)
Začnimo projekt: priprava besedil (1.del)
Ključne besede za spletno optimizacijo
5 nasvetov za pisanje bloga
Mikrobloganje na družbenih omrežjih

Vaše obiskovalce bo pritegnila vsebina, ki bo v njih vzbudila občutek, da je pisana ravno za njih in za njihova zanimanja. Tu so vam v pomoč dobro poznavanje vaših obiskovalcev, (tudi strank in kupcev), poglobljena raziskava trga, poznavanje ključnih besed iz vašega poslovnega področja ter zadnji trendi spletnega iskanja. Pripravite vsebino, s katero se boste predstavili kot zaupanja vreden vir informacij, ki ima posluh za potrebe svojih bralcev. Na tak način si boste zagotovili, da se bodo vaši bralci vračali in kar je še pomembneje – delili vašo vsebino tudi s svojimi prijatelji. Če pa to vsebino opremite še z ustreznimi ključnimi besedami in pazite na jasno strukturo zapisa, se bo le-ta vse pogosteje začela pojavljati med Googlovimi zadetki iskanja.

Privabite obiskovalce prek družbenih omrežij

Dober glas seže v deveto vas in to velja tudi na spletu. Družbena omrežja so omogočila, da smo ljudje vse bolj povezani med sabo. Ravno zaradi teh povezav pa so družbena omrežja idealno orodje za obveščanje in seznanjanje z novostmi. Kadar nekaj spremenite na svoji spletni strani – bodisi spremenite obstoječo vsebino, dodate novo podstran ali pripravite novico oz. blog – takrat delite to s svetom prek družbenih omrežij.

Revolver blog - deljenje vsebine - facebook
Revolver blog – deljenje vsebine na družbenih omrežjih

Delite povezavo do nove vsebine, v komentar ali opis zapišite, zakaj se splača prebrati in pozovite svoje prijatelje in sledilce, da vašo vsebino delijo naprej. Tako na organski način širite krog svojih naslovnikov in obiskovalcev svoje spletne strani.

Vkolikor vam to predstavlja prevelik izziv, pa se lahko vedno obrnete na nas. Za dvig vaše prepoznavnosti vam pomagamo pri učinkovitem upravljanju z družbenimi omrežji ter digitalnem marketingu.